Nový Genesis GV80 oficiálně: První SUV luxusní značky Hyundaie hraje na jistotu

26 komentářů

mila
16. ledna • 11:31

Mě se to auto i líbí, ale proč SUV? Plazí mozek?
Stěhováky můžu kdykoli objednat a golfové hole dám i do cabria ;-)

15. ledna • 18:42

Hezky interiér, ale tak trochu RR, trochu Volvo ... trochu Bentley ... to auto bude dobre, ale zákazník nějak nebude mít příliš argumentů si ho vybrat oproti konkurenci, ačkoliv kvalita je od pohledu velmi vysoká, cena bude optimistická, ale na koho cili? Prestiž si nelze koupit a mas-li na Rolex a jses stále Casio můžeš se tak tvářit, ale nikdy Rolexem nebudeš, u Hyudnaie to vědí, snaha bourat stereotyp jim neschazi a to se mi libi. Přesto Korejcum palec nahoru. Opravdu pekne, především uvnitř. Ale úspěšně moc nebude.

Freddka
16. ledna • 5:01

Thhle Genesis jsou auta pro nejaky jihokorejce v jizni koreji, kde je na ostatni auta clo, plus se snazi to dostat asi do ameriky nebo co.
Clovek co chce mercedes s tim skoro zadny neodjede a clovek co nechce mercedes na to skoro zadny nema. Nejak nechapu o co se tady jako Hyundai snazi, ale tak co, ranit jim v tom nebudeme.

Assasin
16. ledna • 7:47

Jde jim o to, dělat svoji práci dobře. Rozvíjet svůj byznys. Vyrábět prémiové zboží. Evropský zákazník si to možná nekoupí, nejen proto, že zde neprodávají ofiko, ale proto, že by to nepřeneslo jeho ego. Největší strach je z něčeho, či z konkurence, kterou neznáme. Zajeď si třeba do Dubaje. Tam jich jezdí mraky. Lidé tam na to mají love a ví, že si koupili luxusní zboží. V EU je vidlák na větvi, když si našetří za 5 let na Galaxy NOTE 10, ale podobný stroj poplive, jak jen to jde. Jsou to hlupáci, co netuší, o čem mluví.

16. ledna • 8:14

Hyundai vyrábí všechno, jenom ne prémiové zboží. Pokud jde o Dubaj je to teritorium Toyoty a Nissanu, Hyundai je bran jako cheaper, tedy nejdostupnejsi cestovní vozidlo za dobre peníze, proto jich tam jezdí hodně, protože tam nežijí jen sejkove, ale i naplavy ze zbytku světa a Asie. V Evropě se Genesis podobne jako v USA moc nechystá. Lexus, Audi a MB jsou proste momentálně nejvíce luxusní zboží nepočítám-i kusove supersporty. Chápu, ze to co píšeš je spíše praní otce myšlenky.

stealth01
16. ledna • 9:02

Ale Assasin psal, ze jim jde o to vyrábět prémiové zboží a ne ze ho skutečně vyrábí.
Mne jde taky o to umět španělsky, ale ve skutečnosti na to nemám ani čas, ani mozek. ;-)

Kvido
15. ledna • 12:44

Patřím mezi bmw suv hatery. Musím podotknout, že z suv bmw je fakt na zvracení, ale vypadají své. Tady je možná ještě hůř. Hyundai se opět povedla nesourodá divná splácanina úplně všeho. Můžete tam poznat prvky z různých automobilů. Nejdivnější ze všeho je záď, vypadá to, jak když na jiný vůz navaříte záď u Bentaygy. Je poznat, že se Korejci zoufale snaží kopírovat trendy druhých. I v usa bez šance. Pouze pro managery korejských firem, kteří se budou chtít pochlubit tuzemskou produkcí.

Freddka
16. ledna • 4:56

A ridil jsi X5 s M-Sport podvozkem?
SUV sly (a jdou) zcela mimo me, ale dal jsem si s timto par tisic km ve verzi 40d a od ty doby drzim hubu.

stealth01
16. ledna • 8:59

Stejné “držení huby” vnímám u všech haterů, kterým jsem půjčil SQ7. Změnili proste názor, stejně jako já před několika lety.

tom
16. ledna • 11:36

Projel jsem se tim, a co? Porad je to rychly jen v primce. Muzu eliminovat naklony, muzu ridit jednotliva kola, ale vahu to neokeca.

stealth01
17. ledna • 20:11

A ten čas na okruhu v Mostu je taky jen přímka?
Po tisíci a prvé, nikdo z těch aut nedělá sporťáky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
17. ledna • 20:15

v Mostě ;-)

Kvido
16. ledna • 8:39

Vyjadřoval jsem se pouze k designu. Když je něco vyloženě hnusné, ostatní je nepodstatné.

Karel
15. ledna • 16:50

Blbečci, kdybyste se trochu zajímali, navrhují to designéři, kteří byli předtím u Bentley, každý designér má svůj rukopis, proto mohou být prvky z jedné koncepce už druhé. Tady jen samá kritika, a neznalost.

Bubulak
15. ledna • 11:37

Jestli budou pokračovat v nastolené cenové politice, tak si to kromě korejské ambasády nikdo nekoupí, takže nemá smysl o tom debatovat.

Axel Toronto (xax41)
15. ledna • 11:26

Zvenku je to vselijaky, ale interier peknej. Hlavne to nema dotykovej displej u kolen jako Audi.

JFK
15. ledna • 10:24

To je teda originální :D
Jak se jmenuje ten čínský program, kam lze nahrat tvary staré Q7, cayenne a Volvo XC90, aby se v Korei ušetřilo za designery?

Štěpán
15. ledna • 9:58

Bude to trapný stejně jak ten sedan od nich, minule jsem to viděl odstavený na okraji silnice s upadeným kolem, to asi mluví za vše 😀

Assasin
15. ledna • 18:53

Minule jsem to viděl...jasny...videls to u nás v ČR..? Jo tak ty jsi expert na slovo vzatý. A s UPADENYM kolem. Jo. TVL...proc pane bože ...proc...!!!??...B-]:-D

stealth01
16. ledna • 8:57

Sedan Genesis nejde vidět na českých silnicích?

Assasin
16. ledna • 12:59

Tak pokud se bavíme o G80, tak v podobě Hyundai Genesis ano. Pravda, na to jsem pozapomněl. Vzhledem k tomu, že se ale bavíme o automobilce Genesis, která je už nějaký rok svébytnou značkou - samozřejmě ne.Takže napsal nesmysl.

Ladra
15. ledna • 10:16

Tys jej někde viděl? Já jej znám jenom z obrázků.

Daniel Matusek
15. ledna • 9:35

To je Volvo?

Igor
15. ledna • 9:44

Takove lepsi necinske Volvo

양동환
15. ledna • 10:00

Jej uzasny vrak a zbytecne auto Chevrolet Captiva ma brachu. Skoro jak jeden Ssang Yong s tim velkym prosklenym zadkem. No, kdyby zemrel nejaky samozvany politik nebo Ovcacek, tak by jej nabalzamovaneho v tom mohli vozit. :-D :-D :-D

Rokyta ex Acz
15. ledna • 11:41

To co zřejmě myslíte se nazývalo Rodius 270 xdi :-D Stejně dokonale morbidní jako Tarpan 237D :-D Musím totalitní čechoslováky ocenit, že se s š1203/taz1500 drželi ještě při zemi ;-)

Doporučujeme

Články odjinud