Nový Hyundai Accent oficiálně odhalen, máme první foto a informace

Po shlédnutí přiložených fotografií zřejmě nedostanete srdeční infakrt z šoku, neboť nový Accent jsme už mohli bez maskování vidět na špionážních snímcích. Tedy pokud pro vás nebudou šokující sličné asijské dívky, které byly představení vozu v Pekingu přítomny a na fotografiích jsou též k vidění...

Nicméně i tak je vhodné si vůz prohlédnout na trochu kvalitnějších snímcích, navíc k nim Hyundai přidalo i solidní sadu prvních informací. Pojďme si ale vše projít pěkně popořádku.

Po stránce vzhledu opravdu není mnoho co řešit. Zdálo se, že nový Accent (pro jiné trhy nazývaný také Verna - to kdyby vám byl podezřelý nápis v pozadí vozu) bude taková malá Sonata a hle... Je to taková malá Sonata. Klínovitý profil vozu se blíží spíše dnešním „čtyřdvéřovým kupé” než klasickému sedanu či liftbacku a výrazná „orlí příď” v kombinaci s vysokou, sebevědomou zádí vytváří dojem, který v této třídě obvykle není k vidění.

Z toho, co není vidět na první pohled, stojí za zmínku snad jen LED blikače ve zpětných zrcátkách. Interiér už není tak extravagantní, jakkoli se snaží navázat na exteriérové prvky a lze jej označit za zdařilý.

Pod kapotou se zprvu objeví dva motory, oba benzinové. První má objem 1,4 litru a s výkonem 79 kW (107 koní), pětistupňovou manuální převodovkou a spotřebou v průměru 5,7 litru na 100 km neudělá vozu ostudu. Alternatině bude k dispozici čtyřstupňový „automat”, který spotřebu vyžene na 6,2 litru.

Druhý motor bude silnější 1,6 s výkonem 90 kW (122 koní), který bude z počátku v nabídce jen s automatickou převodovkou. I na tom je vidět primární určení vozu pro asijské a americké trhy, evropské specifikace budou jistě bohatší co do volby převodovek a motorů, jistě nebude chybět nějaký ten diesel.

Ze zbylých zveřejněných specifikací už můžeme zmínit jen na danou třídu vozu ohromný rozvor 2 570 mm a fakt, že vůz se začne vyrábět v červenci pro asijské trhy. Zbytek světa vč. Evropy by se měl dočkat do konce letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Hyundai Accent / Verna pro rok 2011
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků