Nový Hyundai Accent oficiálně odhalen, máme první foto a informace

Po shlédnutí přiložených fotografií zřejmě nedostanete srdeční infakrt z šoku, neboť nový Accent jsme už mohli bez maskování vidět na špionážních snímcích. Tedy pokud pro vás nebudou šokující sličné asijské dívky, které byly představení vozu v Pekingu přítomny a na fotografiích jsou též k vidění...

Nicméně i tak je vhodné si vůz prohlédnout na trochu kvalitnějších snímcích, navíc k nim Hyundai přidalo i solidní sadu prvních informací. Pojďme si ale vše projít pěkně popořádku.

Po stránce vzhledu opravdu není mnoho co řešit. Zdálo se, že nový Accent (pro jiné trhy nazývaný také Verna - to kdyby vám byl podezřelý nápis v pozadí vozu) bude taková malá Sonata a hle... Je to taková malá Sonata. Klínovitý profil vozu se blíží spíše dnešním „čtyřdvéřovým kupé” než klasickému sedanu či liftbacku a výrazná „orlí příď” v kombinaci s vysokou, sebevědomou zádí vytváří dojem, který v této třídě obvykle není k vidění.

Z toho, co není vidět na první pohled, stojí za zmínku snad jen LED blikače ve zpětných zrcátkách. Interiér už není tak extravagantní, jakkoli se snaží navázat na exteriérové prvky a lze jej označit za zdařilý.

Pod kapotou se zprvu objeví dva motory, oba benzinové. První má objem 1,4 litru a s výkonem 79 kW (107 koní), pětistupňovou manuální převodovkou a spotřebou v průměru 5,7 litru na 100 km neudělá vozu ostudu. Alternatině bude k dispozici čtyřstupňový „automat”, který spotřebu vyžene na 6,2 litru.

Druhý motor bude silnější 1,6 s výkonem 90 kW (122 koní), který bude z počátku v nabídce jen s automatickou převodovkou. I na tom je vidět primární určení vozu pro asijské a americké trhy, evropské specifikace budou jistě bohatší co do volby převodovek a motorů, jistě nebude chybět nějaký ten diesel.

Ze zbylých zveřejněných specifikací už můžeme zmínit jen na danou třídu vozu ohromný rozvor 2 570 mm a fakt, že vůz se začne vyrábět v červenci pro asijské trhy. Zbytek světa vč. Evropy by se měl dočkat do konce letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Hyundai Accent / Verna pro rok 2011
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků