Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Nový Hyundai Elantra oficiálně: Má se Octavia nového soupeře obávat?

Hyundai odhalil novou Elantru, která nese na domácím trhu jméno Avante. Soupeř pro Škodu Octavii je větší než předchůdce, nabízí perfektní aerodynamiku, kompletní seznam bezpečnostních asistentů a paletu zahrnující tři motorizace.

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Test: Hyundai Elantra 1.6 - nic pro Čechy. Je to ulítlé

Nová Elantra je dlouhá 4570 mm, široká 1800 mm a vysoká 1440 mm. To přeloženo znamená, že měří o 20 mm více na délku, o 25 mm více na šířku a o pět milimetrů méně na výšku. Rozvor náprav 2,7 m zůstal nezměněn. Auto dostalo dynamicky tvarovanou siluetu, světla ve stylu Jaguaru a masku v provedení Audi.

Uvnitř slibuje Hyundai kvalitní materiály a vytříbenou ergonomii ovládacích prvků. Interiér by měl být zároveň velmi tichý, čemuž kromě řady opatření pomáhá také nejlepší aerodynamika v segmentu demonstrovaná součinitelem odporu vzduchu 0,27. Zavazadelník nabízí objem 458 litrů a podobně jako u jiných modelů může mít také Elantra systém automatického otevírání víka zavazadelníku.

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Test Hyundai Genesis 3.8 GDI V6: Předsudky nechte stranou  

Nabídka motorů zahrnuje tři jednotky. U benzinů slibuje tisková zpráva čtyřválce 1.6 GDi (97 kW/132 k) a 2.0 MPi (109 kW/149 k). Zájemci o diesel mohou sáhnout po naftové šestnáctistovce naladěné na 100 kW (136 k). Standardem je šestistupňová manuální převodovka, kterou lze vyměnit za šestistupňový automat. Diesel pak může být kombinován se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. 

Ve výbavě najdeme kromě jiného také celou řadu bezpečnostních asistentů. Nová Elantra má například systém automatického brzdění, asistent dálkových světel, hlídání mrtvých úhlů, sledování jízdních pruhů, sledování přijíždějící dopravy při couvání z řady a tak dále.

O termínu zahájení prodeje šesté generace Elantry se v tiskové zprávě nic nepíše, nicméně Hyundai očekává, že ještě letos prodá na domácím trhu 50 000 exemplářů, příští rok pak očekává 700 000 prodaných vozů po celém světě, přičemž 110 000 se má týkat korejského trhu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků