Nový Hyundai Genesis má být trhákem v Číně

Ať už se nám to líbí nebo ne, Čína se stala zemí s druhým největším automobilovým trhem a automobilky se tomu postupně začínají přizpůsobovat. Jihokorejská automobilka Hyundai v těchto dnech ohlásila záměr přijít na čínsky trh i s dlouho očekávaným modelem Genesis.
 
Číňané se tohoto modelu dočkají v březnu budoucího roku a jeho cena by se měla pohybovat kolem 50 000 dolarů (990 000 Kč). Společnost počítá, že prvotní prodeje budou v celku příznivé a pokud se představy automobilky naplní, prodat by se mělo přibližně 20 000 kusů ročně. Po uvedení na čínský trh by se měl Genesis dostat i za velkou louži.

Zmínit se mustíme ještě o zemi, odkud tento sedan pochází, tedy o Jižní Koreji. Tam by měl být vůz k dispozici již koncem tohoto roku.

Jen pro shrnutí, vůz bude používat pohon zadních kol a pod jeho kapotou se objeví také velký osmiválec o objemu 4,6 litru a výborném výkonu 283 kW/385 k. Je jasné, že korejská automobilka si od velkého sedanu slibuje mnoho a proto nenechává vývoj vozu napospas osudu. Rovněž se totiž pracuje také na vývoji palubního systému jako je iDrive od BMW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Genesis při testech

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků