Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Hyundai vypustil do světa první informace a především první fotografie představující nadcházející generaci nejmenšího modelu v nabídce. Nová i10 slibuje, že bude po všech stránkách lepší. Zároveň by se mělo jednat o nejprostornější model ve dané třídě navíc vyvinutý přímo pro evropské zákazníky. Na konečné hodnocení těchto parametrů si ale raději počkáme do doby, kdy si budeme moci vůz prakticky vyzkoušet.

Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Co se faktických údajů týká, je nový Hyundai i10 delší, širší, nižší a má větší rozvor náprav. Vyjádřeno čísly, na délku přibral 80 mm, na šířku 65 mm, rozvor náprav dostal pět milimetrů navíc a z výšky se ubralo 50 mm. Konečné rozměry tak zní 3645 mm (délka), 1660 mm (šířka), 1490 mm (výška) a rozvor náprav 2385 mm. Ze všech těchto změn těží především cestující, zvětšil se ale také objem zavazadelníku, a to z původních 225 l na 252 l.

Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Více technických detailů ale výrobce nepřidal, takže si na ně budeme muset počkat nejpozději do září, kdy bude vůz představen ve Frankfurtu. V září také začne výroba, která je umístěna do tureckého závodu Ízmit. Roční kapacita činí 200 000 kusů.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky