Nový Hyundai Elantra: posun k lepšímu? (spy photos)

První předpoklady počítaly s příchodem nové generace Hyundai Elantra až v roce 2013, ale všemu je jinak. Testovací vozy pokračují v testech a novinka se představí světu již v příštím roce.

Co je ale důležitější, rozvor náprav bude prodloužen na hodnotu přibližně 2,7 metru a karoserie dostane rysy coupé, to znamená jen velmi vlažně se svažující střechu. Přední i zadní převisy budou naopak zkráceny. Zcela nový bude také interiér, prý s kvalitnějšími materiály.

Pod kapotou je potvrzen v této době pouze zážehový dvoulitr, který by měl dosahovat výkonu 166 koní, na některých trzích bude k dostání také větší 2,4 l čtyřválec s výkonem kolem 200 koní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Hyundai Elantra pokračuje zimními testy

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků