Nový Hummer H3: drsná krása

30 komentářů

kaleo
15. února • 22:21

Mě se prostě líbí, i v dnešní době mě to auto připada tak nějak protistátně, vyhrát 50 mil, tak ho prostě koupím, umeju si ho klidně sám, a jezdim, budu mít výhodu, že skoro všude.
        ATˇ ŽIJE HUMMER H - 1

neamík
4. prosince • 17:46

H3 je pekné auto a rozmýšlet se mezi J5 a H3, tak nevim, nevim, ale moc dobře znam H1 Alpha 2006 a to je vrchol off road, ničemu jinemu Hummer neříkám a ani nic jneho než H1 a Humwee taky hummer není, to ostatní jsou jen chabé odvary, navic Alpha 2006 si to mastí po dálnici stejně raychle jako H2 (160-180/hod), dále s H1 by mě do myčky nikdo nedostal, to si meje každý sám a né nejaká rotačka na nejaký zakulacený připitomělý plechy, místa je v něm dost - je treba si priplatit trochu tuningu, do garáže se vejde, ale co má nej, je to že je to nejrychlejší auto na silnici, ani Ferrari za 29 mega, ani formule1 vas nepředjede, nepředjede vas nikdo, koho nepustíte :))), spotřeba 20-40l nafty je taky slušná, už nemusíte kupovat OT64, ale kdo na to má, nikdo na nej nemá a nic bezpečnějšího pro rodinkus detmi, také sehnat nelze, typické bouračky, kdy to do vás napaří magor na křižovatce z vedlejší, poznáte až když jedete zpět a divíte se kdo vám poskrabal dveře a co ty zmačkaná auta jejichž řidiči na vás mávají - já jedině H1

kaleo
15. února • 22:20

Mě se prostě líbí, i v dnešní době mě to auto připada tak nějak protistátně, vyhrát 50 mil, tak ho prostě koupím, umeju si ho klidně sám, a jezdim, budu mít výhodu, že skoro všude.
        ATˇ ŽIJE HUMMER H - 1

TARANAKKI
2. srpna • 10:54

Uplne na nic, jen machrovina. Nejsou tu na to geograficke podminky - stovky kilometru blatenych a sotolinovych cest s hlubokymi brody, kdyz trochu zaprsi. Snad je ok pro borce v Prazskem terenu s posazem uprostred vozu a maserskou rukou na volantu. Nevejde se do mycky? Co se to tu resi, jste macenky? Vemu tlakovou hadici a omeju si sam, na tvrdaky s offroudama jste nejaky vymekli. Presne, jak to dnes je, dneska si offroud koupi kazdej vidlak z Prahy, protoze je to moda, nic vic. Argumentace: potrebuju ho, protoze jezdim v zime do Spindlu a dvakrat za mesic do Alp na lyze. K smichu. Hosi, hosi, bagl na zada, zahodit kreditku, strojeny keci a sacko, prestat si na neco hrat a obcas se projit pesky na cerstvem vzduchu.

lubos
2. srpna • 17:45

moje rec

Dusan
1. srpna • 23:48

Mne se na H2jce nejvice libi ta cena, aneb jak auto ktere v USA stoji v plne palbe 60.000USD prodat u nas v orezanejsi vybave za 2.5mio. Ameriky diky danim, marzim a buhvi cemu jeste jsou vzdy u nas o dost drazsi nez v USA, ale H2 v tomhle evidentne vede.

bingo
29. července • 20:44

tak to je amehika

Dan
29. července • 18:18

Jak řiká, ať žije H1! Není lepšího off-roadu než v armádě prověřený H1, skáče přes kaňony, lítá v dunách, probrodíte řeku...všude se s ním dostanete. S H2 a teď H3 bych projel nanejvýš kanál

Dan
30. července • 6:19

Respektive jsem myslel že Hummer je značka se zaměřením na off-roady, ano H1 není moc pohodlný, H1 vznikl pro armádní účely, v armádě nebylo zapotřebí nějakého luxusu, H1 není Maybach... H2 a H3 jsou spíš soft-roady jako Cayenne nebo X5 a podobný.

E55
30. července • 10:35

Ke Cayenne, X5 bych to neprirovnaval. H2 je velmi komfortni auto, kdyz jsem ted sedel v modelu 2005 rikal jsem si, jak maji ty americani smysl pro komfort. komplet kuze, snad vsude kam se da podivat ci sahnout. Je to civilni auto, H1 je pro normlni provoz nepouzitelna.

Ace2
29. července • 20:46

zase se ti vejde do garáže, vejde se do běžné myčky na benzínkách, můžeš s ním do podzemní i nadzemní garáže, nemusíš na něj mít řidičák na náklaďák a nemusíš na technickou každý rok  Samé výhody. Nevím jestli jste někdo jel někdy v H1, ale to auto není auto, ale náklaďák a vše co k tomu patří. To auto je velmi hlučné, nepohodlné, nepraktické a hlavně to je velmi důležité je v H1 velmi, ale skutečně velmi málo místa a to pro posádku, která tam nemá více místa než ve Fabii. H1 je v reálným životě nepoužitelný auto a to i z pohledu bezpečnosti ačkoliv se to může zdát v případě H1 jako nesmysl je to tak. H2 a konečně H3 jsou první hummery, který můžeš ponořit do vody po zrcátka a stejně tak dobře s tím vyjet na tisici km dovolenou.

E55
30. července • 10:38

zdravim, ja teda nechci nejak peskovat, ale zkousel jste nekdy s H2 normalni mycku? ja ano a OMW, Shell, Aral = nevejdete se. i pro H2 je potreba mycku pro nakladaky. navic jak je vysoka, tak s ni nezajedete ani do garazi na floru, kam napr. s H1 zajedete, sice tak akorat na sirku , ale zajedete.

skdd
30. července • 13:26

ja mam umyvacku odmeranu na moju LC120, od tych vodiacich list som na Agip, Esso, OMV (podla typu linky) na kazdej strane max. 2 az 5 cm. Takze ked sklopim zrakdielka, som tam LTT (len tak tak). Ale inak pohoda. Najvacsia zabava je ked tie kefy co umyvaju kolesa mi lestia spodnu stranu diskov :))

Dan
30. července • 6:39

To já si myslím opak;
Nevejde se do garáže či myčky? Taksi postavím garáž aby se tam vešel... Do běžné myčky v benzínkách? Napřiklad šířka H1 je jenom o 134 mm větší než u H2, přesto si myslim že se do myčky nacpu, až už na čtyřech kolech nebo bokem...nevadí, zajedu do myčky na nákláďáky...ale počkej neříkals že není v terénu použitelnej? tak proč bych myl, ne?
Asis neviděl H1 v akci... už jenom světlá výška 406 mm je větší než 247 mm u H2, a brodivost!! Hochu poslouchej! H1 má 760 mm a H2 POUZE 508 mm!!!
Z www.hummer.cz: V terénu sice H2 svému "statnějšímu" sourozenci H1 nestačí, ale většině terénních automobilů s přehledem ukáže záda. Průchodnost náročným terénem je možná především díky vysoké světlé výšce (254 mm) a také bohaté výbavě elektronických systémů (viz výše). Nezastaví jej  např. ani 40 cm vysoká kolmá překážka.
Docela jsi mě zklamal, zjisti si fakta a koukni na nějaké materiály z dob války v Perskym zálivu (1990 - 1991)

aaa
30. července • 10:28

To dan: Jako jo. Chapu vsechny tve body i body Ace2 ale: nevim jaka je presna statistika ale v usa se cca 80-90 off-roadu do terenu NIKDY nedostane. Je hezka brodivost 760 nebo 508 ale vyuzijes to v cechach nekde?? Ve statech sem mel toyotu a projel nejvetsi brod cca 10cm vetsi sem proste na normalnich nezpevnenych silnicich nenasel. A jet se nekde vyradit do terenu muzes i s Escaledem ci Porsakem a ten luxus po zbytek doby co s nim jezdis je k nezaplaceni. Pokud bych ale mel prijem 300000usd/rok tak bych si H2/H3 klidne i koupil. H1 bych si prilezitostene pujcil z pujcovny.
To ace: upravenej H1 muze mit uvnitr podobny luxus jako Cadillac

Dan
31. července • 18:19

Myslíš 80 - 90%? Co když právě těch 10% tvoří skupina Hummerů?  
Vsadil bych se že existují typy lidí co každodenně vyráží do hor a brodí řeky...ti to potom uvítají
Nepovídej že s běžným přijmem by ses pustil s Porschem do terénu, pokud máš Carreru GT tak s ní přece nepojedu do terénu, ne? S takovym autem bych se nepustil mimo zpevněné silnice.
Faktem je že H1 si můžu předělat že by se s tím nestyděl jet ani Bill Gates a vysmál by se i majitelům Rollsů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
aaa
2. srpna • 8:54

Jo 80-90procent z SUV a off-road. Klasicke auta na asfalt se do toho nepocitaj.
Samozrejme, ze jsou lidi co kazdej druhy den jedou se vyradit do terenu ale ty maj bud stare Jeepy Wr. nebo Toyoty, Nissany atd. Na rozflakani v Kalifornii ci \nevade je Hummer moc drahy a prestizni.

lubos
2. srpna • 17:44

no, on ten hummer snad ani tak lehce rozflakat nejde. Nebo jo ?

skdd
30. července • 13:24

noo pokial by si si chcel zabrodit ozvi sa :) dame nejakych 600mm vody. Akurat poriadne upevni znacku (SPZ/ECV), nebudeme ju potom hladat dolu potokom :)

MadPete
30. července • 10:40

Luxus ve smyslu kůže, výbava atd. možná jo, ale místo tam neni kvůli motoru trůnícímu uprostřed kabiny.

skdd
29. července • 20:53

po zrkadielka by som H2 teda nenoril :)) aspon nie dlhodobo :)) ale musim uznat, ze je to solidny kompromis.

Ace2
29. července • 21:15

no samozřejmě jsem myslel za použití šnorchlu. Pravda v H1 je vysunovatelný šnorchl standardem....

skdd
29. července • 21:44

nejde o snorchel, predsa len udavana brodivost 508mm nie je "nic moc", ale povedzme si pravdu, malokto vie aka je voda, do ktorej lezie hlboka :). Nevidel som ako ma urobenu H2 elektroniku v motorovom priestore ale predpokladam, ze tie "zrkadielka" by chvilu prezila. Dlhodobo neviem, nezavisi to len od sania. Nemal som prilezitost vozit H2 dlhsie ako par desiatok km po ceste a par km v terene. Vadila mi na nej spotreba v meste, nevedel som to dostal pod 28 litrov. Mozno som nemal cit este pre motor, mozno je to bezna hodnota. V kazdom pripade je to majestatne auto, ktoreho vlastnosti v terene prekonavaju velku vacsinu konkurencie. Hadam len unimog sa s nim moze pustit do superenia :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ace2
29. července • 22:49

no já s H2 nejel, jel jsem s Escalade což má ten samej motor nicméně ještě o 45 hp vyšší výkon (345 vs 300 v H2) a jezdil jsem s tím za 20.2 což není špatný.

Niemand
30. července • 8:59

20 litru? No tomu rikam prava amerika. Design se mi libi, ale kdyz 4,2 l nafty s 1,5* tak vysokym rychlostnim prumerem je proste lakava alternativa. No jo 8val to neni.

m@rtin
29. července • 17:01

První Hummer byl skvělý, ale tohle je až příliš vyumělkované a chybí tomu drsnost prvního modelu.

Martinoslav
29. července • 16:46

A ja proto mlcim. Tady neni co dodat. Proste NADHERA.

KLF
29. července • 15:51

Nepomozem si, ale Hummer 1 bol Hummer 1... ;(

 

MadPete
29. července • 15:33

..humpoláckost.

xJ
29. července • 14:56

ale nadhernej :)

Doporučujeme

Články odjinud