Nový Golf na českém trhu: ceny od 414 900 Kč

20. února se na českém trhu začne prodávat pátá generace populárního Golfu. Základní výbava je velmi slušná, navíc Volkswagen nabízí k uvedení na trh klimatizaci zdarma. Není to vůbec špatné (kompletní ceník, základní výbava).
Nový Golf na českém trhu: ceny od 414 900 Kč

Nový Golf nastupuje na tuzemský trh přesně třicet let poté, co vyjel úplně první představitel této řady. Pro připomenutí tohoto jubilea připravil Volkswagen pro zájemce o nastupující model Golf zajímavý dárek – klimatizaci Climatic, která je nyní k dispozici ve všech modelech zdarma. Kromě toho Volkswagen nabízí akční model s motorem 1.4 55 kW, který ve výbavě Trendline stojí jen 414 900 Kč.

Tip: Představení Golfu V na AutoRevue.cz

Všechny Golfy mají bohatou standardní výbavu, do které patří mj. šest airbagů, pět opěrek hlav (přední sedadla mají aktivní opěrky hlav), tříbodové bezpečnostní pásy u všech pěti sedadel, nově řešený bezpečnostní sloupek volantu, bezpečnostní uchycení pedálů, dvoustupňový posilovač brzd a „inteligentní“ elektromechanický posilovač řízení EPS, který respektuje styl jízdy každého řidiče, a protiblokovací systém brzd ABS. Nechybí ani elektrické ovládání oken, centrální zamykání, kvalitní autorádio s CD přehrávačem, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, asymetricky dělené opěradlo zadního sedadla. Přední sedadla třídveřových modelů jsou vybavena systémem Easy-entry, který usnadňuje přístup k zadním sedadlům.

Tip: První jízdní dojmy s novým Golfem

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Široká škála doplňků, dodávaných na přání, umožňuje každému majiteli nového Golfu přizpůsobit svůj vůz osobitému vkusu, požadavkům a potřebám. V nabídce příplatkové výbavy se objevuje např. bezprůvanová dvouzónová automatická klimatizace Climatronic, boční airbagy i u zadních sedadel (pouze u pětidveřových modelů), dálkově ovládané nezávislé topení montované už ve výrobě, hi-fi autorádio „RCD 300 plus“ s přehrávačem CD disků a deseti reproduktory, špičkový navigační systém nebo mobilní telefon se sadou hands-free. Podle svého vkusu mohou zákazníci vybírat také z široké škály atraktivních laků a efektních litých kol rozměru 16" a 17".

Golf nové generace proti svému předchůdci opět o něco povyrostl a je širší (celkem 1759 mm / +24 mm), vyšší (1485 mm / +41 mm) i delší (4204 mm / +55 mm). Podle očekávání má tedy i prostornější interiér (délka interiéru +55 mm), a to zejména v oblasti zadních sedadel (+52 mm více místa pro nohy / + 24 mm více místa nad hlavami vzadu, +8 mm vpředu). Zvětšil se i zavazadlový prostor (350 l/+20 l).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ihned po uvedení na trh bude pro nové modely Golf k dispozici pět zážehových agregátů - 1.4/55 kW, 1.4/66 kW FSI, 1.6/75 kW, 1.6/85 kW FSI, 2.0/110 kW FSI a tři vznětové - 1.9/77 kW TDI, 2.0/103 kW TDI, 2.0/55 kW SDI. Později se nabídka obohatí ještě o další mimořádně výkonné motory, které nový model profilují jako výrazně sportovní vůz. Celkem se pro nový Golf počítá s deseti motory – sedmi zážehovými a třemi vznětovými. Všechny pohonné jednotky nového Golfu plní emisní limity Euro 4.

Kompletní ceník

Motorizace Výkon kW (k) Převodovka Cena Kč
Trendline

1,4

55 (75) 5stup. 439 900

1,4 FSI

66 (90) 5stup. 469 600

1,6

75 (102) 5stup. 481 000

1,6

75 (102) Tiptronic 547 300

1,6 FSI

85 (115) 6stup. 535 000

1,6 FSI

85 (115) Tiptronic 595 600

2,0 SDI

55 (75) 5stup. 535 200

1,9 TDI

77 (105) 5stup. 595 000

1,9 TDI

77 (105) 6stup. 600 700

1,9 TDI

77 (105) DSG 661 300

2,0 TDI

103 (140) 6stup. 651 300

2,0 TDI

103 (140) DSG 711 900
Comfortline

1,4

55 (75) 5stup. 496 000

1,4 FSI

66 (90) 5stup. 523 500

1,6

75 (102) 5stup. 535 000

1,6

75 (102) Tiptronic 601 300

1,6 FSI

85 (115) 6stup. 588 900

1,6 FSI

85 (115) Tiptronic 649 600

2,0 FSI

110 (150) 6stup. 644 700

2,0 FSI

110 (150) Tiptronic 705 400

2,0 SDI

55 (75) 5stup. 589 100

1,9 TDI

77 (105) 5stup. 649 000

1,9 TDI

77 (105) 6stup. 654 700

1,9 TDI

77 (105) DSG 715 300

2,0 TDI

103 (140) 6stup. 705 200

2,0 TDI

103 (140) DSG 765 900
Sportline

1,4

55 (75) 5stup. 496 000

1,4 FSI

66 (90) 5stup. 523 500

1,6

75 (102) 5stup. 535 000

1,6

75 (102) Tiptronic 601 300

1,6 FSI

85 (115) 6stup. 588 900

1,6 FSI

85 (115) Tiptronic 649 600

2,0 FSI

110 (150) 6stup. 644 700

2,0 FSI

110 (150) Tiptronic 705 400

1,9 TDI

77 (105) 5stup. 649 000

1,9 TDI

77 (105) 6stup. 654 700

1,9 TDI

77 (105) DSG 715 300

2,0 TDI

103 (140) 6stup. 705 200

2,0 TDI

103 (140) DSG 765 900

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků