Nový Hyundai i20 do posledního detailu. Uvnitř je nabitý moderní technikou

Hyundai se vrací k nové generaci i20 a podrobněji zmiňuje její výbavu v interiéru, k čemuž zveřejňuje novou várku fotek.

Oficiální představení nového Hyundaie i20 už proběhlo a techniku pod kapotou jsme si víceméně rozebrali. Korejská značka však nyní zveřejňuje další hrstku informací a především fotografií, které se zaměřují především na interiér hatchbacku. Další detaily pak ukazuje ve videu sám vedoucí marketingu značky pro Evropu Raf Van Nuffel.

Opravdu výrazným designovým prvkem interiéru je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky. Digitalizaci pak neunikla ani i20, jelikož před řidičem se ukazuje 10,25palcový digitální štít a stejnou velikost má obrazovka infotainmentu vycházející z kapličky přístrojů.

Nový Hyundai i20 oficiálně: Prostornější interiér kombinuje s hybridní technikou

Nový Hyundai i20 oficiálně: Prostornější interiér kombinuje s hybridní technikou

Vzhled nového multifunkčního volantu jsme už zahlédli v dalších nových modelech značky, ve výbavě nechybí ambientní osvětlení interiéru, přihrádka pro bezdrátové dobíjení telefonu příhodně doplněna o dvojici USB portů, dostupný je také prémiový audiosystém Bose s osmi reproduktory a infotainment podporuje bezdrátové rozhraní Apple CarPlay a Android Auto.

Ani po stránce moderních asistentů i20 nezaostává, takže nabídne inteligentní tempomat využívající data z navigace, funkci udržování jízdy v pruhu, sledování mrtvého úhlu a rovněž sledování překážek okolo celého auta v kombinaci s automatickým krizovým brzděním.

První český elektromobil zvýšil dojezd. Do Benátek dojedete s jedinou zastávkou

První český elektromobil zvýšil dojezd. Do Benátek dojedete s jedinou zastávkou

Ačkoliv může interiér i20 působit trochu nudně s černými a šedými plasty, doplněnými o tmavé čalounění, trochu hravější atmosféru zajistí možnost limetkově zelených doplňků včetně kontrastního prošívání sedadel, panelů dveří nebo volantu.

Jak už víme, Hyundai hatchbacku v nové generaci lehce prodloužil rozvor o 10 mm (2580 mm) i celkovou délku o 5 mm (4040 mm), aby především cestujícím na zadních sedadlech poskytl trochu více místa. Nakonec už můžeme kouknout také do kufru, jehož objem byl vůči předchůdci zvětšen o 25 litrů na celkem 351 litrů. Plato kufru lze sklopit dolů, aby kopírovalo zadní sedačky a nepřekáželo, pokud není k užitku.

Češi volili Auto roku pro seniory. Vyhrál už nevyráběný Hyundai, uspěla i Škoda

Češi volili Auto roku pro seniory. Vyhrál už nevyráběný Hyundai, uspěla i Škoda

Prodej nové generace i20 chce Hyundai spustit v Evropě ještě během léta. Produkce vozu bude probíhat v evropské továrně značky v tureckém İzmitu. Ještě se však uvidí, zda dodávky prvních vozů nezpozdí pandemie koronaviru a současný úpadek průmyslu nejen na starém kontinentu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků
TEST Lexus LC 500 Convertible: Úžasný grand tourer a můj jeden velký problém

Lexus LC 500 Convertible

LC 500 Convertible je první kabriolet Lexus s plátěnou střechou. Vychází z osmiválcového kupé, které je samo o sobě zárukou hlubokého jízdního zážitku. Může být kabriolet ještě lepší?

20.  11.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

Ford Puma ST

Český Ford přivezl prvních pár kousků ostrého modelu Puma ST. Měli jsme možnost se s jedním z nich projet a nyní se podělíme o první dojmy.

16.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 52 příspěvků