Nový Hyundai Accent konečně v Česku (představení)

Nová generace Accentu již dorazila do České republiky a tak je na čase si tuto novinku trochu představit. Accent bude opět útočit na zákazníky svým designem, vnitřním prostorem a také cenou, která je více než příznivá. Co všechno nový Accent na českém trhu nabídne?
Nový Hyundai Accent konečně v Česku (představení)

Nová generace Hyundai Accent si konečně našla cestu i do České republiky, ale od začátku s jedním malým omezením. Automobilka prozatím nepočítá s prodejem jiné, než 4D verze. Zda časem dorazí i ostatní karosářské varianty, není prozatím známo.

Nová generace přinesla jako téměř vždy nové rozměry. Accent nyní měří na délku ve verzi sedan 4 280 mm (+ 20 mm), na šířku 1 695 mm (+ 15 mm) a na výšku 1 470 mm (+75 mm). Také rozvor se zvětšil a to na 2 500 mm (+ 60 mm). Právě zvětšený rozvor se postaral o více místa v interiéru. Již minulá generace se pyšnila velmi dobrým vnitřním prostorem a nová generace jde ještě dál. O více místa se postarají také nová sedadla, které jsou subtilnější, ale současně pevnější a pro posádku bezpečnější. Větší rozvor a větší rozměry přinesly i další pozitiva. Jedním z nich je i zavazadlový prostor, který má základní objem 390 litrů. Díky zadním děleným sedadlům v poměru 3:2 lze zavazadelník dále výrazně zvětšit.
 
Nový je také podvozek, který má nové generaci zaručit ještě lepší jízdní vlastnosti. Přední náprava je typu McPherson, ovšem došlo k mírným modifikacím. Hlavně nová geometrie přinesla větší stabilitu při vyšších rychlostech a při rychlejších průjezdech zatáčkami. Nová je také zadní náprava s torní příčkou, vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči.

Novinka je nabízena se třemi motory a ve třech stupních výbavy. Základním motorem bude čtrnáctistovka, která bude startovat na částce 264 900 Kč. Druhým motorem bude šestnáctistovka, kterou si můžete pořídit již od 319 900 Kč a naftu bude zastupovat patnáctistovka CRDi s cenou od 339 900 Kč. Základní benzínový motor o objemu 1,4 litru bude nabízen jak s manuální pětistupňovou převodovkou, tak se čtyřstupňovým automatem. Ostatní motory budou k dispozici pouze s pětistupňovým manuálem.

Ceny a výbavy

Verze

Výbava

Active

Dynamic

Elegance

1,4i MT

264 900

289 900

299 900

1,4i AT

X

X

339 900

1,6i CVVT

X

X

319 900

1,5 CRDi VGT

X

X

339 900

Hyundai poskytuje na tento model záruku 3 roky, bez omezení kilometrů.

V základní výbavě Active najdete: 14" kola, pneu 185/65, nárazníky a boční ochranné lišty v barvě vozu, zrcátka a klidy dveří v barvě vozu, střešní anténa, ABS s EBD, airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný), imobilizér, zadní střední tříbodový pás, uchýt pro dětskou autosedačku, posilovač řízení, výškově stavitelný volant, otáčkoměr, palubní počítač, digitální hodiny, 4 repro, příprava pro rádio, centrální zamykání, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, středová opěrka rukou pro zadní sedadla

Výbava Dynamic obsahuje proti Active navíc: výškově stavitelné sedadlo řidiče, el. ovládání oken, manuální klimatizace,

Výbava Elegance obsahuje proti Dynamic navíc: přední mlhovky pouze pro CRDi, alarm, čtecí lampičky pro přední sedadla a držák na brýle, kapsy opěradel předních sedadel, výškově repro pouze pro CRDi, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání, síť zavazadlového prostoru,

Tip: Kompletní ceník vč. přehledu výbavy si můžete stáhnout ve formátu XLS zde (120 kB)

Základní technické parametry

 

1,4i

1,6i CVVT

1,5 CRDi

Objem motoru (ccm)

1 399

1 599

1 493

Výkon (kW/k)

71/97

82/112

81/110

Točivý moment (Nm)

125

146

235

 

MT

AT

 

 

Zrychlení 0-100 (s)

12,3

14,5

10,2

14

Maximální rychlost (km/h)

177

168

190

170

 

 

 

 

 

Spotřeba (l/100 km)

 

 

 

 

Město

8

9,5

8,4

6,8

Mimo město

5,1

5,4

5,2

4

Kombinace

6,2

6,9

6,4

5

 

 

 

 

 

Rozměry (mm)

 

 

 

 

Délka

4 280

Šířka

1 695

Výška

1 470

Rozvor

2 500

Tip2: Kompletní přehled technických parametrů si můžete stáhnoujt ve formátu XLS zde (30 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Accent
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků