Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

51 komentářů

FRG 23
9. srpna • 14:16

Je úsměvné, jak se tady děti předvádí:-D

JuDr. Dolfi
7. srpna • 12:41

:-/ hnůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůjdéééééééééééééééééé

ikarus
7. srpna • 13:30

hnůj jde :-O s takovou značkou běžtě někam, zas řešit pohnitý podvozek a upadlé lišty u oken ani nemluvě, děkuji nechci :-(

k22
7. srpna • 19:30

No jo, ne každý má na bus...:-P

JuDr. Dolfi
8. srpna • 8:54

B-] tvrdý plasty na volantu kde čudlíky vržou jak v autě 10 let starym.. KASATROFA

jogurt
8. srpna • 23:23

prostý důvěřivý lid nechce slevu zadarmo....

ikarus
7. srpna • 12:21

Okopírovaný Ford ! Vzhledově poměrně hezké, což o to, ale auto je technický výrobek. A tak je na něj třeba nahlížet. Technicky to není v žádném případě kvalitní. Nepotřebuji si nebo okolí něco dokazovat, pravdou je, že mám rád kvalitní auta. Co fungují, je na ně spoleh, nemusí mě co půl roku dožírat (byť řešitelné) tam to, a pak zase ano. Mám rád auto co díru vypruží, to ve kterém není hukot jak v dutém plastovém tanku. A to se Jůndé nedaří. Jde to vidět na cílových zákazních, jede naleštěné Jůndé, v tom nějaké spocené vytahané triko a ošmechtaná igelitka, na sedadle namuchlané letáky ze supermarketů. Ale každému co jeho jest, osobně bych to v žádném případě NECHTĚL

josephko
7. srpna • 17:45

Ak by si chcel ísť úplne po pôvode, tak potom Fiesta sa predáva od roku 2008 a hyundai i30 od roku 2007. A táto i10 nie je nič iné ako zmenšenina prvej i30-ky. Mimochodom oveľa vydarenejšia ako Fiesta.

LOL
7. srpna • 15:13

už jsi moc vysoko, Ikare, bacha na slunko, víš jaká to je sviňa...:-D

Aleš
7. srpna • 13:46

A k tomu ještě nehorázně hnusný a levný interiér, každé tlačítko má vůli a neskutečně zastaralé motory, Hjondéééééé...

TakyAleš...
7. srpna • 14:01

Milý jmenovče, můj Hyundai Atos má najeto 194000 km. Bez jediné závady motoru. Mimochodem litrový čtyřválec. Můj druhý mladší vůz - Hyundai Matrix 1.6, 125000 km - rovněž bez sebemenší závady na motoru. Jestli ono to není těmi zastaralými motory.....? Přeji hezký zbytek dne.

Aleš
8. srpna • 13:08

Dobrý den Aleši,
Jsem rád, že vám Hyundai slouží, a přeji, ať slouží dál. Nicméně kvalita a vyspělost motoru se neměří pouze nájezdem km. Já měl možnost srovnat Hjondé (i30 stará - i i30 nová obě v benzínové verzi) s jinými pro mě po této zkušenosti vyspělejšími značkami. Kvalita interiéru, hlučnost, spotřeba (skutečná, nikoli papírová) jsou faktory, které mě rozhodně nepřesvědčí. Trávím v autě minimálně dvě hodiny denně, proto chci něco víc. Toť můj osobní názor a nikomu ho nenutím. Jak se poslední dobou ukazuje Čechům "levné" věci svědčí a ve spojení se silným marketingem tato značka prostě nabírá tržní podíl. Já si ji nekoupím.

jogurt
8. srpna • 23:22

...ale je to "milionové auto"... to prostě musí být skvělé, říkali to v televizi. Šestkrát za večer.

Jirka
7. srpna • 15:54

Hyundai má do evropské kvality daleko. Když jsem se díval na aktuální i30.. Stačí se podívat na předchůdce jak rychle se okoukal a designově zestárl. Aktuální i30 na tom bude podobně (i když momentálně vede nový Leon, který v základní výbavě mi příjde jak auto, které už minimálně několik let jezdí po silnici). Ale k Hjondé - koukal jsem na i30, jak má udělaný šibr, stačí se podívat z úhlu a jde vidět celý mechanizmus, kabeláž, odkryté šrouby, tak samo v interiéru (proč to někteří umí udělat kvalitněji a nedělají okolo toho PR jak kdyby objevili Ameriku?). V předním nárazníku jsou šrouby mlhovek... Jako u škodovky. Na první pohled ok, ale na druhý nic moc.. Lesklá bída.

LOL
7. srpna • 16:23

je řeč o designu nebo kvalitě? Protože jsi začal o kvalitě a přešel do subjektivního designu. V tom případě asi budeš odsuzovat i americkou a japonskou produkci, protože tam se s prkotinama taky moc nemažou.

Jirka
7. srpna • 10:31

Tento model mě jasně utvrzuje v tom, že Hyundai akorát kopíruje design ostatních značek a nepřichází s ničím novým, svým, originálním. Předek ve stylu fiesty, boční lišty jak to má mají aktuální Renaulty, zadní světla ve stylu Dacie... Tato značka mě nepřesvědčuje o svých kvalitách ani designem ani zpracováním!

k22
7. srpna • 11:45

Jiříku, tvůrcem designu je Peter Schreyer, číslo 1. ve světě auto designu. Mě to stačí, ty si kup ŠitiGo.:-D

dyr
7. srpna • 16:48

tak to se pletes, tohle nedelal Peter- a mozna ani jiny designer ale spis to nechali jenom na konstruktery- alespoň to tak dopadlo

Jirka
7. srpna • 15:51

Jestli se na tomhle podílel Schrayer, tak to u mě docela hodně klesl.. Měl jsem ho za člověka s originálním pohledem na design a ne se zájmem kopírovat. Svébytný design předvádí Laurence van den Acker v Renaultu, tam se nic nekopíruje, tam se vyvíjí a udává směr.. :-P

LOL
7. srpna • 16:21

to myslíš ty rendlovské novotvary? :-D Jen to logo na haubně už má rozměry jak na náklaďák..

Revan_21
7. srpna • 16:29

Zásadní je kombinace toho loga s jeho tvarem :D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
7. srpna • 16:48

to chápu, ale pak bys ty měl mít něco podobného na čele...

Revan_21
7. srpna • 18:22

Vím že nechceš být sám:D ale máš smulu :-)

Hulahula
7. srpna • 18:07

:-D

Revan_21
7. srpna • 16:29

*velikost toho loga

milan.ko
7. srpna • 12:35

Schreyer designuje Kiu, nie Hyundai.

puk123
7. srpna • 14:03

On má teď už designovat tam i óndéé, ale myslím, že tahle i10 je ještě od staré H. školy.

Mirek
7. srpna • 17:59

Já bych nemyslel, že má dělat design tam i onde. Stačí si zjistit jakou má funkci a co má dělat.
Thomas Bürkle, šéfdesignér v technickém středisku Hyundai Motor Europe.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
puk123
8. srpna • 7:29

Viz. http://www.autorevue.cz/designerska-hvezda-petera... ... . Jak to tam mají mezi sebou domluveno, bůh ví.

puk123
7. srpna • 12:15

Dělal to už skutečně on? Nic proti němu ani korejskému koncernu nemám, ale posun oproti minulé generaci se mi zdá málo výrazný. Taky bych řekl, že Renault, Fiat nebo Mini jsou dál.

Honza
7. srpna • 10:40

Jirko,nejsem advokát Hyuindai...ale ono už tu vše asi už bylo..a propos co říkáš nanovou Octavii..ta ti připadá originální?

kukol
7. srpna • 10:44

Octavia jen kopíruje aktuální design mateřského VW. To je trochu rozdíl. Navíc k tomu dává alespoň svou masku. Tady mylo jen logo Fordu vyměněno za to korejské.

Revan_21
7. srpna • 12:49

Proto to aní není kopírovaní. Je to prostě designová řada v ramci VW koncernu...
Tady na to nalepit logo fordu, tak to nikdo nerozezná.

LOL
7. srpna • 16:01

...akorát s několikaletým zpožděním. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revan_21
7. srpna • 16:07

HAHAHA... tak se tu každej zasmál, a ted mazes zase na pískoviště. -_-

LOL
7. srpna • 16:19

se koukni na haubnu, čenich a prdelku audi A4 MY2008, ty pískovišťový trolle! Zpoždění kopírování (vlastně "přetahování designu v rámci VW gruppe", pardón!!) je "pouhých" 5 let.

Revan_21
7. srpna • 16:28

Furt to ale není kopirování:D je to jeden koncern:D Je to jak řict že evropský fort okopíroval něco od americkýho fordu:D Prostě blbost:D Trolle xD

LOL
7. srpna • 16:47

a jaký je rozdíl mezi kopírováním a tvým "přebíráním prastarého designu"? Já nic podstatného nevidím, za hejla jsi jako zákoš tak jako tak. :-P

Revan_21
7. srpna • 18:21

Ty jseš jantar:D já nwm jak ti to mam vysvětlit:DDD malovat neumim takže pujdeme po lopatě:D Dám příklad.... Společnost Sony, a její mobilní divize vymyslí design nějakého telefon... A pak divize Sony která dělá televize bude vycházet z designu toho telefonu tak to není kopírování. Když to ale vymyslí Sony a třeba Samsung ten design potom použije tak už to kopírování je. Tady je to uplně stejně... ale místo divizí, jsou to automobilky v koncernu VW

LOL
7. srpna • 19:02

to je fakt těžký, komunikovat s jedincem, co není schopen pochopit krátký psaný text v celém jeho významu.

Revan_21
9. srpna • 0:04

Máš pravdu... a ted si představ jaký to je, když to někdo nechápe ani "polopatě" :-)

kukol
7. srpna • 10:39

Je to jen levná kopie. Ale zákazníkům korejských značek to asi stačí. Hlavně, že je to levné. Kdo chce originalitu a charakter, tak si koupí Ford nebo Renault, které korejci kopírují.

k22
7. srpna • 11:47

Máš pravd, Fordy jsou opavdu dobrá auta, kdyby nerezly, měly lepší design interiéru a byly o trochu levnější tak by už skoro dotahovaly korejce..;-)

Revan_21
7. srpna • 16:36

skoro dotahovat korejce? Za rok 2012 prodal v ČR ford jen o 700aut méně než hjnujdee...

LOL
7. srpna • 16:55

těch "jen" 700 aut je ale rozdíl 4% z pohledu Hyundai a skoro 5% z pohledu Forda... na to že to byly 2. a 3. příčka, je to celkem hodně.

josephko
7. srpna • 10:27

Z malých áut vyzerá tento Hyundai jednoznačne najlepšie. Som zvedavý na interiér. A ten Hyundai poslednom čase vie robiť.

Revan_21
7. srpna • 12:48

To protože je to okopírovaný ford :D

LOL
7. srpna • 22:39

kup si brejle, ty "forde" :-D

k22
7. srpna • 9:50

Opravdu pěkné, vyvážené tvary, žádný přehnaný "fluidní" design, dost povedené. Jestli bude slušná cena (asi ano) bude to bomba..

legnaw
7. srpna • 9:29

predni maska je ponekud fiestoidni, isnt it?

jogurt
8. srpna • 23:26

Hjondé krade design fordu už řadu let. Viz čenich ix35.... Předtím si tak trochu vypůjčil motivy touaregu pro santafé... Kopírování mají asiaté za úctu k originálu...

Doporučujeme

Články odjinud