Nový Hyundai Tucson totálně selhal v losím testu, je o řád horší než ten staršípřed 2 hodinami | Petr Prokopec
Toyota Yaris délka 3940, šířka 1745,výška 1500, že by mikrovozitko?
Skoda Kamiq/Rozměry4 241 mm L x 1 793 mm W x 1 553 mm H BAYON 4180 mm L, 1775 mm W , 1490 mm H /1500mm na 17'' kolech/Kamiq je neskutecny prcek - to je fakt , takze ten cinsko-korejsky pazmek je minivozitko
i20 se rovná fábii a nevím proč to srovnáváš s kamiqem, joo a určitě nebude hyundai začínat od 408tkč (kamiq) když kona začíná od 399tkč.
kde se to bude vyrábět? Bude to asi konkurent yaris cross, ta má smůlu, že má přes 4metry a nevleze se na linku v kolíně, ale zase je hybrid.
Cross se bude delat i v Koline. Fabrika se rozrusta a plany dobyt Evropu nabyvaji jasnych obrysu.
nebude, ta linka je stavěná jen do 4m délky, francouzi čekají jak na smilování, že čr pomůže s výrobou yarisu aby se uvolnilo místo pro cross. Že by cross byl zahájen prodej zároven s výrobou yarisu? To by bylo.........
Ale bude se stavet dalsi provoz, dokonce i pro Corollu. Ceska kotlina ma strategickou polohu. A bude dostatek kvalifikovane sily, az padne Hnujdai a Kij . Rapidni omezeni vyroby a tudiz velke propousteni zamestnancu a relokace vyroby dale na vychod - Skodna .
Co ti do České kotliny cizinče.
Asi jo. Na to, že Hyundai obecně moc nemusím, tak se mi to docela líbí, takže asi dobré. Akorát to označení mi připadá takové, takové Hyudaiovské. Hatchbacku říkali liftback. Když pak postavili liftback, tak tomu začali říkat sportback. Přibližně v tomhle duchu v tom vidím to SUV.
Nejdůležitější je DISPLEJ, potom USB konektory, ambientní osvětlení. Motory dnes důležité nejsou, píše se o nich až na konci článku. Já se divím, že je do těch aut vůbec dávají...
:)) dávají?spodní motor bych bral 1.6tgi.Ten nedodělek 1.0t není motor.
Mě se teda líbí, hlavně čumák, až se sám sobě divim ;) Zajímavý, že už označujeme jako SUV už i auta s výškou 1490 mm :-D (můj starej kombík je vyšší...).
preco ho nenazvali Havaj, aj Havaj je v Europe...
To je zase blábol o hnusu .Žumpa
Nadpis mě navnadil a čekal jsem, že se dozvím o automatu, který dává meziplyn. Což mě zarazilo, protože to snad mají vozy typu Porsche a pod.No....a v článku nic. Diskuze k ničemu, články úroveň bídná. Majiteli CNC to je asi jedno. Proč mít nějaké ambice na kvalitu produktu, že.
Aaale, ani nevíš, jaká je to radost bujně rajtovat s čímsi, co meziplyn ani nepotřebujeB-]
zejména pokud to má u tříválce otáčky jako diesel, aby se jim to samo nekatapultovalo skrz kapotu ven
..ale co čekáte od podprůměrného novináře, který si volnoběžku splete s automatem s meziplynem. S tou kvalitou máte bohužel pravdu, nehraje se na ni, ale na na okolní reklamu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.