Nový Hyundai Accent konečně v Česku (představení)

Nová generace Accentu již dorazila do České republiky a tak je na čase si tuto novinku trochu představit. Accent bude opět útočit na zákazníky svým designem, vnitřním prostorem a také cenou, která je více než příznivá. Co všechno nový Accent na českém trhu nabídne?
Nový Hyundai Accent konečně v Česku (představení)

Nová generace Hyundai Accent si konečně našla cestu i do České republiky, ale od začátku s jedním malým omezením. Automobilka prozatím nepočítá s prodejem jiné, než 4D verze. Zda časem dorazí i ostatní karosářské varianty, není prozatím známo.

Nová generace přinesla jako téměř vždy nové rozměry. Accent nyní měří na délku ve verzi sedan 4 280 mm (+ 20 mm), na šířku 1 695 mm (+ 15 mm) a na výšku 1 470 mm (+75 mm). Také rozvor se zvětšil a to na 2 500 mm (+ 60 mm). Právě zvětšený rozvor se postaral o více místa v interiéru. Již minulá generace se pyšnila velmi dobrým vnitřním prostorem a nová generace jde ještě dál. O více místa se postarají také nová sedadla, které jsou subtilnější, ale současně pevnější a pro posádku bezpečnější. Větší rozvor a větší rozměry přinesly i další pozitiva. Jedním z nich je i zavazadlový prostor, který má základní objem 390 litrů. Díky zadním děleným sedadlům v poměru 3:2 lze zavazadelník dále výrazně zvětšit.
 
Nový je také podvozek, který má nové generaci zaručit ještě lepší jízdní vlastnosti. Přední náprava je typu McPherson, ovšem došlo k mírným modifikacím. Hlavně nová geometrie přinesla větší stabilitu při vyšších rychlostech a při rychlejších průjezdech zatáčkami. Nová je také zadní náprava s torní příčkou, vinutými pružinami a teleskopickými tlumiči.

Novinka je nabízena se třemi motory a ve třech stupních výbavy. Základním motorem bude čtrnáctistovka, která bude startovat na částce 264 900 Kč. Druhým motorem bude šestnáctistovka, kterou si můžete pořídit již od 319 900 Kč a naftu bude zastupovat patnáctistovka CRDi s cenou od 339 900 Kč. Základní benzínový motor o objemu 1,4 litru bude nabízen jak s manuální pětistupňovou převodovkou, tak se čtyřstupňovým automatem. Ostatní motory budou k dispozici pouze s pětistupňovým manuálem.

Ceny a výbavy

Verze

Výbava

Active

Dynamic

Elegance

1,4i MT

264 900

289 900

299 900

1,4i AT

X

X

339 900

1,6i CVVT

X

X

319 900

1,5 CRDi VGT

X

X

339 900

Hyundai poskytuje na tento model záruku 3 roky, bez omezení kilometrů.

V základní výbavě Active najdete: 14" kola, pneu 185/65, nárazníky a boční ochranné lišty v barvě vozu, zrcátka a klidy dveří v barvě vozu, střešní anténa, ABS s EBD, airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný), imobilizér, zadní střední tříbodový pás, uchýt pro dětskou autosedačku, posilovač řízení, výškově stavitelný volant, otáčkoměr, palubní počítač, digitální hodiny, 4 repro, příprava pro rádio, centrální zamykání, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, středová opěrka rukou pro zadní sedadla

Výbava Dynamic obsahuje proti Active navíc: výškově stavitelné sedadlo řidiče, el. ovládání oken, manuální klimatizace,

Výbava Elegance obsahuje proti Dynamic navíc: přední mlhovky pouze pro CRDi, alarm, čtecí lampičky pro přední sedadla a držák na brýle, kapsy opěradel předních sedadel, výškově repro pouze pro CRDi, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, dálkové ovládání centrálního zamykání, síť zavazadlového prostoru,

Tip: Kompletní ceník vč. přehledu výbavy si můžete stáhnout ve formátu XLS zde (120 kB)

Základní technické parametry

 

1,4i

1,6i CVVT

1,5 CRDi

Objem motoru (ccm)

1 399

1 599

1 493

Výkon (kW/k)

71/97

82/112

81/110

Točivý moment (Nm)

125

146

235

 

MT

AT

 

 

Zrychlení 0-100 (s)

12,3

14,5

10,2

14

Maximální rychlost (km/h)

177

168

190

170

 

 

 

 

 

Spotřeba (l/100 km)

 

 

 

 

Město

8

9,5

8,4

6,8

Mimo město

5,1

5,4

5,2

4

Kombinace

6,2

6,9

6,4

5

 

 

 

 

 

Rozměry (mm)

 

 

 

 

Délka

4 280

Šířka

1 695

Výška

1 470

Rozvor

2 500

Tip2: Kompletní přehled technických parametrů si můžete stáhnoujt ve formátu XLS zde (30 kB)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Accent
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků