Nový Hummer H3: drsná krása

xJ  |  29. 07. 2004 14:56

ale nadhernej :)

Odpovědět  |   | 
MadPete  |  29. 07. 2004 15:33

..humpoláckost.

Odpovědět  |   | 
KLF  |  29. 07. 2004 15:51

Nepomozem si, ale Hummer 1 bol Hummer 1... ;(

 

Odpovědět  |   | 
Martinoslav  |  29. 07. 2004 16:46

A ja proto mlcim. Tady neni co dodat. Proste NADHERA.

Odpovědět  |   | 
m@rtin  |  29. 07. 2004 17:01

První Hummer byl skvělý, ale tohle je až příliš vyumělkované a chybí tomu drsnost prvního modelu.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  29. 07. 2004 18:18

Jak řiká, ať žije H1! Není lepšího off-roadu než v armádě prověřený H1, skáče přes kaňony, lítá v dunách, probrodíte řeku...všude se s ním dostanete. S H2 a teď H3 bych projel nanejvýš kanál

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  29. 07. 2004 20:46

zase se ti vejde do garáže, vejde se do běžné myčky na benzínkách, můžeš s ním do podzemní i nadzemní garáže, nemusíš na něj mít řidičák na náklaďák a nemusíš na technickou každý rok  Samé výhody. Nevím jestli jste někdo jel někdy v H1, ale to auto není auto, ale náklaďák a vše co k tomu patří. To auto je velmi hlučné, nepohodlné, nepraktické a hlavně to je velmi důležité je v H1 velmi, ale skutečně velmi málo místa a to pro posádku, která tam nemá více místa než ve Fabii. H1 je v reálným životě nepoužitelný auto a to i z pohledu bezpečnosti ačkoliv se to může zdát v případě H1 jako nesmysl je to tak. H2 a konečně H3 jsou první hummery, který můžeš ponořit do vody po zrcátka a stejně tak dobře s tím vyjet na tisici km dovolenou.

Odpovědět  |   | 
skdd  |  29. 07. 2004 20:53

po zrkadielka by som H2 teda nenoril :)) aspon nie dlhodobo :)) ale musim uznat, ze je to solidny kompromis.

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  29. 07. 2004 21:15

no samozřejmě jsem myslel za použití šnorchlu. Pravda v H1 je vysunovatelný šnorchl standardem....

Odpovědět  |   | 
skdd  |  29. 07. 2004 21:44

nejde o snorchel, predsa len udavana brodivost 508mm nie je "nic moc", ale povedzme si pravdu, malokto vie aka je voda, do ktorej lezie hlboka :). Nevidel som ako ma urobenu H2 elektroniku v motorovom priestore ale predpokladam, ze tie "zrkadielka" by chvilu prezila. Dlhodobo neviem, nezavisi to len od sania. Nemal som prilezitost vozit H2 dlhsie ako par desiatok km po ceste a par km v terene. Vadila mi na nej spotreba v meste, nevedel som to dostal pod 28 litrov. Mozno som nemal cit este pre motor, mozno je to bezna hodnota. V kazdom pripade je to majestatne auto, ktoreho vlastnosti v terene prekonavaju velku vacsinu konkurencie. Hadam len unimog sa s nim moze pustit do superenia :)

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  29. 07. 2004 22:49

no já s H2 nejel, jel jsem s Escalade což má ten samej motor nicméně ještě o 45 hp vyšší výkon (345 vs 300 v H2) a jezdil jsem s tím za 20.2 což není špatný.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  30. 07. 2004 08:59

20 litru? No tomu rikam prava amerika. Design se mi libi, ale kdyz 4,2 l nafty s 1,5* tak vysokym rychlostnim prumerem je proste lakava alternativa. No jo 8val to neni.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  30. 07. 2004 06:39

To já si myslím opak;
Nevejde se do garáže či myčky? Taksi postavím garáž aby se tam vešel... Do běžné myčky v benzínkách? Napřiklad šířka H1 je jenom o 134 mm větší než u H2, přesto si myslim že se do myčky nacpu, až už na čtyřech kolech nebo bokem...nevadí, zajedu do myčky na nákláďáky...ale počkej neříkals že není v terénu použitelnej? tak proč bych myl, ne?
Asis neviděl H1 v akci... už jenom světlá výška 406 mm je větší než 247 mm u H2, a brodivost!! Hochu poslouchej! H1 má 760 mm a H2 POUZE 508 mm!!!
Z www.hummer.cz: V terénu sice H2 svému "statnějšímu" sourozenci H1 nestačí, ale většině terénních automobilů s přehledem ukáže záda. Průchodnost náročným terénem je možná především díky vysoké světlé výšce (254 mm) a také bohaté výbavě elektronických systémů (viz výše). Nezastaví jej  např. ani 40 cm vysoká kolmá překážka.
Docela jsi mě zklamal, zjisti si fakta a koukni na nějaké materiály z dob války v Perskym zálivu (1990 - 1991)

Odpovědět  |   | 
aaa  |  30. 07. 2004 10:28

To dan: Jako jo. Chapu vsechny tve body i body Ace2 ale: nevim jaka je presna statistika ale v usa se cca 80-90 off-roadu do terenu NIKDY nedostane. Je hezka brodivost 760 nebo 508 ale vyuzijes to v cechach nekde?? Ve statech sem mel toyotu a projel nejvetsi brod cca 10cm vetsi sem proste na normalnich nezpevnenych silnicich nenasel. A jet se nekde vyradit do terenu muzes i s Escaledem ci Porsakem a ten luxus po zbytek doby co s nim jezdis je k nezaplaceni. Pokud bych ale mel prijem 300000usd/rok tak bych si H2/H3 klidne i koupil. H1 bych si prilezitostene pujcil z pujcovny.
To ace: upravenej H1 muze mit uvnitr podobny luxus jako Cadillac

Odpovědět  |   | 
MadPete  |  30. 07. 2004 10:40

Luxus ve smyslu kůže, výbava atd. možná jo, ale místo tam neni kvůli motoru trůnícímu uprostřed kabiny.

Odpovědět  |   | 
skdd  |  30. 07. 2004 13:24

noo pokial by si si chcel zabrodit ozvi sa :) dame nejakych 600mm vody. Akurat poriadne upevni znacku (SPZ/ECV), nebudeme ju potom hladat dolu potokom :)

Odpovědět  |   | 
Dan  |  31. 07. 2004 18:19

Myslíš 80 - 90%? Co když právě těch 10% tvoří skupina Hummerů?  
Vsadil bych se že existují typy lidí co každodenně vyráží do hor a brodí řeky...ti to potom uvítají
Nepovídej že s běžným přijmem by ses pustil s Porschem do terénu, pokud máš Carreru GT tak s ní přece nepojedu do terénu, ne? S takovym autem bych se nepustil mimo zpevněné silnice.
Faktem je že H1 si můžu předělat že by se s tím nestyděl jet ani Bill Gates a vysmál by se i majitelům Rollsů.

Odpovědět  |   | 
aaa  |  02. 08. 2004 08:54

Jo 80-90procent z SUV a off-road. Klasicke auta na asfalt se do toho nepocitaj.
Samozrejme, ze jsou lidi co kazdej druhy den jedou se vyradit do terenu ale ty maj bud stare Jeepy Wr. nebo Toyoty, Nissany atd. Na rozflakani v Kalifornii ci \nevade je Hummer moc drahy a prestizni.

Odpovědět  |   | 
lubos  |  02. 08. 2004 17:44

no, on ten hummer snad ani tak lehce rozflakat nejde. Nebo jo ?

Odpovědět  |   | 
E55  |  30. 07. 2004 10:38

zdravim, ja teda nechci nejak peskovat, ale zkousel jste nekdy s H2 normalni mycku? ja ano a OMW, Shell, Aral = nevejdete se. i pro H2 je potreba mycku pro nakladaky. navic jak je vysoka, tak s ni nezajedete ani do garazi na floru, kam napr. s H1 zajedete, sice tak akorat na sirku , ale zajedete.

Odpovědět  |   | 
skdd  |  30. 07. 2004 13:26

ja mam umyvacku odmeranu na moju LC120, od tych vodiacich list som na Agip, Esso, OMV (podla typu linky) na kazdej strane max. 2 az 5 cm. Takze ked sklopim zrakdielka, som tam LTT (len tak tak). Ale inak pohoda. Najvacsia zabava je ked tie kefy co umyvaju kolesa mi lestia spodnu stranu diskov :))

Odpovědět  |   | 
Dan  |  30. 07. 2004 06:19

Respektive jsem myslel že Hummer je značka se zaměřením na off-roady, ano H1 není moc pohodlný, H1 vznikl pro armádní účely, v armádě nebylo zapotřebí nějakého luxusu, H1 není Maybach... H2 a H3 jsou spíš soft-roady jako Cayenne nebo X5 a podobný.

Odpovědět  |   | 
E55  |  30. 07. 2004 10:35

Ke Cayenne, X5 bych to neprirovnaval. H2 je velmi komfortni auto, kdyz jsem ted sedel v modelu 2005 rikal jsem si, jak maji ty americani smysl pro komfort. komplet kuze, snad vsude kam se da podivat ci sahnout. Je to civilni auto, H1 je pro normlni provoz nepouzitelna.

Odpovědět  |   | 
bingo  |  29. 07. 2004 20:44

tak to je amehika

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  01. 08. 2004 23:48

Mne se na H2jce nejvice libi ta cena, aneb jak auto ktere v USA stoji v plne palbe 60.000USD prodat u nas v orezanejsi vybave za 2.5mio. Ameriky diky danim, marzim a buhvi cemu jeste jsou vzdy u nas o dost drazsi nez v USA, ale H2 v tomhle evidentne vede.

Odpovědět  |   | 
TARANAKKI  |  02. 08. 2004 10:54

Uplne na nic, jen machrovina. Nejsou tu na to geograficke podminky - stovky kilometru blatenych a sotolinovych cest s hlubokymi brody, kdyz trochu zaprsi. Snad je ok pro borce v Prazskem terenu s posazem uprostred vozu a maserskou rukou na volantu. Nevejde se do mycky? Co se to tu resi, jste macenky? Vemu tlakovou hadici a omeju si sam, na tvrdaky s offroudama jste nejaky vymekli. Presne, jak to dnes je, dneska si offroud koupi kazdej vidlak z Prahy, protoze je to moda, nic vic. Argumentace: potrebuju ho, protoze jezdim v zime do Spindlu a dvakrat za mesic do Alp na lyze. K smichu. Hosi, hosi, bagl na zada, zahodit kreditku, strojeny keci a sacko, prestat si na neco hrat a obcas se projit pesky na cerstvem vzduchu.

Odpovědět  |   | 
lubos  |  02. 08. 2004 17:45

moje rec

Odpovědět  |   | 
kaleo  |  15. 02. 2006 22:20

Mě se prostě líbí, i v dnešní době mě to auto připada tak nějak protistátně, vyhrát 50 mil, tak ho prostě koupím, umeju si ho klidně sám, a jezdim, budu mít výhodu, že skoro všude.
        ATˇ ŽIJE HUMMER H - 1

Odpovědět  |   | 
kaleo  |  15. 02. 2006 22:21

Mě se prostě líbí, i v dnešní době mě to auto připada tak nějak protistátně, vyhrát 50 mil, tak ho prostě koupím, umeju si ho klidně sám, a jezdim, budu mít výhodu, že skoro všude.
        ATˇ ŽIJE HUMMER H - 1

Odpovědět  |   | 
neamík  |  04. 12. 2007 17:46

H3 je pekné auto a rozmýšlet se mezi J5 a H3, tak nevim, nevim, ale moc dobře znam H1 Alpha 2006 a to je vrchol off road, ničemu jinemu Hummer neříkám a ani nic jneho než H1 a Humwee taky hummer není, to ostatní jsou jen chabé odvary, navic Alpha 2006 si to mastí po dálnici stejně raychle jako H2 (160-180/hod), dále s H1 by mě do myčky nikdo nedostal, to si meje každý sám a né nejaká rotačka na nejaký zakulacený připitomělý plechy, místa je v něm dost - je treba si priplatit trochu tuningu, do garáže se vejde, ale co má nej, je to že je to nejrychlejší auto na silnici, ani Ferrari za 29 mega, ani formule1 vas nepředjede, nepředjede vas nikdo, koho nepustíte :))), spotřeba 20-40l nafty je taky slušná, už nemusíte kupovat OT64, ale kdo na to má, nikdo na nej nemá a nic bezpečnějšího pro rodinkus detmi, také sehnat nelze, typické bouračky, kdy to do vás napaří magor na křižovatce z vedlejší, poznáte až když jedete zpět a divíte se kdo vám poskrabal dveře a co ty zmačkaná auta jejichž řidiči na vás mávají - já jedině H1

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A