celkom som vyplestil oci...ved accent sa uz mal prestat robit a mal ostat len ickovy rad.... takze i40 sa nekona? asi kvoli azijskej paranoji zo stvorky, co?!
A prečo by sa to malo volať i40? Veď Accent nie je vyššia trieda ako i30... To už by to skôr malo byť i25. Možno i28. Zdá sa, že sedany od Hyundaia nebudú mať i-čkové označenie.
Čéče, oni majú vo výstavnom kuse manuálnu klímu!?!?!? Alebo to je/bude maximálna výbava?
Taky jsem na to koukal. Doufám, že to bude mít auto. klimu. Je možné, že dali na výstavu oholený kus...když jsem byl na Autosalonu v Brně, konkrétně Hyundai měl vystavené všechny své modely v sociální výbavě:-/
teda take, ktore sa najviac predavaju. aby vodic nebol zbytocne rozptylovany :)))))
Za kolik se Accent prodává dnes? Za 190 000. Za stejné peníze jako I20.
Když jde o doprodej končícího modelu, tak se nediv. Když si vzpomenu, že jsem ho před 2 roky kupoval za 300 000, je mi zle 3-[ B-] :-D
Tohle se mi fakt libi. Kouknete jaky skok udelal hyundai za poslednich 10 let. Neuveritelne.
Až jim přestanou reznout lemy můžeme mluvit o skutečném pokroku.
mam 10 rocneho accenta a nic mi nehrdzavie a to parkujem vonku.netrep hluposti
A jaký Škodovka pod křídly Konzernu: Od Oktávky a Feldy - k faceliftované Oktávce, Hurvínkovi a Monstru...
Škoda nyní v této třídě Accentu zavedla i motory TSI.Jsem zvědav, kdy Hyundai příjde s odezvou.
To je síce pekné, ale aj ten slabší motor (1.4) od Hyundaia má vyšší výkon ako ten výkonnejší z 1.2 TSI, ktoré dáva škodovka do Fabie...
Kdyby to byl malý hatchback, udělali by lépe B-]
Pochop že jsou i trhy, kde je auto "bez kufru! :-O" (tj. hatchback/liftback) skoro neprodejné - USA, Čína a v podstatě i zbytek Asie...Tohle je jeden z mála malých sedanů na trhu, který ještě vypadá dobře.Ještě k tomu že:Alternatině bude k dispozici čtyřstupňový „automat”...nechápu proč v uvozovkách, pokud to bude klasický čtyřstupňový automat s měničem. Ty se dnes do malých aut (hlavně pro USA) osazují běžně - ne každý výrobce touží v kolonách experimentovat se suchými spojkami ala DSG. Čtyři stupně s volnoběhem na čtyřce jsou na běžný provoz 0-170 km/h srovnatelné s 5-stupňovým manuálem (rozjezdy z nuly odpovídající "jedničce" zde nahrazuje měnič), životnost bývá běžně přes 300-400 000...
sedany jsou nesmirne oblibene i v Evrope, ovsem musi se vylest za hranice -Rusko, Turecko, Spanelsko, Portugalsko, Recko - to jsou vsechno evropske zeme, kde zajem o sedany vyrazne prekonala lift/hatch..
nevies co rozpravas;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.