Nový Hummer H3: drsná krása

První kontakt s novým Hummerem H3 se odehrál na autoshow v Los Angeles. Ještě jako studie zaujala H3T svým nekompromisním vzhledem a menší šířkou, která měla usnadnit pohyb v běžném provozu. Nyní Hummer uvolnil oficiální informace k sériové verzi. Bohužel jich není mnoho. V tuto chvíli víme, že sériová H3 vyjede na podvozku Chevroletu Colorado a bude chtít svým moderním vzhledem a menšími rozměry přilákat nové zákazníky. Hummer plánuje mimo vytváření nových modelů (jako právě H3), modernizovat modely stávající.

Hlavní předností nové H3 budou nekompromisní jízdní vlastnosti v terénu, ale i zlepšené chování na silnici a příznivější ekonomika provozu. Pod kapotou se proto objeví pětiválec s objemem 3.5 l s proměnným časováním ventilů, který sice poskytne dostatečný výkon, ale zároveň bude úspornější. V případě převodovek bude možné vybírat mezi automatem i manuálem, samozřejmostí bude elektronicky kontrolovaný pohon pohon všech kol, stabilizační systém atd. Oficiální představení H3 proběhne co nevidět, u amerických dealerů se objeví v polovině roku 2005.

Mimo H3 informovalo tiskové oddělení koncernu GM o verzi H1 s označením Alpha, která bude zajímavá zejména turbodieselem Duramax 6,6 l s výkonem 227 kW/310 k (proti původním 150 kW/205 k).

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků