Nový Grand Tourer od McLarenu: Další fotky odhalují produkční karoserii

McLaren pomalu odhaluje svůj chystaný „Grand Tourer“. Nyní nám model ukazuje již s produkční karoserií, avšak stále zahalenou maskováním.

První fotografii prototypu nového McLarenu, který automobilka prozatím nazývá pouze jako „McLaren všech Grand Tourerů“, jsme mohli vidět už na začátku letošního března. Maskování na voze sice stále zůstává, pod ním už se však na nových fotkách ukazují produkční díly karoserie. A dle předpokladů, samozřejmě půjde o typický McLaren.

Již nyní lze vidět, že nový model určený hlavně k rychlému a pohodlnému cestování, si udrží poslední designové prvky nových McLarenů – špičatá příď, úzké LED světlomety, široké čelní okno pro skvělý výhled na silnici, boční přístupy vzduchu k motoru a jednoduché proužky LED svítilen na zádi. Velké koncovky výfuku jsou umístěny dole v nárazníku.

McLaren Senna GTR oficiálně: Peklo se podle všeho nachází v Anglii

McLaren Senna GTR oficiálně: Peklo se podle všeho nachází v Anglii

McLaren zatím potvrzuje, že stejně jako u zbytku jeho modelů bude i novinka využívat variantu známého dvakrát přeplňovaného osmiválce. Hodnoty výkonu dosud neznáme. Interiér má být prostorným a komfortním místem s využitím luxusních materiálů, ačkoliv výrobce stále hledí na zachování nízké hmotnosti vozu.

Automobilka pak pohodlnost rychlého cestování ověřuje pěkně postaru. V rámci probíhajícího testování nyní dojde k přibližně 1600 kilometrů dlouhé jízdě z vývojového centra McLarenu poblíž španělské Barcelony do sídla značky v anglickém Wokingu. Dvojice testovacích pilotů chce cestu zvládnout na jeden zátah s vlastními zavazadly na palubě.

Gordon Murray chce postavit opravdového nástupce McLarenu F1. Podělil se o detaily

Gordon Murray chce postavit opravdového nástupce McLarenu F1. Podělil se o detaily

Poznatky z cestování novým McLarenem, jež má mimochodem „bořit zažitá pravidla vozidel třídy GT“, se poté projeví do konečných úprav vozu. Kompletního odhalení designu bychom se měli dočkat už 30. dubna. První exempláře se u zájemců objeví na podzim letošního roku.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků