Nový Hyundai Accent oficiálně odhalen, máme první foto a informace

Po shlédnutí přiložených fotografií zřejmě nedostanete srdeční infakrt z šoku, neboť nový Accent jsme už mohli bez maskování vidět na špionážních snímcích. Tedy pokud pro vás nebudou šokující sličné asijské dívky, které byly představení vozu v Pekingu přítomny a na fotografiích jsou též k vidění...

Nicméně i tak je vhodné si vůz prohlédnout na trochu kvalitnějších snímcích, navíc k nim Hyundai přidalo i solidní sadu prvních informací. Pojďme si ale vše projít pěkně popořádku.

Po stránce vzhledu opravdu není mnoho co řešit. Zdálo se, že nový Accent (pro jiné trhy nazývaný také Verna - to kdyby vám byl podezřelý nápis v pozadí vozu) bude taková malá Sonata a hle... Je to taková malá Sonata. Klínovitý profil vozu se blíží spíše dnešním „čtyřdvéřovým kupé” než klasickému sedanu či liftbacku a výrazná „orlí příď” v kombinaci s vysokou, sebevědomou zádí vytváří dojem, který v této třídě obvykle není k vidění.

Z toho, co není vidět na první pohled, stojí za zmínku snad jen LED blikače ve zpětných zrcátkách. Interiér už není tak extravagantní, jakkoli se snaží navázat na exteriérové prvky a lze jej označit za zdařilý.

Pod kapotou se zprvu objeví dva motory, oba benzinové. První má objem 1,4 litru a s výkonem 79 kW (107 koní), pětistupňovou manuální převodovkou a spotřebou v průměru 5,7 litru na 100 km neudělá vozu ostudu. Alternatině bude k dispozici čtyřstupňový „automat”, který spotřebu vyžene na 6,2 litru.

Druhý motor bude silnější 1,6 s výkonem 90 kW (122 koní), který bude z počátku v nabídce jen s automatickou převodovkou. I na tom je vidět primární určení vozu pro asijské a americké trhy, evropské specifikace budou jistě bohatší co do volby převodovek a motorů, jistě nebude chybět nějaký ten diesel.

Ze zbylých zveřejněných specifikací už můžeme zmínit jen na danou třídu vozu ohromný rozvor 2 570 mm a fakt, že vůz se začne vyrábět v červenci pro asijské trhy. Zbytek světa vč. Evropy by se měl dočkat do konce letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Hyundai Accent / Verna pro rok 2011
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků