Nový Hyundai Grandeur na obzoru: na světě jsou první snímky

Automobilka Hyundai uvolnila první snímky (no, jsou to spíše skici) zcela nového sedanu Grandeur, který se na některých trzích bude prodávat opět také pod jménem Azera a my jsme o jeho přípravě psali již letos na jaře. Žádné podrobnosti zatím neznáme, nyní je však jisté alespoň to, že se můžeme těšit na další pokračování „fluidních tvarů“.

Jak jsme předpokládali, nový Grandeur bude hodnotněji působící variantou koncernového sourozence Kia Cadenza. Na přídi novinky si všimneme svítilen LED pro denní svícení, světla LED budou vestavěna také v zadních sdružených svítilnách. Koncovky výfuků vystupují přímo z nárazníku, odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru opticky přechází až k patám zadních sloupků.

Celkově se od prvního pohledu jedná o stylisticky vyvážený celek se zajímavými detaily, konec konců posuďte sami z přiložených obrázků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Hyundai Grandeur zatím takto

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků