Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Novinka německé automobilky bude rozhodně více, než jen další hybridní vůz. Kolik z vozu formule 1 skutečně Mercedes vloží do svého nového modelu?
Nový hypersport Mercedes-AMG dostane motor z formule 1

Prezentace Mercedesu na pařížském autosalonu nastartovala vlnu spekulací. Ty ještě více rozproudil předseda společnosti Tobias Moers, který svým výrokem nepřímo tak potvrdil, že Mercedes-AMG hypercar dostane motor z monopostů formule 1. Na motoru se pochopitelně bude muset udělat několik změn, aby se přizpůsobil pro silniční provoz, dle všeho však skutečně půjde o přeplňovaný šestiválec o objemu 1,6 litru, o výkonu si zatím nedovolujeme ani spekulovat.

Mercedes-AMG GT R řádí na Nordschleife. Jaký bude mít čas na kolo?

Mercedes-AMG GT R řádí na Nordschleife. Jaký bude mít čas na kolo?

Stoprocentně jisté je zatím jen to, že nový vůz bude používat hybridní systém vycházející z technologie, kterou německý výrobce používá ve svých vozech F1. Důraz na hybridní element má přinést na trh nejefektivnější hybridní vůz vůbec. Celá konstrukce Mercedes-AMG hypercar bude navíc z uhlíkových vláken pro nízkou hmotnost.

Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

Mercedes-AMG E 63 v péči RevoZport: 635 koní a sada spoilerů

I díky tomu by měl hypersport podle předpokladů akcelerovat z nuly na sto za přibližně 2,5 vteřin. Milovníky rychlé jízdy určitě potěší i maximální rychlost, která bude minimálně 355 km/h. Vyrobený bude jen limitovaný počet kusů. Přesné číslo zatím není známo. Moers ale potvrdil, že do prodeje půjde míň než 300 kusů. Nový „monopost“ pro silnici bude slavnostně odhalen v roce 2017 při příležitosti 50. výročí AMG.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků