Hyundai jde proti všem. Téměř mrtvý segment miniaut vzkřísí ve Frankfurtu

31 komentářů

Hans
8. srpna • 8:05

Zásadní rozdíl je v tom, ze Škodu člověk chce, protože se mu líbí, Hyundai volí, protože nemá více peněz a potřebuje jen auto, nic víc.

Josef
8. srpna • 21:46

Hansi, to tě nenapadlo, že třeba i tu Hyundai chce člověk, kterému se líbí? Nebo si snad myslíš, že se lidem (každému člověku) líbí jenom Škoda? Jak to vypadá s nákupem aut lidí, kteří nemají více peněz, je možné si přečíst třeba na:
https://www.auto.cz/ktere-tri-ojetiny-jdou-ne... ... A něco o koupěschopnosti českých "člověků" je možné si přečíst na:
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/drivet... ... Myslím si Hansi, že ti to "zapálí" a příště už nebudeš šířit tvé "originální" "názory".:-)

k22
8. srpna • 9:57

Nejprodávanjěší auto - fyzické osoby bez IČO - H ix20, 75% škodovek je na IČO, vetšina Faii je 1.0 MPI pro důchodce, kteří měli vždy Škodovku...a nahrazují Feldu.

Skeptik
8. srpna • 10:06

Čili potvrzuješ názor výše, Hyundai se bere, protože nemáš na Škodu.

King
12. srpna • 13:07

Hyundai se kupuje, protože za menší peníz dostaneš lepší, pohodlnější, spolehlivější, hezčí, zajímavější a stylovější auto než hnusně fádní, uskákanou, nespolehlivou, věčně cukající, ošklivou, všudepřítomnou a neopodstatněně předraženou škodovku.
Zkrátka a dobře, kdo NEkoupí Hyundaie, nadosmrti kun*a je.

Přesně tak.
17. srpna • 13:58

Přesně! Hyundai deklasuje škodovku. Konkrétně třeba Santa Fe deklasoval Kodiaq.
https://www.auto.cz/hyundai-santa-fe-2-2-crdi... ...
Prostě škodule na Hyundai nemá.

Shimi
8. srpna • 11:11

Skeptik: Jasně, proto jsou skoro všechny Škodovky prodané soukromníkům, rozuměj FO, v holobytu s nejslabší motorizací. Asi proto, protože jsou jejich majitelé finančně těžce za vodou, že? :-D:-D Tvl to je materiál. Občas si říkám, proč mají někteří zdejší diskutující tu potřebu prezentovat své "nadání" veřejně.

homer
9. srpna • 14:25

Kazdej ma predstavy o holobytu jiny, me v aute staci klima, el.okna a central coz je myslim zakladni nabidka i u drakuly.

Skeptik
8. srpna • 11:51

To samé si teď myslím i o tobě.

Milan
8. srpna • 9:04

Škodovka sa nekupuje. Škodovka sa fasuje :P

Hyundai YES!👍
11. srpna • 21:13

Mně i kdyby škodovka zaplatila milion, tak bych o ní ani nezauvažoval.
Řídím se totiž životním mottem:
Je lepší jít sám, než kráčet v davu, který jde špatným směrem (škodovkáři).
Takže škodovku nikdy, Hyundai vždycky.

Skeptik
8. srpna • 10:04

Na to si přišel svým rozumem nebo tu zrcadlíš bez přemýšlení názory davu? Škodovky si vybírají soukromníci, živnostníci nebo zaměstnanci ve firmách (ať už mají vůz do osobního užívání nebo ne). Prakticky ve všech malých a dosti středních společnostech si můžeš vybrat vůz, jaký chceš. A v těch společnostech, kde ho fasují, tak si je vybírají, protože fungují.

Milan
8. srpna • 11:01

Klidek. Skodovka hlavne dava dobre leasingove podmienky + ma tradiciu + ma velky kufor (to je argument aj pre sukromnych kupcov). Kvalita vsak za tie peniaze nie je bohvieco. Priklad z firmy. Fabia 1.4 TDI bolo to najhorsie na com som jazdil - tak nekulturny motor aby jeden pohladal. Octavia 3 - od novoty vrzgala palubovka. Superb 3 - od novoty nieco hrkotalo pri zadnom stlpiku. Skratka su to priemerne auta, nic viac. Ziadny hejt, len konstatovanie.
A ked sme pri tom, tak vo firme sme mali aj Toyoty, Hyundaie, Kie, VW. Takze bolo s cim porovnavat.

Voša
7. srpna • 16:52

To že se neprodávají podle jejich představ malá auta od Emisoleváckého koncernu neznamená, že je tento segment mrtvý...

homer
8. srpna • 7:57

miniauta maj jedinej problem: nejdou vyrobit ani prodat za minicenu

legnaw
7. srpna • 13:46

taka insitna fiesta B-]

Mirek
7. srpna • 11:02

Vy si nedovedete představit, co to je pořádná porce techniky a já si zase neumím představit, co to je vybíravý design.

Danny
7. srpna • 10:12

Korejci jsou draví, velmi draví ... design je dobrý, kvalita také, cenově už se příliš nepodbízejí ale motorově musí ještě přidat, ta spotřeba na papíře je sympatická, ale v reálu si auto pápne.

Petr Vaněk
10. srpna • 10:19

Mno Korejce znám z první ruky a místo draví bych napsal spíše nemravní. Za mě tragická životní zkušenost a nechci se k tomu vracet. Hjundaje prostě nikdy:-(

Skeptik
7. srpna • 11:35

Kvalita je právě na té spodní příčce. Neplést se spolehlivostí. Pokuď někdo vezme základní model v akci, dostane za své peníze to co zaplatil. U ostatních, kteří nechtějí s vozem dát 100tis km+ to je také bezpředmětné řešit.

k22
8. srpna • 9:55

Zatím najeto 210k km, neměnil jsem ani žárovku...

Davidson
9. srpna • 21:38

Zatím najeto 368k km, taky ani žárovku... na i30 1.4 CVVT.

Josef
7. srpna • 18:40

Skeptiku, kvalita znamená uspokojení požadavků zákazníka na zboží (službu), za které zaplatil cenu přiměřenou rozsahu a úrovni splněných požadavků. Spolehlivost znamená funkčnost produktu s přijatelným (určeným, definovaným a ověřeným) množstvím výskytu závad ovlivňujících funkčnost produktu. Kvalitní výrobek musí být současně i spolehlivý, protože spolehlivost je jedním ze základních požadavků na kvalitu výrobku (aby spolehlivě dungoval). Naopak spolehlivý výrobek nemusí být kvalitní, protože i když spolehlivě funguje, neuspokojuje zákazníka (vrzání plastů, hlučnost, vzhled neodpovídající vkusu zákazníka, vyšší spotřeba než zákazník očekával, atd.)Objektivní dostupné údaje prokazují srovnatelnou úroveň spolehlivosti a kvality aut srovnatelných značek (jejich jednotlivých modelů - kategorií). Není prakticky rozdíl mezi H/K, Fordem, Škoda, Peugeot, VW,... )
Co se týká spokojenosti zákazníků s auty, je celkem zajímavé sledovat výsledky J.D.Power, který ukazuje rozdílné výsledky v různých státech - rozdílné požadavky zákazníků (trhu). Souvisí s tím i míra uspokojení s tím, co člověk od auta očekával. Proto například v UK je ve velké oblibě Škoda, která po historických zkušenostech (Š120) zákazníka v UK jedině příjemně překvapí a naopak ten, kdo si koupí MB, bývá zklamán, protože očekává od trojcípé hvězdy na kapotě pouze dokonalost.
Díky globalizaci světa a trhu se minimalizují rozdíly mezi srovnatelnými značkami. Vždyť jsou projektovány s použitím stejného SW, vývoj často u různých značek dělají stejní lidé, které si automobilky vzájemně přetahují. Zkušebny jsou vybaveny stejným HW i SW. Výrobní linky jsou sestaveny se stejných strojů/robotů, atd. Materiály jsou též často shodné dodávané od jednoho zdroje různým automobilkám. A výrobci komponent - (automotive Dura, Faurecia,...) dodávají též pro různé automobilky. To, že třeba i konkrétní typy motorů, nebo alespoň jejich části (vstřikovače,...) se používají u více značek, to není též výjimkou. Pokud bys Skeptiku měl opravdu zkušenosti s auty, tak bys vůbec nezmiňoval limit 100 tis km. Vydrží podstatně více - když to objektivně bylo prokázáno u Dacií, tak to logicky platí i pro korejské H/K.
Na závěr jenom poznamenám, že v Česku je u hodně lidí zakořeněn synonym auto = Škoda. A proto když si někdo nastaví jako kvalitativní parametr auta znak Škoda na kapotě, tak ostatní značky mají smůlu - z jeho hlediska ho neuspokojí a tedy jsou nekvalitní...
:-) (jo a je zajímavé, že se nikdo v diskusích nezmiňuje o vlivu osoby, která s autem jezdí a která ho i "opečovává". Rozdíly mezi lidmi jsou přitom značné a způsob užívání a údržby významně ovlivňuje životnost auta a četnost/rozsah servisních zásahů.

Skeptik
7. srpna • 21:16

Na autobibli máš hezký článek o lakování lexusů, to se ti bude líbit.

Josef
7. srpna • 21:33

Na "vymazlenost" Lexusů v detailech exteriéru a interiéru jsem už v řadě diskusí upozorňoval. Celá řada zdejších "odborníků" diskutérů to ale vidí jinak... :-) Přitom stačí jednoduše postavit auta vedle sebe a srovnávat. Kdo nepozná perfektně nalakovaný Lexus, tak je buď slepý nebo Zelí. Za všechno se ale platí, i za tu "vymazlenost", která je ale v případě Lexusu poměrně levná ve srovnání s "konkurencí".

Vošický v důchodu
7. srpna • 12:03

A teď tu o karkulce....prosím, prosím. B-]

Skeptik
7. srpna • 14:21

Kvičalo, viděl jsi hyundai rozebraný? Četl jsi názory lidí, kteří se o vozy zajímají? Jestli si myslíš, že ti Hyundai nabídne něco levněji, protože je hodný, tak jsi Kvičala na n-tou.

Nornik
7. srpna • 16:08

Jsem si nevsiml, ze by nejaky z posledni rady H/K rezl podvozek, dvere, cukal motor a nebo byl prevod z rozvodovym remenem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
8. srpna • 10:17

H/K nepouziva rozvodovy remen?

Smrdík
9. srpna • 18:16

Ne,umí udělat spolehlivý retezový

Vošický v důchodu
7. srpna • 15:35

Já myslím že chyby je potřeba hledat u jiných, H/K jsou spolehlivá auta, ač na špičku jim motorově něco chybí........za to verze TSI , tam hledej šmudlo spolehlivost a doufám že jsi to viděl rozdělané. :-P

Doporučujeme

Články odjinud