Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Hyundai odhalil novou Elantru, která nese na domácím trhu jméno Avante. Soupeř pro Škodu Octavii je větší než předchůdce, nabízí perfektní aerodynamiku, kompletní seznam bezpečnostních asistentů a paletu zahrnující tři motorizace.

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Nová Elantra je dlouhá 4570 mm, široká 1800 mm a vysoká 1440 mm. To přeloženo znamená, že měří o 20 mm více na délku, o 25 mm více na šířku a o pět milimetrů méně na výšku. Rozvor náprav 2,7 m zůstal nezměněn. Auto dostalo dynamicky tvarovanou siluetu, světla ve stylu Jaguaru a masku v provedení Audi.

Uvnitř slibuje Hyundai kvalitní materiály a vytříbenou ergonomii ovládacích prvků. Interiér by měl být zároveň velmi tichý, čemuž kromě řady opatření pomáhá také nejlepší aerodynamika v segmentu demonstrovaná součinitelem odporu vzduchu 0,27. Zavazadelník nabízí objem 458 litrů a podobně jako u jiných modelů může mít také Elantra systém automatického otevírání víka zavazadelníku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nabídka motorů zahrnuje tři jednotky. U benzinů slibuje tisková zpráva čtyřválce 1.6 GDi (97 kW/132 k) a 2.0 MPi (109 kW/149 k). Zájemci o diesel mohou sáhnout po naftové šestnáctistovce naladěné na 100 kW (136 k). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze vyměnit za šestistupňový automat. Diesel pak může být kombinován se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. 

Ve výbavě najdeme kromě jiného také celou řadu bezpečnostních asistentů. Nová Elantra má například systém automatického brzdění, asistent dálkových světel, hlídání mrtvých úhlů, sledování jízdních pruhů, sledování přijíždějící dopravy při couvání z řady a tak dále.

O termínu zahájení prodeje šesté generace Elantry se v tiskové zprávě nic nepíše, nicméně Hyundai očekává, že ještě letos prodá na domácím trhu 50 000 exemplářů, příští rok pak očekává 700 000 prodaných vozů po celém světě, přičemž 110 000 se má týkat korejského trhu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků