Nový Golf na českém trhu: ceny od 414 900 Kč

82 komentářů

Flipper-Tom
3. března • 16:04

superkrátká leč poučná zkušenost s "das noje gulf fimf"

tak jsem to byl prubnout :) nepřed jsem podebatil s prodejcem, jenž měl tendenci mě poučovat, ale bohužel se ukázalo že jeho znalosti docela přesně odpovídají mým (tedy věděl to co je k přečtení na webu:). A tak byl rád že jsem ho přestal otravovat záludnými otázkami (například na světlou výšku podvozku "športline") a vyrazil jsem na zkušební jízdu.
Po několika chcípnutích-než jsem našel vhodný poměr spojky a plynu- jsem se decentně rozjel. Za druhou křižovatkou už jsem si na pedály zvyknul a nakompromisně jsem vyrazil na oblíbený kopec na záskalí (od liberce) který by měl naznačit chování vozu při pro mě obvyklém stylu jízdy a umožnit otestování pomocných elektronických serepetiček :) člověk od engeho na sedadle spolujezdce poměrně rychle vzdal snahu pochválit vynálezy typu předjížděcího blinkru a udržet mě v mezích předváděcí jízdy... zvlášť když jsem v kilu před zatáčkou zařval "ABS!" a dupnul na brzdu, "MSR!" a narval tam za dvě, "ASR!" a vystřelil ze zatáčky...tak se raději jen důsledně držel. Pak jsem ho ještě potěšil voláním "písečéék!" a "snííh" takže mi ani nedovyprávěl o výhodách dvouzonovýho climatroniku. Palubku jsem moc nesledoval ale prej jsem to ani moc nerozblikal :)
takže shrnutí: podvozek a serepetičky good, brzdy (zejména v porovnání se samarou :) bezva, interier neurazí ale trochu smrdí :), exterier zepředu ujde/zadek je hnusnej, a motor je (alespoň pro mě) nahovno-nenechá se vytáčet, prd dynamický zrychlení -moooc slabý na takovýhle auto.

V porovnání parametrů zrychlení/maximálka nejslabšího modelu golfa (1,4 / v akci 415tiskarů) a lady 2112 (1,5 / v akci za 209tiskarů) to golf (lehce ale přece) prosírá ve všech směrech :)

Z
4. března • 1:44

S jakým motorem to bylo? S tím základním?

Flipper-Tom
4. března • 9:19

jo :(  spolu s omezovačem otáček z toho dělá lenochoda kterej se na 100 rozjíždí půl dne a nad kilem už nejeví žádnou ochotu akcelerovat.
Ale to se asi dalo čekat - předpokládám že to je ten samej motor co ve fábce.

dle reklamy

"Ovšem i s nejmenším motorem se nemusíte obávat nedostatku výkonu. Čtyřválec 1,4 55kW spotřebuje v průměru jen 6,8 l benzínu. I úsporná jízda může přinášet radost."

haha, no asi jak komu a navíc mě to žralo přez deset :)

Manfis
15. února • 20:45

Re:

Manfis
15. února • 20:42

Jde to spatnou cestou......

KC
11. února • 15:48

Myslim, ze Golf se setka s neuspechem, byt samozrejme ne takovym, jako by se mohlo stat u jinych znacek, na to je novy Golf malo problematicky a prilis zabehnuty.

Nedavno jsem cetl v Autohitu, ze jacisi "odbornici" prisuzuji Golfu spatnou budoucnost kvuli tomu, ze je sice dobry, ale neprinasi nic noveho. Po strance designu nuda jako vzdy, po strance techniky se akorat snazi dohnat sestilety naskok Focusu po strance jizdnich vlastnosti a s motory FSI za danych podminek urcite neuspeje, jsou drahe a nepovedene (kdo tu rika, ze se s nimi da jezdit na N95 ma sice pravdu, ale motor bez opravdu nehezky a ja bych to do nej nelil). Jinak zadne novum a pritom strasne ceny. Zakladni model je jako vzdy cenove prijatelny, ale kdo si kdy koupil zakladni model nejakeho auta? Myslim, ze takove se prodaji u kazde automobilky tri az ctyri rocne, jinak kazdy prikupuje, vylespsuje... A s rostouci vybavou jde konkurenceschopnost Golfu do kytek.

Nevim jak vy, ale ja bych si auto stredni tridy v zakladni (byt slusne) vybave se 105konovym turbodiesel za 600 tisic nekoupil, kdyby mi vrtali koleno. Za to sezenu bud stredni tridu, nebo konkurenci ve vrcholne vybave a motorizaci (i jinak hodne drahy Focus Trend 2,0 je za 600 tisic v uplne plne vybave). Takze dekuji, nechci, Golf me nicim nepresvedcuje, abych za nej tolik penez dal, za 600 tisic se kupuji jina auta nez nadprumer nizsi stredni tridy...

Funcarver
11. února • 16:12

Nikdo tě nenutí tě Golfa kupovat.

Nechme to času, Když přišla IV taky všichni remcali, že je to jen facelift III, nic nového, "odborníci" prorokovali špatnou budoucnost a ejhle jak ta "hnusná" IV se s příchodem V stala pěknou, prodejní úspěhy taky měla.  Mě osobně se začal líbit a líbí se mi čím dál víc. Příď naprosto vymakaná, skrytá dravost...

VW se pokouší o malý zázrak. Designově nic nového přinést ani nemůže - je to Golf a je svázaný tradicí. Vždy musí být poznat, že to je Golf. Nemohou tedy změnit výrazně design, ani radikálně celé auto - přišli by o titul nejprodávanějšího auta všech dob.

vita
11. února • 22:37

Jestli něco nasere,tak to je to ,že v Evropě musíme za auta cálovat takový ceny.http://autos.yahoo.com/ Podívej se do států .Jak by se ti líbila nová X3 za 800 000.- {současný kurs}  nebo nový VW Golf 1,9TDI za 415 000.- Evropa= trh 700 mil lidí vs USA 250 mil. A polezou jim pořád do pr...e

Snehulda
12. února • 14:01

Jo - v USA je setsakra silna kupni sila, takze tam se auta typu golf/focus/mazda 3 porizujuou akorat ty nejvetsi chudaci a nebo lidi, kteri to maji jako 2hy (3ti?) auto do rodiny, castokrat to take dostane nejaky ten teenager aby mohl jezdit v 16 do skoly sam .

Me osobne by se libil Nissan 350Z za 27 tisic dolaru (coz je v dnesnim prepoctu cca 730 tisic Kc . Pripadne Nissan Altima (car of the year, stredni trida) s motorem 2.5, klimoskou a dalsima blbostma (proste zaklad) za necelych 19 tisic, coz je cca 510 tisic Kc ....

plk
12. února • 15:32

Nejsem si jistej, ale mam pocit ze v USA uvadej ceny bez dane, resp. ze tam nemaji DPH jako u nas. Takze s dani by ty ceny vylezly trochu jinam, i kdyz porad by byly slusny. Hodne dela ten extremni kurz co ted je, treba se to za rok dva zhoupne zase zpatky a prepocist to kurzem 1:40 (+DPH), uz by to takova lace nebyla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vita
12. února • 22:56

podívej se do historie, cca 1994-96 Marka byla tak 19.- a dolar 26.- ..klidně může být $23 a EU33.

Tím chci říc ,že zhoupnou zpět je na 24kč/usd. představ si novýho Mustanga 210koní za 480 000.- Stejná výbava jako Golf V s 1,4 55kw

plk
13. února • 9:10

No dobre, muze bejt, nerikam ze ne. Ale taky nam z toho tady Spidla a spol. muze udelat Argentinu.

Taky si uvedom, ze v tech US cenach porad jeste nemas DPH.

Z
14. února • 17:35

V USA je dph 0 - 8 % (stanovují si státy samy).

Petr F.
10. února • 15:57

Ted jsem na nej koukal v Carrefouru a svetla na zadnich dverich nelicuji... takze ty fotky, co se tu pred casem objevily nelhaly To je zklamani.

Petr Aleš
9. února • 13:37

Četl jsem diskuzi u představení nové Octavie (stejný podvozek jako Golf) a zaujal mě jeden příspěvek:

Daewoo Lacetti (http://www.daewoo-ostrava.cz/lacetti.asp), což je sporťák s větším rozvorem než Koktávka, motory od 70 do 90 kW, italský design - Giugiaro, podvozek navrhoval stejný tým jako Vectru. Se základní cenou (cca 340 000 za 1.4 16 V / 70 kW, centrál, elektrika, kola 15'', 4 x ABG, ABS, kotouče na všech kolech) to myslím bude celkem trhák, tohle auto v plné palbě, s kůží, automatem a automatickou klimou dostanu za cenu základní koktávky (nebo Golfu)... A s tříletou zárukou, na což si ti "odborníci" v MB netroufají.

Jestli výbavy budou takové, jak tam píšou, myslím že Golf s těmahle cenama to nebude mít "až také ľahké, drahá"... Myslím, že většina zde horlivě diskutujících nepatří mezi horních 10 000, kteří si můžou dovolit vypláznout dvěstě tisíc za "značku" (zvlášť, když je to jenom pochybné "lidofé fosítko" VW), takže prosím - žádný flamewar, srovnejte design, výbavy a ceny, zajděte do autosalónu a svezte se s OBĚMA, pak v klidu prostudujte ceníky... Patřím mezi poctivě pracující, takže investici v řádu několika set tisíc korun si musím dobře rozmyslet, takže nekupuju auto podle toho, že "to je volkswagen", nebo "to je škodovka" (a - s prominutím - radši jezdím autem, které sestavili kvalifikovaní, dobře placení dělníci koncernu GM v jedné z nejmodernějších továren v Bupyungu, než v něčem, co smontoval špatně placený lempl Tonda v MB...).

vita
9. února • 21:53

srovnáváš malý vůz s vozy nižší střední třídy.Hrušky-Jablka. Jinak cena ,výbava ,motor toho korejce jde.

Petr Broža
9. února • 22:27

Lacetti, Golf i Octavia II jsou vozy stejné třídy...

Žíža
8. února • 22:32

Všechno to jsou krásný auta, ale mi normální lidi si můžem dovolit tak 5 let starý, a proto, kdo mi dá odkaz na recenzi Omegy 2,5 TDS Combi

Pája
8. února • 23:12

není na www.autohit.cz v sekci autobazar?

Žíža
9. února • 1:00

Ale jenom prvni typy do 93

ace3
8. února • 22:22

Koukal sem na autosalon, kde testovali MAZDU 3 s tim dvoulitrem a vsechno bylo v pohode az na spotrebu.. Na konci testu meli prum.sp. 10,3l Coz je podle me docela palka..

Petrxyz
8. února • 21:08

Nemáte náhodou chybu v tabulce cen. Verze Sportline nebude mít stejnou cenu jako comfortline, že ?

Petr Broža
8. února • 21:56

Má, a to jak v Česku, tak i Německu. Na korunu.

Mac
8. února • 16:01

Dneska jsem porovnal ceny Golfa, Peugeota 307 a Mazdy 3. Když porovnáváte podobné výbavy (5 dveří), tak jsou ceny nižších modelů Golfa (1.4, 1.4 FSI a 1.6) docela dobré - srovnatelné s Mazdou a dokonce o trochu nižší než u 307. Ale dvoulitry - to je pro VW katastrofa. Mazda je o 130 tisíc levnější než stejně vybavený Golf  a Peugeot o asi 90 tisíc. Asi si u VW říkají, že lidi co kupujou nadupaný Golfy jsou takoví snobi, že by se jim ten auťák za cenu srovnatelnou s konkurencí ani nelíbil .

Body
7. února • 14:15

Myslím, že Mazda3 ve výbavě Sport s motorem 2.0i za 620000 s xenony, hlavovými airbagy na zadních sedadlech a další téměř vyčerpanou sériovou výbavou je pro racionálně uvažujícího člověka jasnou volbou!

ACE
8. února • 18:36

Přesně v té jsem se byl projet, po návratu do oktáfky 2 L jsem měl pocit že jsem ve Warťasu. Ve srovnání s Mazdou bídné jízdní vlastnosti a ta hlučnost... Nejsem zvláštní zastánce mazdy, ale ten rozdí je opravdu velmi citelný.

Petr
8. února • 19:26

Jasně, ale ber to tak, že porovnáváš nové auto se starým, počkej na Octávku II, to bude rozdíl! Mazda bude slabej odvar.

koscj
9. února • 18:06

Mazda3 je stare auto???

Petr
9. února • 18:26

Octavia...

Jarda
8. února • 17:00

Myslíš tu 2,0 mazdu s maximálkou "jen" 200km/h s kombinovanou spotřebou 8,2 L že natrhne predel?

A Fabia RS? za 495000 Kč? Mám ji za cca 530000 s ESP, šíbrem, elektrickými okny, čipem a věř tomu, že když nechci tak mě jen tak někdo nepředjede. Ta mazda ma turbo nebo ne?

Al Bunda
9. února • 9:09

Když budu chtít tak nikdo nepředjede ani trabanta, stačí jet jak debil

Kdyby se do Fabie vešli víc jak 2 dospělí (myslím pohodlně), tak by to byla možná konkurence, ale takhle to je hatchback 2+2 - že by Škoda měla novou kategorii vozů?

Peter L
9. února • 10:19

dobre si urobil, ja som mal pred Toledom Mazdu 323F a miesta bolo v aute hodne. Jazdné vlastnosti boli vďaka podvozku z 626 vceľmi dobré. Pokiaľ je Mazda 3 na tom ešte lepšie, tak by som sa vysral na celý VW aj s ich reálsocialistickými cenami a marketingovým oblbovaním. A neodolateľným 2,0 SDI. 

Petr Broža
9. února • 9:54

Ony ale ani další malé vozy na tom nejsou o mnoho lépe...

All Bunda
8. února • 19:21

Sedan má oficiálně 208 km/h. Při předváděčce jsem z ní vytáhl skoro 215 (dle tacho).

Jo a do Foabie RS jsem si musel vzít špunty do uší

Šumík
8. února • 22:42

Ale v prospektech uváděj rovných 200km/h. Tak jak to tedy je?? i když zas těch 8km/h není zas tak velkej rozdíl...

Al Bunda
9. února • 8:59

Ta hodnota je uváděná pro hatchback - v prospektech na sedan je 208 viz www.mazda.de

 

Šumík
8. února • 17:06

Mazda 3 má vysoký součinitel odporu, asi c = 35 nebo blízko k tomu. Taková Octávka je na tom líp. Proto to jede pouze 200Km/h. Aby se pak nedivil až ho předjede Fabie RS se seriovým naladěním TDI. A to nemluvím o čipovaný verzi. 

Šumík
7. února • 16:28

Dneska jsem byl u Mazdy na Spořilově. Mazda 3 se docela líbila, ale něco mi tam oproti té 6 nesedí. Stejně bych ji nebral diesel 1.6 je na mě málo. Jinak jsem se nechal svýzt Mazdou RX-8, to byla náhera, hlavně zvuk, taky to bylo docela pružný, sedělo se v tom bezva.....za ten meloun je to mimořádné a originální auto.... Jenom žlutou barvu ne, jedině červenou

Martinoslav
7. února • 14:27

Dneska se kolem me prohnala v nejaky nabuseny verzi Mazda 3. Asi nejaka predvadecka, protoze byla polepena reklamou. Nutno podotknout, ze se s tim autem neparal, ale jelo to tak nadherne, ze jsem utrel slzicku, protoze to je KRASA auto!!!! Ach jo... Nechce nekdo koupit Fabii?? Prenecham leasing...  )

Funcarver
7. února • 14:32

Já jsem zas hledal kyblíček, když jsem Mazdu 3 viděl naživo.....

All Bunda
8. února • 19:25

Já kyblíček nehledal - vyluxoval jsem konto, prodal "starý" auto a příští tyýden si pro ni jdu. Jo a nelitoval jsem 30000,- Kč za paket GT - vypadá pak ještě líp

Petr
8. února • 19:35

A do kufru schováš tak akorát golfový hole ;) Bereš sedan nebo hatch? Sedan je hezkej, hatch se nepovedl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
All Bunda
8. února • 19:41

Potřebuju aby se mi taky někdo vešel na zadní sedačky, a s kufra,a u sedanů mám zkušenosti a vyhovujou mi - a navíc z kufru neslyším bouchat náklad

bingo
7. února • 16:02

to spis

Petr
7. února • 16:28

Jedině verze sedan, hatchback je divnej, má divnou prdel, vypadá jako polokombi a ptřim ani nemá pořádnej kufr. Golf má 350, Mazda3 360 a přitom je o 20 cm delší! Divný, no ne? No a sedan je zase nepraktickej, malá díra do kufru.

mida
7. února • 12:26

... nikdo neni neomylny

v clanku je chyba, vstupni cena je skutecne 414900,- ale i v teto cene je obsazena klimatizace

Petr Broža
7. února • 12:57

Tisková zpráva píše o výbavě Trendline a v ní standardně (mimo akci) klima není. Pokud ale vaše "vědění" pochází skutečně z důvěryhodného zdroje, rád to v článku opravím.

mrazik
7. února • 8:30

Obyčejný zákazník si chce koupit auto, ma k dispozici 450.000 Kč. Je to nenáročný zákazník, který chce za své peníze co nejvíce. Nechce s autem závodit, stačí mu základní motorizace, občas jet s rodinou na dovolenou atd. Slyšel  o posledních novinkách VW Golf, ale na ulici ho zaujal Renault Megane sedan. Zajde tedy k VW a tam najde cenu 439.000 za hezky vybavené auto. Zajde k Renaultu a hatchback je nepraktický, ale prodejce mu ukáže sedan a kombi. Obě jsou za stejné ceny.Výbava totožná, stejný počet aitbagů, abs, atd. A cena za nejlevnějšího sedana 445.000 a kombi 460.000. Přijde domů a tam si všechno v klidu probere. Golf je normální,klasický design, určitě kvalitní, ale motor nic moc. Renault je hezký, kvalitní také bude, přeci dostane 2 roky záruku a v testech dopadl dobře, motor silnější a hlavně praktické kombi, vejde se do něj celá čtyřčlenná rodina i se všemi věcmi, je pouze o 20 tisic dražší než Golf a o 10 tisíc nad rozpočet. Co asi rozhodne ? Dle mého Megane Grandtour, hlavně díky penězům a praktičnosti.

P.S. Toto je pouze můj názor, nemám nic proti VW. A všichni, kteří začnou psát, že frantíci dělají nekvalitní auta - nekvalitní auto se dá koupit i u VW, tak u Renaultu, Nissanu, Mazdy atd., prostě se to někdy nepovede. Kde byla kvalita před 10 lety a tyto auta stále jezdí - důkazem jsem i já (Ford Escort r.v. 93, zatím žádný problém)

Petr
7. února • 9:25

A pak se projede v renaultu a vw a zjistí, že se mu v golfu daleko líp jede. Nic proti meganu, ale řízení je fakt hrozné, elektrický posilovač by potřeboval zastřelit. Je prostě divnej, tuhej, bez odezvy od podvozku atd... Cena je ale vážně super, 460 tisíc za kombi a motor 72 kW je pohoda. A ne každý potřebuje "kravské" kombi, někdo chce menší auto, co agilně jezdí.

Šumík
7. února • 16:23

A taky se to furt s..... Renault nikdy....

martin
6. února • 21:09

ty diesely jsou fakt za lidovky to musíte každej rok objet svět , aby se to vyplatilo. 

Michal
6. února • 17:32

Stojí 28 tisíc. Bez komentáře. Zlatá Octávka II

Snehulda
6. února • 16:33

Me ta cena zas neprijde spatna. S 1.6 kou za 480 s vybavou ktera by mi stacila ( k zivotu mi staci opravdu hlavne ta klimoska ...) to docela jde. Ty diesely jsou ale fakt nechutne drahy. 2.0 SDI - o necelych 100 tisic drazsi nez zakladni 1.4 o stejnym vykonu - jo investice do dieselu se holt asi vyplaci ....

Petr Broža
6. února • 16:36

A hlavně ta akcelerace: 2.0 SDI 16.7 s, 1.4 55 kW 14.7 s... Myslím, že je jasno

vlada
6. února • 14:50

Můžeme se v nejblišší době těšit na test?

Petr Broža
6. února • 14:51

Předběžně na začátku dubna, jsme na pořádníky a tištěná média mají samozřejmě přednost.

vlada
6. února • 15:15

Novej vzhled je super.  Je přes celou obrazovku prostě nádhera

Libor Zezulka
6. února • 19:09

Ale byla to fuška, to vám povím..Nicméně, další novinky se blíží. Uvidíte sami.

Petr Broža
6. února • 15:19

Ještě ladíme, ale do večera to bude eňoňuňo

petr
6. února • 15:10

a kdy bude 4x4?

deerhunter
6. února • 14:38

dnes kolem poledne jsem jej videl u nadrazi Veleslavin. Petidverak v cerne barve...nevypada spatne, rozhodne vypada lip nez na fotkach. Kazdopadne ale nic extra to neni, takove dost tuctove auto, Golf IV mi kdysi jakozto novy model prisel mnohem zajimavejsi a povedenejsi. Rika se, ze nabeh prodeje Golfu V neni az takovy jak se cekalo a po tom, co jsem jej videl bych rekl, ze je to dost mozne - co si budeme povidat, vnejsi design je v teto kategorii velmi velmi dulezita vec. Koho zajima to, ze ma spickovy podvozek a motory ? Malokoho...tahle auta se musi hlavne libit, viz. Megane, Peugeot 307, nova Astra, ...

Niemand
10. února • 12:31

Take jsem jich uz par viel, pravda ne v CR. Rozhodne je lepsi se podivat na zivo.

Koho zajima, ze ma spickovy podvozek a motory? Rekl bych ze velmi mnoho lidi, napr. i me to velmi zajima. Design karoserie beru az jako druhotny atribut.

Borec
6. února • 14:45

Půjdu radši do Golfu než do frantíků... Radši ale počkám na Octávku II

Mac
6. února • 13:52

No nevím kdo si koupí 1.6 FSI když chtějí oproti normální 1.6 50 kKč navíc a ještě to chlastá Natural 98 . No a cena 2.0 FSI a ceny turbodieselů - to je síla. A to jsou ceny 3dveřových verzí, předpokládám. Doufám, že nová Astra natrhne VW zadek .

Michal
6. února • 13:57

Samozřejmě to jede i na BA95, jen to bude mít o pár koníků menší výkon, to je celý. A možná vyšší spotřebu. Za ty tři kačky ale BA98 nestojí

Mac
6. února • 14:13

No a k čemu pak to FSI bude, když se u něj chlubí právě nižší spotřebou a o pár koníků vyšším výkonem Každopádně se mi zdá 50.000 hodně - ať to jezdí na co chce.

Petr
6. února • 14:42

1.6 75 kW lze za cca deset táců čipnout na 82 kW/158 Nm, sníží se trochu i spotřeba => pohodička, FSI nebrat.

Pavel
6. února • 13:30

Má už někdo zkušenosti s 1.4 FSI? Jak to jede? Cena 1.6 75 kW je jen o 11 tisíc vyšší, takže by se možná vyplatil tady tenhle motor. Nemůžete někdo porovnat?

back
6. února • 13:23

Na stránkách Wirtschaftswoche tento týden psali něco o tom, že se Golf V od začatku velice špatně prodává, a že ho musí hoši z VW dotovat klimatizací. V každém případě s touto cenou ich fahre mit.

Kamca
6. února • 13:32

No ja jsem zase cetl, ze je o nej takovy zajem, ze VW musi stahovat zamestnance z jinych provozu a zajistovat mimoradne smeny aby tak mimoradny zajem o novy golf mohli uspokojit. Nevim, ale clovek by asi nemel verit vsemu. Dneska se do eteru pusti spousta neoverenych blabolu a kdybych mel vsemu verit, asi bych skoncil v blazinci.

matoo
6. února • 14:03

V utorok alebo v stredu, sorry nepamatam prersne kedy, klesli akcie VW na financnych trhoch. Dovod bol ten ze Golf sa slabo predava resp. nepredava sa tak ako analytici a aj samotny VW ocakaval. Na podporu predaja zacal VW davat klimu zadarmo.

koscj
9. února • 1:21

akcie neklesli preto, ze sa malo predava, ale preto, ze sa predava za nizsiu cenu ako sa predpokladalo a preto bude aj zisk mensi ako sa predpokladalo. A preto isli dole akcie VW.

matoo
9. února • 8:28

To je pravda. Otazka je preco sa predava za nizsiu cenu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Broža
9. února • 8:57

Předpokládám, že se neprodává tak dobře, jak si vedení přálo.

koscj
9. února • 11:36

keby bola vyssia cena, tak by nebol konkurencie schopny... tak asi preto.

matoo
9. února • 12:22

Pochopil som, ja som to len napisal ako reakciu na prispevok ze akcie neklesli preto ze sa malo predava. Pravda je ze prvotny dovod na pokles akcii bol ten ze Golf zlacnel a budu nizsie zisky ale v konecnom dosledku akcie klesli preto ze sa malo predava. To len na vysvetlenie.

Petr Broža
6. února • 19:20

To bude asi ten článek (Sme.sk)...

Pavlos
6. února • 13:28

... a je to tok trochu podpásovka pro Škodovku. Protože se Začne minimálně 2 měsíce před příchodem Octavie II prodávat Golf V Za cca. stejnou cenu.

Martin
6. února • 13:31

A nebyl to záměr VW? Vždyť Octávka měla bejt už před rokem a nebyla. Octávka I byla rok před Golfem IV, tak to asi nechtěli opakovat.

vlada
6. února • 14:51

nebyla proto že se ta současná Octávka stále dobre prodává.

smash mouth
16. února • 9:34

Ty jsi ale blb, tyhle argumenty neříkej ani nahlas! Víš co se skrývá u oktávky za termínem "dobře prodává"? ..... kolik se jich prodalo celkem ... kde jsou jiný automobilky, proč ten face lift..? Nejsi blb, promiň, jsi jen hloupý a s tím se nedá holt nic moc dělat!

Petr
6. února • 13:27

Však i tady v Česku je tam klimoška. Jak na to tak koukám, ta výbava je fakt super, ale použitelný motory jsou stejně drahý...

Doporučujeme

Články odjinud