Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Nový Hyundai i10: soupeř pro Citigo na prvních fotkách

Hyundai vypustil do světa první informace a především první fotografie představující nadcházející generaci nejmenšího modelu v nabídce. Nová i10 slibuje, že bude po všech stránkách lepší. Zároveň by se mělo jednat o nejprostornější model ve dané třídě navíc vyvinutý přímo pro evropské zákazníky. Na konečné hodnocení těchto parametrů si ale raději počkáme do doby, kdy si budeme moci vůz prakticky vyzkoušet.

Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Hyundai i10: drobné úpravy pro rok 2013

Co se faktických údajů týká, je nový Hyundai i10 delší, širší, nižší a má větší rozvor náprav. Vyjádřeno čísly, na délku přibral 80 mm, na šířku 65 mm, rozvor náprav dostal pět milimetrů navíc a z výšky se ubralo 50 mm. Konečné rozměry tak zní 3645 mm (délka), 1660 mm (šířka), 1490 mm (výška) a rozvor náprav 2385 mm. Ze všech těchto změn těží především cestující, zvětšil se ale také objem zavazadelníku, a to z původních 225 l na 252 l.

Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Více technických detailů ale výrobce nepřidal, takže si na ně budeme muset počkat nejpozději do září, kdy bude vůz představen ve Frankfurtu. V září také začne výroba, která je umístěna do tureckého závodu Ízmit. Roční kapacita činí 200 000 kusů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků