Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Hyundai odhalil novou Elantru, která nese na domácím trhu jméno Avante. Soupeř pro Škodu Octavii je větší než předchůdce, nabízí perfektní aerodynamiku, kompletní seznam bezpečnostních asistentů a paletu zahrnující tři motorizace.

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Nová Elantra je dlouhá 4570 mm, široká 1800 mm a vysoká 1440 mm. To přeloženo znamená, že měří o 20 mm více na délku, o 25 mm více na šířku a o pět milimetrů méně na výšku. Rozvor náprav 2,7 m zůstal nezměněn. Auto dostalo dynamicky tvarovanou siluetu, světla ve stylu Jaguaru a masku v provedení Audi.

Uvnitř slibuje Hyundai kvalitní materiály a vytříbenou ergonomii ovládacích prvků. Interiér by měl být zároveň velmi tichý, čemuž kromě řady opatření pomáhá také nejlepší aerodynamika v segmentu demonstrovaná součinitelem odporu vzduchu 0,27. Zavazadelník nabízí objem 458 litrů a podobně jako u jiných modelů může mít také Elantra systém automatického otevírání víka zavazadelníku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nabídka motorů zahrnuje tři jednotky. U benzinů slibuje tisková zpráva čtyřválce 1.6 GDi (97 kW/132 k) a 2.0 MPi (109 kW/149 k). Zájemci o diesel mohou sáhnout po naftové šestnáctistovce naladěné na 100 kW (136 k). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze vyměnit za šestistupňový automat. Diesel pak může být kombinován se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. 

Ve výbavě najdeme kromě jiného také celou řadu bezpečnostních asistentů. Nová Elantra má například systém automatického brzdění, asistent dálkových světel, hlídání mrtvých úhlů, sledování jízdních pruhů, sledování přijíždějící dopravy při couvání z řady a tak dále.

O termínu zahájení prodeje šesté generace Elantry se v tiskové zprávě nic nepíše, nicméně Hyundai očekává, že ještě letos prodá na domácím trhu 50 000 exemplářů, příští rok pak očekává 700 000 prodaných vozů po celém světě, přičemž 110 000 se má týkat korejského trhu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 156 433 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků