Nový Genesis G80 je důkazem, že Korejci umějí nádherná auta. A to nejen zvenku!

154 komentářů

Mirek
8. března • 13:32

Tak co, šašci z redakce, jak se vám takováto diskuze líbí? Hlavně, že tečou peníze z reklam, ostatní je vám fuk, takový český, "přizdisráčský" přístup.

Josef
8. března • 17:36

Mirku, co by měla asi redakce dělat? Vždyť zdejší "diskuse" obsahem a formou odpovída obrazu české společnosti. Prezident lhář a neomalený hrubián, který uráží kde-koho, předseda vlády trestně stíhaná osoba, která se chová podobně "reprezentativně" jako prezident a mají podporu voličů, kteří jasně dávají najevo, co a kdo se jim líbí a co jim vyhovuje. O "diskusích" v parlamentu je asi zbytečné se zmiňovat. Takže zdejší "diskuse" na Autorevue se nevymyká z "normálu" - standardu. (Tedy bohužel.)
Stačí ale jednoduché - vyhnout se diskusi a zabývat se něčím jiným. Totiž i jiné "diskuse" na jiných webech, kde jsou registrovaní účastníci, vypadají často podobně. Čili nic se nezmění, i kdyby se redakce Autorevue snažila to nějak regulovat.
Já se do diskusí nezapojuji. Jen občas sdělím svůj názor, což činím i teď. Rady ohledně aut nepotřebuje a zajímavé a obsažné informace se dají sehnat jinde. A l duševnímu klidu a pohodě ti Mirku doporučuji investovat týdně pár korun třeba do Světa motorů, ve kterém se dozvíš více informací a vyhneš se debílkům zdejších "diskusí".:-)

Lewis
8. března • 16:18

Jj, korejští Hujeři tady nadělali pěkný chlív.

Franta
8. března • 21:40

Jediný chlív tu dělají pošahaní fanatičtí odpůrci všeho asijského včetně Hyundaie. Tito debílci si ani neuvědomují, že jsou myšlenkama sto let za opicemi. Svět je dnes totiž dál a oni si stále myslí, že ne. Jsou to totální zoufalci frustrovaní úspěchy Hyundaie a zaostávání jejich model.

Ralf
9. března • 19:34

To je jak z propagandistické příručky KLDR.

Lewis
9. března • 20:54

Proč jak, vždyť to z ní je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
9. března • 22:05

Jen absolutní idiot si může myslet, že Hyundai je z KLDR.:-D:-D:-D

Lewis
9. března • 22:21

Jen absolutní idiot podsouvá lidem co nenapsali.

Strauss
10. března • 7:25

napsal si "Proč jak, vždyť to z ní je."
Ukaž kde je v té příručce uvedeno to, co Franta napsal.
Pokud to neukážeš, tak platí tvé sdělení - Jen absolutní idiot podsouvá lidem co nenapsali.

Josef
10. března • 21:10

Lewis sám sobě stanovil krutou diagnózu...:-))
Je přísnější v diagnóze než jsem uvedl já. Před pár dny jsem v diskusi označil jeho projevy/reakce odpovídající jen úrovni debila. V hodnocení mentální retardace se pojem "absolutní idiot" nepoužívá. Asi chtěl pouze zdůraznit, že jeho IQ je rovno nule...
---------------------------------------------------------
Velikost IQ Mentální retardace
50 až 69 debil
35 až 49 imbecil
méně než 35 idiot

Franta
10. března • 21:16

Přesně tak!;-):-D

Lada
10. března • 11:01

Lewis je kokot korunovanej.

Josef
8. března • 17:18

Zamysli se nad sebou Lewisi. Téma diskuse - článek je s názvem "Nový Genesis G80 je důkazem, že Korejci umějí nádherná auta. A to nejen zvenku!" - který je podpořen hezkými fotografiemi. To jsou celkem srozumitelná fakta. A k těm faktům se odehrála zdejší "diskuse". Stačilo napsat názor líbí se/nelíbí se. O ničem jiném to nebylo. Proč tedy urážet Hyundai?
Ty jsi tomu v této "diskusi" dal hezkou "tečku", která prokazuje, že jsi debil. To není urážka, ale konstatování tvojí mentální úrovně. Jak jinak nazvat tvé vyjádření, cituji tě: "...korejští Hujeři tady nadělali pěkný chlív".
---------------------
A ty Lewisi jsi vzhledem k tvé "definici" "korejští Hujeři" co? Čech? Tvé vyjáření obsahem a formou se podobá vyjádření jiného "Čecha", předsedy vlády pana Babiše. Nechápu, jak někdo ho může podporovat, stejně jako nechápu, že nějaký Lewis v této diskusi Autorevue k tak jednoduchému a srozumitelnému tématu může vyplodit tak prudce "inteligentní" "konstatování"...

Lewis
8. března • 18:20

nauč se nějaká další slova, tvé příspěvky v této diskuzi jsou poněkud jednotvárné, "dement" a "debil" jsou zdá se jediná dvě slova co ses dosud naučil a jejich značné nadužívání o tobě prozrazuje víc než dost.

Josef
8. března • 19:53

Jen doplním Mirka.Prokázal jsi Lewisi tvojí reakcí a argumentací, že jsem v tvém případě výstižně použil pojmy jejich obsah tvými příspěvky naplňuješ, a proto je nešlo nepoužít. Uvádím pro tebe definice a zamysli se, co o tobě "prozrazují":Prvotní příznaky DEMENCE se obvykle projevují jako postupné oslabování inteligence, schopnosti rozpoznávání a paměti, úpadek volní činnosti...DEBILITA - lehká mentální retardace, IQ 50–69, jedinci jsou většinou schopni užívat řeč v každodenním životě, dosáhnout nezávislosti v osobní péči (jídlo, hygiena, oblékání…) a v praktickém životě. V emocionální oblasti se projevuje afektivní labilita. K lehké mentální retardaci se mohou individuálně přidružit vývojové poruchy, autismus, poruchy chování...
Výrazně se pak tato retardace projevuje ve věku školní docházky, kdy se objevuje omezené logické, abstraktní a mechanické myšlení, slabší paměť atd. Postižení jedinci se pak vzdělávají většinou ve školách praktických podle odpovídajícího vzdělávacího programu, při splnění stanovených podmínek je však možná i integrace do běžné základní školy, většinu jedinců (z horní hranice LMR) lze poté zaměstnat v praktických profesích.
-------------------
Není co dál v tvém případě dodat.:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lewis
9. března • 8:28

To co o tobě říká tvůj pan doktor tvým rodičům se nenazývá definice, ale diagnóza.

Strauss
9. března • 10:00

Lewis, na rozdíl od Josefa odpovídají Tvoje projevy té diagnóze.

Lada
9. března • 10:35

Lewis je kokot.

Mirek
8. března • 18:33

Tak ty ses propíchl, a to ani nemusíš nadužívat žádná slova.

Ralf
7. března • 20:42

Krásné, hodnotně vypadající, trochu Lagonda od Astonu, Korejci pracují a to tvrdě. V Evropě jsou bez šance, ale, když vidím tenhle model je to nesmírná škoda.

Tom
7. března • 21:17

Tak, tak. Měli by to v Evropě prodávat. Jak k tomu přijdou Evropané.

.
7. března • 23:20

Dovážet to do Evropy klidně mohou, ale dopadne to jako se vším od Genesis
https://carsalesbase.com/european-car-sales-data/h... ...
neprodají ani 10 aut ročně, takže je jasné, že se v tom stydí jezdit i manažeři korejských firem a Evropan se toho nedotkne ani dlouhým klacíkem.

Tom
8. března • 16:16

Blbost. Značka Genesis v Evropě, na rozdíl třeba od USA, oficiálně nepůsobí. Tudíž nemůže mít ohromné počty prodejů. Jde o individuální dovoz.
V USA nebo v Jižní Korei má naopak skvělé prodeje a je blbost cos napsal.
Jinak, Hyundai jakožto vlastník Genesisu a Kii je poslední dva roky v řadě na evropském kontinentu čtvrtým nejprodávanějším výrobcem aut a porazil i skupinu BMW.http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html...

.
8. března • 16:33

To, že tady prodávají low-cost neznamená, že jsou schopni tady udat významnější množství prémiových aut. Nejsou a dosavadní prodeje Genesisu to dokladují.
A jinak plácáš kraviny, v Evropě jsou, konkrétně v Rusku, protože to je jediný evropský trh, který nekouká na skutečnou prémiovost, ale na velikost auta.
https://www.genesis.com/ru/ru/genesis.html...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomket
9. března • 9:06

A kolik myslíš, že Genesis v Rusku prodá ročně aut? Určitě to nebude do deseti kusů jak je udáno ve tvém odkazu, ale budou to minimálně stovky, možná i tisíce. A určitě ne jen kvůli velikosti auta, ale pro jejich výjimečnou kvalitu a luxus. Vypadá to, že jsou v Rusku, USA, Jižní Koreji, Arabských emirátech atd. s myšlením dál než lidi v zemích EU.

.
9. března • 18:15

Zjisti si čísla, takto jsi tu za vola.

Tomket
9. března • 19:12

Tak v loňském roce se v Rusku prodalo přesně 2276 Genesisů. Takže, kdo je tu za vola?
https://www.marklines.com/en/statistics/flash_sa...

.
9. března • 20:50

No vidíš jaký jsi blbec, třeba Mergl prodal přes 40 th. aut, takže Genesis není nic jiného než totální propadák v rámci prémie i v Rusku.

Tomket
9. března • 22:00

No jediný blbec si tu ty. Diskutujeme o Genesisu v Rusku, potažmo v Evropě. Nějaký tvůj Mergl mě nezajímá. Podle Tebe je teda třeba takový Jaguár ještě větší propadák, když prodává zlomek toho co Genesis. Navíc tu uvádíš lživé odkazy na počty prodejů Genesisu v Evropě. Je rozdíl tebou uváděných do deseti kusů a mnou 2276 kusů jen v Rusku, které je také v Evropě.
Ne, s tebou fakt nemá cenu diskutovat.

.
9. března • 22:18

Genesis v Rusku potažmo v Evropě má zcela zanedbatelné prodeje proti ostatním zástupcům prémie na tom svými slinty nic nezměníš.

Tomket
10. března • 8:05

Zase se pleteš. Genesis je na rozdíl od Mercedesu začínající značka, která navíc nevyrábí mainstream nebo dodávky. Má jen čtyři modely v luxusním segmentu, tudíž těch 40 tis. prodaných Mercedesů v Rusku je ve všech segmentech. Takže tvůj argument je lichý.
Jediné dvě značky, které lze na ruském trhu porovnávat jsou Jaguár a Genesis. A v tomto porovnání je Jaguár válcovný Genesisem.

.
10. března • 8:59

Jaguar prestiží i cenami stojí nad prémií, takže srovnávat s ním Genesis, který prestiží ani cenami nedosahuje ani na klasickou prémii je jako porovnávat myší bobky s kaviárem, toho prvního je samozřejmě víc.

Tomket
10. března • 10:05

To jsou ale kecy. Už nevíš jak to okecat , tak meleš blbosti.
Genesis je samozřejmě podobná luxusní prémie jako ten Jaguar, ale to si jednodušší odpůrci koncernu Hyundai nechtějí přiznat.😊

Tomket
10. března • 8:27

Genesis má vlastně jen tři modely, čtvrtý se ještě, co je mi známo, neprodává.

Driver
6. března • 21:51

A je to tu zase. Nějakému frustrovanému čecháčkovi - škodováčkovi lezou na nervy příspěvky potvrzující výjimečnou kvalitu, luxus a úspěch značky Genesis (Hyundai) tak moc, že si upravil hodnocení příspěvků k obrazu svému. Ty stovky plusů/mínusů za několik minut mluví za vše. To musí být ale šílená frustrace, že jeho milovaná škodověnka nikdy nic tak výjimečného nevyrobila a ani nevyrobí.
Nedivím se mu. S tím se těžko žije.;-):-D

Libor
6. března • 22:06

Co jiného taky chtít od tak malé a podřadné automobilky jakou škodovka je. Ta je ráda, že vyrábí obyčejný mainstream pod diktátem VW. Ta na nějakou svojí luxusní značku nemá ani kvalitní konstruktéry, designéry ani svolení svého chlebodárce. Zkrátka je to jen tuctová podřadná automobilka na konci řady v koncernu.

Petr Vaněk
6. března • 22:18

Tolik příspěvků o lidové Škodě pod nějakými naleštěnými bouráky pseudoznačky, co šla v posledních letech tak dolů. Hmm hoši, aby Vám z nové Octavie nepraskla žilka. Jde vidět,že se Hiundai již nechytá, zvlášť od jisté doby. No jaksi o tom trochu něco vím, tak se propadu Hiundaie nedivím.:-D

Libor
7. března • 9:14

Hochu, si úplně mimo realitu. Je vidět, že o značce Genesis nevíš vůbec nic, protože bys nemohl napsat takové nesmysly. Zato si asi odborník jen na tu podřadnou značku škodovku :-D, která to nikdy nedotáhne dál, než jako "lokální" automobilka s malými objemy globálního prodeje. USA jsou jí zapovězené na rozdíl od Hyundaie.
Tvá zmínka o nové oktávce je největší zoufalý výkřik pomateného škodovkáře ve zdejší diskuzi. Přes tvojí zaslepenost nejsi schopen přijmout nikým nezpochybnitelný fakt, že škodovka nemůže být ani náznakem nějakou konkurencí Genesisu, protože je o několik úrovní pod ním. A to nejen kvalitou, designem, spolehlivostí, cenou, bezpečností, výbavou, komfortem, ale hlavně luxusem. Genesis je absolutní světovou špičkou na kterou škodovka nikdy nebude mít.
Být tebou, raději bych o značce Hyundai a hlavně Genesis vůbec nic nepsal, protože o ní víš leda tak hov.. a jsi tu za největšího zoufalce.

Libor
7. března • 11:06

Zapomněl jsem dodat JAKÁKOLIV škodovka, to znamená i ta "vlajková", nemůže být ani náznakem nějakou konkurencí Genesisu, protože je o několik úrovní pod ním.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ralf
8. března • 11:29

Tak to není samozřejmě pravda, Škodovka je automobilka s mimořádnou historií a dělá nesmírně dobré a sympatické vozy, naprosto nechápu nenávist vlastních lidí k domácí značce, kde je hrdost? A prosím nepiště blbosti o čínském Volvu jako čínské značce jakožto Land Roveru jako o indické a další. Škodovka je česká značka v německých rukách a funguje to skvěle. Genesis vypadá skvěle, určitě to bude vymakaná mašina, ale mířící na naprosto jiný segment. Genesis si koupí bohatší manager v Koreji a středně dobrý manager v USA, Škoda je vyloženě rodinná značka, mající skvělou image i mimo ČR, v rámci koncernu je velmi oblíbená a spolu s Porsche a Audi je to ta značka co vydělává opravdu peníze a vedení má vůči ní oprávněně velkou důvěru.

Libor
8. března • 16:43

No právě že Genesis míří na úplně jiný (luxusní) segment než škodovka, tak jak si někdo může myslet, že škodovka vyrábí lepší auta než Hyundai a ještě je tak blbý, že se to nestydí napsat do diskuze.
Jinak nevím, proč bych jako Čech měl být hrdý na nějakou německou automobilku, která není v českých rukách. Dokonce ani značka jako taková (Škoda) není v držení českého majitele. Vlastní ji Němci.
Takže je úplně jedno, které značce fandím. Fandím značce, která se za poloviční čas než škodovka dostala dál, a dnes je daleko úspěšnější, modernější a ke svým zákazníkům vstřícnější. A víc si jich váží.

Ralf
9. března • 9:54

To co píšeš je jen nenávistný značně zaujatý nesmysl založený na dojmologii, nikoliv faktech. Nezlob se, Libore.

Libor
9. března • 18:49

Pleteš se. Jaká dojmologie? Všechno to jsou jen holá fakta, která si nechtějí fanatičtí škodovkáři připustit, a kvůli tomu kolem sebe plivou jedovaté sliny a kopou do daleko významnější a úspěšnější globální značky Hyundai, se kterou se tak malá automobilka, jakou škodovka je, nemůže srovnávat.

Ralf
9. března • 19:42

Jediný kdo tu plive jseš ty, místo abys uznal, že je Škodovka dobrá automobilka co roste tu porovnáváš segmenty, které mají naprosto jinou cílovou. Navíc o Genesisu není ani rozhodnuto že se bude v Evropě prodávat, proč asi? Neměl by tu šanci a dopadl by jako Infinity. Evropský trh je velmi konzervativní a asijské vozy až na Japonce jsou zde spojeny spíše s dostupnosti a levným provozem než s něčím co chceš vlastnit, stejně tak konzervativní jsou Korejský a japonský trh. Kvalita je dobrá, ale image díky panu Vošickému je ve strouze. Škodovka válcuje trh a lidé ji mají rádi, včetně mne, ale dokáži uznat snahu Korejců, přesto nejsem jejich cílovou. Jezdím Audi a manželce kupuji Scalu v plné palbě, dělá to ze mně Čecháčka? Nebo člověka co je hrdý na úspěchy značky, Scala jezdí v rámci segmentu skvěle a vypadá neskutečně dobře a prostě se mi líbí. Kolegyně má i40 na firmě, jezdí ok, byla levnější než Passat, kvalita nic moc, ale motorově v pořádku. Nechte tím nenávisti. A přejme si to své.

Libor
10. března • 19:52

"Evropský trh je velmi konzervativní" a především škodovky "jsou zde spojeny spíše s dostupností a levným provozem než s něčím co chceš vlastnit".
"image díky panu Vošickému je ve strouze" cože? Evropa nějakého Vošického vůbec nezná. A naprostá většina českých motoristů taktéž. Jeho jméno, ale ne jeho osobu, zná jen hrstka hysterických ukřivděných chudáčků škodováčků, kterých se naprosto nepochopitelně šíleným způsobem dotkly trefné a vtipné reklamy českého zastoupení zn. Hyundai.
Jinak, já bych si v životě škodovku nekoupil (v žádném případě ne kvůli předraženosti na našem trhu), protože tu jsou naštěstí lepší kvalitnější a hlavně spolehlivější značky. Zásadně nekupuji německé, francouzské, italské, vlastně veškeré evropské značky aut.
Nikomu nic nevnucuji. Každý ať si kupuje co chce, co se mu líbí. Mně se Scala, a vlastně žádná škodovka, nelíbí. Nelíbí se mi její fádní, nedotažený, unifikovaný, sterilní, bezpohlavní, tzn. "přizdisráčský" design.

bzzz
8. března • 11:39

Kde by byla Skoda bez nemeckeho kapitalu, Volvo bez Cinanu a JLR bez Indu? Tam co Saab a rada dalsich? Kdo vi. Kdo rozhoduje o modelech, podvozcich/platformach a motorech ve Skodovkach? Boleslavske odbory?

Mirek
6. března • 23:22

A co o tom víš, povídej, nebo to také nedokážeš blíže popsat a schováváš se za konspirační "o tom trochu něco vím"?

Mirek
6. března • 21:27

To by mě zajímalo, co za retardovaného duševního slabocha tady má zájem přidávat prakticky všem, kteří se zastávají zdravého rozumu, mínusy. Když za hodinu klidně naskočí přes padesát mínusů, tak to má zmíněný soudruh tedy hodně vážné duševní problémy, že mu to stojí za tu práci. Prosím toho slabocha, ať mým příspěvkům přidá další stovku mínusů, jestli mu to pomůže v ozdravení. :-P:-D:-D

Tomas Bartik
5. března • 20:34

Nový Genesis G80 je důkazem, že Korejci umí kopírovat nádherná auta.Zepředu Mazda, přední světlomety a záď Mercedes, z boku Audi.V diskusi jsem si potvrdil, že to není jen můj pocit.Je ale fakt, že za ty ceny, které za dnešní vozy jednotlivé značky chtějí, jim východní konkurenci přeju...

neresim
6. března • 11:30

no ona i ta vychodni konkurence neni levna
za cenu kie stinger koupis s chvili dohadovani bmw 340iresp ten rozdil neni takovy, aby kia s daleko vetsim propadem hodnoty mela smysl
i kdyz bmw uz zustala jen ta image, kvalitativne sli do sracek uz davno ...bohuzel

bzzz
5. března • 20:39

Zjisti si prosim, kdo byl/je sef designerem Hyundai potazmo Genesis (Peter Schreyer, Luc Donckerwolke). V diskuzi sis maximalne potvrdil, ze v tom nejsi sam.

PanHajzl
5. března • 18:57

Kdyz si prectu celou diskuzi, je mi k breku, vubec ne z auta, ale z mentality lidi, jak se jsou schopni urazet, nadavat si, kvuli tomu, ze nekdo jezdi v korejskem aute? Kam jsme to dopracovali? Kam se tato civilizace dostava. Pokud nedokazeme rozdychat takovou banalni vec, jako, ze jiny tvor si poridi jinou vec, nez co bych si poridil ja? To jsme tak klesli? Jak bychom resili mnohem narocnejsi a krizovejsi situace?
Jak nekdo psal, jizni korea je velmoc v elektronice, robotice, strojnich zarizenich, rejdarstvi, ropnych plosinach a ja nevim v cem jeste.
Ma neuveritelny kapital a koupi si jakehokoliv evropskeho designera. A stejne tak, jako pozname rukopis malire, skladatele, designera.
To auto bude bez pochyby spickove, kolik lidi zde z diskuze to bude moct realne posoudit?

Mirek
5. března • 20:44

Jestli tady ti momentálně zaostalí náhodou nemají strach přiznat, že nám to (Evropě) začíná Korea docela nandávat ve všech oblastech strojírenství. Tak to většinou končí se všemi, kteří si myslí, že jsou jedničky a ostatní stále jen chodí v rýžových polích a nejsou schopni nic vymyslet, vyrobit...
S takovou za chvíli místní "hrdinové" budou rádi, když budou moct pro ně alespoň pracovat.
Stačí se podívat, jak rychle v technice ujíždí velká část Asie Evropě. Jen hloupý a slepý to nevidí a navíc, když jsou z Česka, které je zdrojem námezdné sily zahraničních firem.

bzzz
5. března • 20:57

JK a samotni obcane investuji hodne do vzdelani/vedy. Spousta skolaku/studentu dobrovolne navstevuje 'doucovani', aby byli konkurenseschopnejsi. Evropa je sice stale na spici, ale propada/zaostava ji (drive kvalitnejsi) prumer.

Rakowski
5. března • 19:33

Kdo si koupí Jundaje na dosmrti kun.da je. Díky ;-)

Assasin
8. března • 5:39

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Rakowski
6. března • 17:16

Promiňte. Jako vždy jsem se spletl. Chtěl jsem napsat ,,Kdo si NEkoupí Jundaje na dosmrti kun.da je". Díky za pochopení mé myšlenkové impotence.:-/

Lubo
6. března • 22:22

Kdo si koupí Hiundaie, na dosmrti k.und.a je. Děkuji. To už známe, já jsem to slyšel z více stran. Každá asi ne, ale kdyby nějaká rybičková tak by to asi dost pasovalo jojo.

PanHajzl
5. března • 19:52

Vis, zajimala by me takova vec...kdyz by jsi se ocitl treba v jizni americe (mexico city) kde by Te odvlekli, zmlatili, okradli, v lepsim pripade vyhodili dorasovanyho za mestem mezi slamama, zzelelo by se Te nejakymu dobrakovi ve starym polorozpadlym Hyundai Excelu, jestli by jsi byl taky takovej frajer a tohle by jsi mu rekl a poslal ho do haje? Napisu Ti jednu vec...ulibal by jsi mu nohy a nechal by jsi se bez protestu odvezt v kufru, protoze by jsi byl celej posranej a pochcanej. Z toho plyne jedna vec, az Ti pujde o zivot, muze Te zachranit dobra vule cloveka v Hyundai...treba tady z fora, ktereho jsi den predtim urazel

Assasin
8. března • 5:47

Je úplně zbytečne pokoušet se vysvětlit podobným způsobem podobným lidem jak to ve skutečnosti je. To jsou lidé kteří bychuji pouze na netu ale v reálu to jsou sraci pomatení chudáci jednoduše tě
en typ člověka co je schopen cestou z hospody jako tvrďák rozmlátil kde co vyhazovat petky z auta do struhy apod. Kdyby se ovšem dostal do situace tebou popsané ano pochcal by se posral by se a stane se z něj troska se zataženým wocasem do konce svýho prasivyho života. Smutný příběh všech těchto lidí. Bohužel.

Mirek
8. března • 13:28

Já bych v této diskuzi bral mínus jako výhru a absolutní plus, je vidět že některým malomocným Hyundai dělá dosti velké psychické problémy a vůbec se nezaobírají kvalitou ani technikou a velice je se.e, že se tak dere Hyundai nahoru. :-D

Günter
5. března • 20:55

Přesně tak! Nic si z něj nedělej. Je to jen závistivý dementík, který se zmůže jen na imbecilní kecy a fádní podřadnou škodovku, která je symbolem služebního auta.

Informatikoid
5. března • 21:08

Mucheee chacha! Zde je hořká pilule:
https://auto.ihned.cz/c1-66728110-zeme-kde-maji... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
5. března • 21:28

To myslíš tu Octavii kterou pro Indii přejmenovali na Laura, což v hindštině znamená povadlý penis?https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/indie-... ...
Do Číny se jezdí za odměnu a sbírat zkušenosti, do Indie za trest. Tak nějak vyznívají reakce Škodováků, když přijde řeč na umisťování expertů z koncernu do mimoevropských divizí.

Informatikoid
5. března • 21:38

Za trest je myšleno obrazně. Trh s více než 1.3mld obyvatel, kde je i spousta dolarových milionářů. A těm je třeba co nejrychleji nabídnou výrobek nejvyšší jakosti, Škodu! Dostáváme se tak do situace, kdy je Superb v plné palbě konfrontován s S klasse. Na to jiné automobilky nemají, nebudu jmenovat Hyundai, abych tu někoho nepohoršil.

Mirek
6. března • 6:03

Tebe vymysleli také obrazně. Ty jsi nějaký převykladávač psaného textu do tebou srozumitelného jazyka?

bzzz
5. března • 21:44

Mrkni na prodejni cisla konkretnich znacek. Kolik z te 1+ mld lidi si muze dovolit auto?

Günter
5. března • 21:14

:-D:-D:-D Hodně špatný příklad. Co bys chtěl od tak chudé země? Tam i traktor je prémiové zboží. Co tam máš dalšího?:-D

Informatikoid
5. března • 21:25

Země chudá, ale vlastníci Škodovek patří k nejvyšším kastám, jsou to na naše poměry pohádkově bohatí lidé. Berou jen tu nejvyšší kvalitu. Ano, pověstnou kvalitu z Mladé Boleslavi. Jen tyto vozy uspokojí ty nejpřísnější kritéria. Tady vidíš, že nekompromisní kvalita a důraz na preciznost si vždy najde svou cestu.

Mirek
5. března • 21:31

Chceš říci, že i s trabantem tam budeš king, jak jsou chudí. :-D
Tys to opravdu vůbec nepochopil, to není o kvalitě, ale o penězích a o co největším autě za nějaké peníze.

Informatikoid
5. března • 21:41

Ne, v Indii záleží na tom, jak věci vypadají, reprezentují. Proto si Indové vybírají jen ty nejprestižnější značky s nejlepší pověstí. Mercedes a Škodu. Co jiného. Škoda je luxusní výrobek, který si i majetnější Indové bohužel nemohou dovolit.

Hyundai YES!👍
5. března • 21:57

Jakákoliv škodovka na rozdíl od Genesis nikdy nebyla, není a ani nebude luxusní výrobek, značka, segment. To je prostý a nikým nepopiratelný fakt. Tak to prostě je a nic s tím nenaděláš. Ani nejlepší model od škodovky se nemůže ani náznakem rovnat s se základním modelem Genesis G70, natož s luxusní limuzínou G90.

Hyundai YES!👍
12. března • 20:33

Koukám, na ty mínusy od frustrovaných škodováčků...Co je na tak jasné realitě k nesouhlasení? To je tak nezpochybnitelná skutečnost, jako je třeba porovnání Rolls Royce s Trábošem. Jen dement bude tvrdit, že je lepší Trabant. Těmi mínusy si skoda funs dávají góly do vlastní brány.:-D

Josef
13. března • 19:39

Nemusel jsi zrovna vrtat v diskusi o Škoda - Rapid stylem "frustrovaných škodováčků"...:Hyundai YES!👍 | 13. 03. 2020 05:51
Zlati hjundaj ten jede furt levné dili levní provoz(Nebo jsi to nebyl ty a tvůj nick "ukradl" nějaký debílek?)

Hyundai YES!👍
14. března • 12:21

Josefe, kdybys mě neupozornil na ten fejkový příspěvek v diskusi o rapidu, tak bych se ho ani nevšiml. Škoda totiž všeobecně, po mých zkušenostech v zaměstnání, není můj šálek kávy. Upřednostňuji pouze Hyundai, protože s ním mám jen ty nejlepší zkušenosti. Proto do diskusí o škodovce moc nechodím.

Josef
14. března • 20:54

Bylo mi to divné s tím příspěvkem, proto jsem se zeptal. Můj nick též opakovaně někdo "zneužil", ale celkem to bylo díky obsahu a formě příspěvku jasné, že jsem to nepsal já. Přesto jsem dal v diskusích pod "pirátské příspěvky" poznámku, že jsem to nepsal já... Ale myslím si, že to bylo všem stejně jedno...
Co se týká Hyundai, tak jsem se v příspěvcích vyjádřil. Jako služební auto používám (dostávám přidělenou) Octavii 2.0 TDI 110 kW, nevadí mi, jsem s ní celkem spokojen, ale žádný zázrak to není. Podobně to vidím i s Hyundai i30, i40,... Pokud bych dostal přidělený Hyundai, také bych si zvyknul... Jeden čas jsem měl jako služební auto Passata, s tím jsem byl tedy naprosto spokojen. Jako soukromé auto mám ale sportovního víceválcového sedana. Jedná se ale o jinou třídu (a jinou cenu), proto to ani nesrovnávám. Ale na můj sen, Panameru, finančně bohužel nedosáhnu.
Pokud se vrátím k Hyundai, tak jsem měl možnost porovnávat SantaFe a Kodiaq a pro mne vyšel vítězně SantaFe. Někdo jiný to může vidět jinak a nikomu o neberu. Velká SUV nejsou mojí kategorií... Přesto není důvodem, abych kvůli tomu, že mne Kodiaq zklamal, abych nadával na Škodu. Stejně tak je přece nesmyslem nadávat nebo hanit Hyundai, jako to dělají někteří debílkové zdejších "diskusí".
A co se týká "luxusní divize" Hyundai - Genesis, mám obavy, že to nedopadne dobře. Lexus "paběrkuje", otázkou je Acura, Infiniti také paběrkuje (v Česku to zabalil už před lety...), Citroen s divizí DS též neprorazil, ale snaží se... Myslím si, že premiová třída v Evropě v podobě 3D to má pevně a nesestřelitelně pod "kontrolou"... (no a pár nadšenců používá ten Lexus...)
Že to není o kvalitě a výjimečnosti auta, to je jasné. Každý, kdo si vyzkoušel před lety Hondu Legend, tak byl nadšen - asi to byl nejlépe vyřešený pohon 4x4, 6válec, špičková kvalita zpracování, výborná cena, přesto to Honda v Česku a v Evropě nakonec "zabalila". Tak to prostě je a nikdo a nic to nezmění. Symbolem vyšší střední třídy a též i luxusu je zejména trojcípá hvězda...
Měj se fajn, přeji ti hodně šťastných km na silnicích a aby tě tvůj Hyundai nikdy nezklamal.
-----------------
A k diskusím na Autorevue ti mohu na závěr sdělit to, co jsem napsal Mirkovi v reakci na jeho příspěvek:
Josef | 08. 03. 2020 17:36
Mirku, co by měla asi redakce dělat? Vždyť zdejší "diskuse" obsahem a formou odpovída obrazu české společnosti. Prezident lhář a neomalený hrubián, který uráží kde-koho, předseda vlády trestně stíhaná osoba, která se chová podobně "reprezentativně" jako prezident a mají podporu voličů, kteří jasně dávají najevo, co a kdo se jim líbí a co jim vyhovuje. O "diskusích" v parlamentu je asi zbytečné se zmiňovat. Takže zdejší "diskuse" na Autorevue se nevymyká z "normálu" - standardu. (Tedy bohužel.)
Stačí ale jednoduché - vyhnout se diskusi a zabývat se něčím jiným. Totiž i jiné "diskuse" na jiných webech, kde jsou registrovaní účastníci, vypadají často podobně. Čili nic se nezmění, i kdyby se redakce Autorevue snažila to nějak regulovat.
Já se do diskusí nezapojuji. Jen občas sdělím svůj názor, což činím i teď. Rady ohledně aut nepotřebuji a zajímavé a obsažné informace se dají sehnat jinde. A k duševnímu klidu a pohodě ti Mirku doporučuji investovat týdně pár korun třeba do Světa motorů, ve kterém se dozvíš více informací a vyhneš se debílkům zdejších "diskusí".

Hyundai YES!👍
14. března • 10:42

Samozřejmě jsem to nebyl já, ale nějaký debílek. Už je to patrné i z toho pravopisu. Je vidět, že jim hodně ležím v žaludku, proto mi kradou nick.

Maro
6. března • 13:18

Genezis? Co to je? Nejaka navonena bida, technika Jelz a Great Wall? :-D Dekuji, za stejny peniz radeji opraveny Fiat Tipo po pouracce, nez ten vas Genezis ci to je zas za pikacovinu. :-P Genezis, jo to se muzu rovnou napit Sava na umyvani wc a budu mit stejne zazitky, brrr Genezis to tak.

Assasin
7. března • 9:57

Tak zkus někdy slézt z kozlíku ustajit koně vyndej si slámu z dřeváků prodej koně prodej ty kartony pod kterymi bydlíš rok pracuj a možná si vyděláš na letenku do Jižní Koreje kde se presvedcis o tom co to znamená technologicky vyspělá země. Pokud se nechceš vzdát slámy z bot navštěvují aspoň web autoforum kde srovnávají G80 s S klasse.Tak si porozumíte.:-DB-] Ať nemusíme číst tvoje vyblitky.B-]

Informatikoid
5. března • 22:08

Genesis je navoněný lowcost a Indové to taky vědí. Zacáluj 19 kaček a přečti si, proč jsou lixusní Škody a na úrovni Mercedesu a jejich klientela se rekrutuje z nejbohatších. Elitní železo pozná každý. My, Švýcaři a i Indové.

Assasin
6. března • 7:27

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D...pane doktore pacient Informatikoid. Musíme mu zpřísnit podmínky pobytu a změnit medikaci ze stavu chodící blbě čumící na stav ležící slintající.

Mirek
6. března • 6:01

Takže tys tady přišel dělat nábor na hospodářské noviny premium a reklamní kampaň pro Škodu. Kolik máš procent?
To se fakt nedá číst ty tvé voloviny.

bzzz
5. března • 22:12

Akorat ze skutecna elita cili na hlinik, uhlikova vlakna, titan a dalsi uslechtile kovy a materialy. Elitni zelezo je tak akorat pro elitni wannabies ;-)

Jarda
5. března • 21:46

Píšeš pěkné blbosti.

Josef
5. března • 17:43

Á jé...:-)) To se zase vyrojilo "znalců" a "expertů" na styl a design...
Bez diskuse - je jasné, že Korejci udělali za posledních pár let ohromný pokrok a jsou minimálně srovnatelní se srovnatelnou konkurencí. Na fotkách nový Genesis G80 vypadá skvěle. Ve skutečnosti (jiné osvětlení - nasvícení....) to může vypadat poněkud jinak. Mne osobně před lety trošku zklamal Stinger, který mne ve skutečnostitrošku zklamal, i uvnitř, ale to je věc osobního vkusu a vnímání každého a každý to má nastavené jinak.
V každém případě zdejší "znalci", kteří pomlouvají a uráží produkty Hyundai, jsou mimo mísu a nemají ani elementární soudnost. Hyundai už není v ničem ani horší a ani výjimečně lepší než konkurence, což pozná každý, kdo si nová korejská auta vyzkouší v reálu. Samozřejmě každému vyhovuje něco jiného a tak se každý rozhoduje - někdo nakonec kupuje VW, jiný Renaulta nebo Peugeota či Forda a někdo jiný Toyotu nebo třeba tu stále omílanou Škodu.

bzzz
5. března • 17:51

JKorea je spicka v elektronice, robotice, strojirenstvi atd. Jeji vyrobky mohou byt blizsi asijskemu naturelu, ale pohorsovani se? Jezdi snad cela/vetsina Evropy v premii ci supersportech? Evropsky mainstream akorat tezi z minulosti a zvlada lepe oslovit evropske konzervy a konzum.

Josef
5. března • 18:08

To, co píšeš bzzz, to je objektivní pravda a realita současnosti. "Dementi" ve zdejší diskusi jsou buď skutečně vypatlaní, a nebo, a to by bylo pro ně omluvou, mají zkušenost akorát s nějakými korejskými produkty z poloviny 80-90.let, třeba zrovna s Daewoo Racer. A přitom se tehdy mohli lidi po něm utlouct, i když stál příšerné peníze a byl to jen "korejec".:-)
Jenže dnešní "korejec" je kvalitou a technikou někde úplně jinde. To ale "dementům" nikdo nevysvětlí.;-)

bzzz
5. března • 18:28

Bez korejske konkurence by se v evropskem mainstreamu nabizely jen predrazene plechovky podobne si jako vejce vejci se zakonnou 2letou zarukou.

Vepřo knedlo zelo
5. března • 19:43

Hyundai má 3% podíl na eu trhu. Opravdu si myslíš, že kvůli tomu snižoval vw nebo renault cenu a přidával na výbavě?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
5. března • 20:26

Docela zavádějícím způsobem podaná informace, nemyslíš? Tak to vypadá, že ostatní automobilky Hyundai převálcovaly, ale když se podíváš na tabulku a uvidíš, že rozdíly jsou v jednotkách procent a za automobilkou Hyundai skončil třeba Seat, Volvo a mnozí další a jen jedna automobilka přelezla magickou hranici 10 %, tak to je potom jiná, než uvést jen 3%, a navíc to máš stejně špatně. někteří se do ní ani nedostali, třeba taková Alfa Romeo.
https://www.auto.cz/evropsky-trh-v-roce-2019-... ...

bzzz
5. března • 20:09

To se nevylucuje s tim, co jsem napsal. Ze zakladni vybava domaci modly ve srovnani s asiaty byvala (slusne receno) skromnejsi, mame jeste v cerstve pameti, ne?

Cukr
5. března • 23:15

To se vylučuje a docela zásadně. Nikdo na žádném normálním trhu nereaguje na to co udělá hráč s 3% podílu na trhu. Každý reaguje na marketmakery, kteří mají největší podíly.

bzzz
6. března • 8:02

Nikde jsem nepsal, ze Evropa reagovala cenama. Jen ze by se nabizely dale predrazene plechovky s minimalni zakonnou zarukou (a nekde i s mrzackou zakladni vybavou). Kazdy reaguje podle ekonomicke situace obezne a samozrejme ekonomicke situace sve klientely.

Cukr
6. března • 8:51

Já nepíši o reakci cenami, píši o jakékoliv reakci (cena, výbava, záruky, prostě cokoliv souvisí s výrobkem). Reaguje se na marketmakery nikoliv na marketlosery.

bzzz
6. března • 13:28

Jeste prosim jmenovat ty marketmakery ;-)

Josef
5. března • 18:10

Ejhle, jen poznamenám, jak u mého příspěvku rychle přibývají minusy - potrefené husy kejhají. :-))

Josef
7. března • 13:43

Nahlédnu sem do "diskuse" a nestačím se divit tomu počtu minusů...:-))Je vidět, že totální omezenost minusářů se v této "diskusi" projevuje dokonale. V hlavě mají vymeteno a vypadá to na to, že je Česko vzdělaností blíže Brazílii než předním rozvinutým státům (a ekonomikám) světa. V té Brazílii totiž miliony lidí jsou kupodivu přesvědčení o placatosti Země a odmítají pochopit, že je Země kulatá. V tomto kontextu se v diskusi Autorevue ukazuje, že přes nezpochybitelné výsledky Hyundai zdejší "minuskoví dementi" tuto automobilku stále považují za "bambusovou dílnu" dalekého Východu.
O všem stejně rozhodnou zákazníci a v Česku je zajímavá situace, viz okaz:
https://www.auto.cz/cesky-trh-v-unoru-2020-pr... ...
Hyundai je na druhém místě za Škodou a předstihl dokonce VW.. a těch skoro 10 procent trhu už v Česku něco znamená.:-)
Tito největší zdejší trotlové dosud nepochopili, že díky globalizaci světa je stále obtížnější konstatovat, jestli daný výrobek-auto je korejský, český nebo německý.
Diskutovaný Hyundai má vývojové centrum v Německu. Na vývoji pracují němečtí (a evropští) vývojáři, které Hyundai přetáhl od evroských automobilek. Auta Hyundai se dělají třeba zrovna v Česku v těch Nošovicích, vyrábí je "české" ruce z evropských materiálů a dílů od evropských dodavatelů na linkách vybavených stroji a zařízením s použitím technologií, které jsou v podstatě stejné ve všech automobilkách konkurenčních značek. Systém řízení kvality mají též shodný. A výsledek? Ten ukazuje počet prodaných aut a výsledky ve všech možných a nemožných statistikách a tabulkách, které se zabývají závadovostí, kvalitou a spolehlivostí.
A srovnání Hyundai s neustále diskutovanou Škodou? Jediný rozdíl je ve znaku. A pokud třeba někomu záleží na tom, aby na autě pracovaly "české ruce", tak by měl dávat pozor, protože některé modely se už vyrábí na Slovensku a hrozí, že Superb se bude vyrábět v Turecku...
---------------------
A tradice? Ti, kteří dělali v "poctivé" české Škodě, ti už jsou v důchodu nebo těsně před důchodem.
A tradice z pohledu tradice výroby automobilů obecně? V Česku to Češi dopracovali do podoby, kdy existuje už asi jediná vyloženě česká automobilka ve Smržovce, která vyrábí Kaipany. Korejci na druhou stranu vybudovali z ničeho světovou automobilku, která má úspěchy na celém světě a vyrábí a prodává počty aut, o kterých se Škodě může jenom snít.
Jo a stačí projet se třeba Hyundai SantaFe a srovnat to s Kodiaq. A potom teprve "kritizovat". To zdejší minusoví "debílkové", kteří mají nudli u nosu a zkušenosti akorát se setrvačníkovým autíčkem nebo v lepším případě s RC autíčkem na baterky od Ježíška, nikdy nepochopí. Tak jako nepochopí ti zmínění Brazilci, že Země je opravdu kulatá.:-)
A teď si klidně "minuskujte", nic jiného neumíte a jestli se někdy zmůžete na nové auto, to korejský výrobek určitě nebude.:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
7. března • 17:05

Podpis. A nejde o to že přotěžuju tu či onu automobilku. Nevlastním H/K vůz. Jen ty lopaty které tu pouští do světa své vyblitky a rádoby moto novináři potřebuji otevřít oči.

Hyundai YES!👍
7. března • 14:20

Tesat do kamene!
Jen jedna poznámka. Hyundai používá k výrobě svých aut v Nošovicích i v ostatních svých fabrikách po celém světě špičkové roboty vlastní výroby tak i veškeré automatické linky. A v tom je jeho síla. Má totiž dostatek svých dceřiných společností, které jsou špičkou ve svých oborech, protože mají spoustu vysoce vzdělaných pracovníků - technologů. Jediné stroje jiných značek jsou obráběcí CNC centra. Nemusí vyrábět doslova úplně všechno, stačí skoro všechno.

Josef
7. března • 14:47

Přesně tak! Jenže to zdejším "minusový" vypatlaným dementům nikdy nedojde a jediné, co umí, tak to je to "minusování".
Ještě bych tě doplnil třeba všeobecně známou informací o ceně a hodnocení "značky" jako takové. Je to celkem zajímavé hodnocení, které ukazuje na inovativnost značky, jejím zázemí, jejích ivesticích do vývoje a pod. Proto třeba i taková podle zdejších "znalců" neúspěšná a "zanedbaná" značka Honda je v popředí společtě s MB, Toyotou atd. hodnocena na špici tohoto hodnocení. Stačí se jen trochu podívat po webu a popřemýšet. To je ale nadlidské a nedosažitelné pro zdejší diskusní "dementy", kteří si stále melou ta svá "moudra". To, že třeba ta Honda má divizi robotiky a že vyrábí i letadla a stejnou cestou inovací jde i Hyundai, to dementi vůbec neregistrují. Dalo vy se z tohoto úhlu pohlížet na Škodu, ale to přece nemá smysl. Úkolem Škody v rámci strategie koncernu VW je produkovat "konfekci" a to se celkem úspěšně Škodě daří. To, že by se Škoda stala vlajkovou lodí koncernu produkující špičkové modely, to nikoho snad ani nenapadne. Na to je v koncernu Audi a třeba i divize SEAT Cupra, to musí být každému jasné.
Takže ti dementi, kteří ohrnují nos nad Hyundai a kteří nejsou schopni ji zařadit ani na úroveň Škody, těm bohužel nezbývá, než psát minusy a urážlivé říkanky s "kundaj". Zkrátka - hovádka Boží, nevědí co činí.:-)

Hyundai YES!👍
7. března • 15:51

Konkrétní odkaz na cenu a hodnotu značky Hyundai jako takové doplním za Tebe.
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...
Je zajímavé, které značky jsou až za zmiňovanou zn. Hyundai.

Josef
7. března • 17:16

Díky. Nemusím přece všechny odkazy dávat jen já. ;-)
Bylo by fajn, kdyby ti "minusoví" debílkové dávali do placu též něco objektivního a konkrétního a ne ty jejich průpovídky a rýmovačky na "kundaj". Je zajímavé, že na tom odkazu je uveden jako třídící parametr společně "Evropa a Afrika". Asi už vím proč. Možná tvůrci třídících parametrů nahlédli do zdejší "diskuse" a usoudili, díky "odborných názorů" zdejších "dementů", že jsme na tom vzdělaností stejně jako ta "Afrika"... :-)) (A proto atřeba ni ta HONDA sem do Evropy skoro nic nevozí, protože ty jejich produkty ocení a koupí jen málo lidí...)

Josef
7. března • 17:27

Ejhle, během okamžiku mi "naskákaly" desítky minusů.:-))
Že by bylo tolik debílků na Autorevue současně? Nebo má je jeden debílek "připojen" minusovacího "robota".;-)
Když ho to baví, proč ne, že? Jak jinak by se měl debílek projevovat, když nic jiného neumí, nezná a ničemu nerozumí, že?
Hele debílku, zkus mi tam "naroubovat" 500 minusů, ať jsem v něčem na Autorevue první.:-))

Hyundai YES!👍
7. března • 15:18

Přeeesně tak! Tito dementi jsou tak vypatlaní, že si ani neuvědomují, že těmi jejich činy ve zdejších diskusích poškozují tu svojí milovanou škodovku.;-):-)

bzzz
7. března • 14:59

Skodu bude koncern tlacit do Ciny, Indie (tomu odpovida i soucasny design) a v pripade uspechu bude promovat sve hodnotnejsi znacky.

Josef
7. března • 17:19

.... podobně tomu možná bylo se Škodou i v Rusku. Od dob "Stalingradu" se Němcům na trhu v Rusku snáze "otevírají dveře" přes "českou" Škodu...;-)

R.
5. března • 16:35

Preci nejde,aby nejaky Hyundai byl lepsi nez evropska auta.I kdyby byl Hyundai celej ze zlata,tak proste dobry nebude 😂😂😂Jenze bohuzel Cinske a potazmo i korejske technologie jsou jiz na mile vpred pred Evropou a nam nezbyva nez si branit nas podradny Superb 😁

Kosanovič
5. března • 17:39

Tak schválně, kdy postaví nebo okopírují tihle žlutí pšouci něco, co by se blížilo třeba Porsche 918, LaFerrari, McL P1 nebo Chironu. Za pět let? Za deset? A to bude Evropa už zase úplně jinde.

Kosanov
6. března • 17:39

Za pět let bude Evropa, hlavně ta západní, totálně v prdeli!!!

Kosanovič.
6. března • 22:50

Jo to říkali ruští komančové už před 100 lety a jak je vidět, tak to říkají dodnes.

mpolan
5. března • 21:50

A proč by to dělali? Technologicky na těch autech není nic převratného a inovativního. Prostě se vezme to nejdražší možné a uplácá se to do tvaru nejlépe odpovídajícího potřebné aerodynamice. A pak se jen předhání, kdo tam dá větší motor.
Radši uvítám pokrok dostupný lidem, než tohle pindění honíků.

Kosanovič
5. března • 23:11

"Pokrok" dostupný lidem máš od Korejců, i30 splácá každý idiot, to není žádná věda a už vůbec ne vrchol automotive technologií.

mpolan
6. března • 7:17

Aha, chápu, ty nic jiného, než i30 neznáš. Tak to s tebou nemá ani smysl dál mluvit, blbísku.

bzzz
5. března • 17:06

Cina je napred predevsim v propagande a vymyvani jednodussich mozku, vidte, R. ;-)

Knedlo vepřo zelo
5. března • 16:50

Šetři smajlíky a vypiš nám prosím pár automotive čínských nebo korejských technologií, které jsou na míle před Evropou. Rád se přiučím. Děkuji.

Pepa
5. března • 21:35

Chceš pár (dvě) automotive korejských technologií,kde jsou před Evropou? Stačí elektromobily od Hyundai Kia, v efektivitě si konkurují s Teslou, ale žádný evropský elektromobil na ně zatím nestačí. Za druhé vodíkové Hyundai Nexo. Ukaž mi evropského konkurenta podobných parametrů.

Sacco
5. března • 23:26

Postav ty elektromobily od H/K vedle evropského Taycanu a budou vypadat (jak technicky, tak designově) jako hračky z minulého století.

Pepa
6. března • 17:52

Největší slabinou elektromobilů je dojezd a jelikož Taycan nedojede ani to co Hyundai Kona EV, nebo Kia Niro EV. Tak není o čem. Tak kde je ta lepší evropská technologie?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. března • 13:54

Pepo, nebudu srovnavat, ale je ti doufam jasne, ze Korejci pri navrhu meli urcite priority a Nemci taky (pravdepodobne hodne odlisne). A protoze vetsina veci spolu nejak souvisi, tak se nektere dokonce navzajem velmi ovlivnuji nebo dokonce vylucuji. Ale jiste, najdou se i taci, pro ktere je nejdelsi pero nejlepsi/nejvic.

Pepa
7. března • 17:08

Srovnávat můžeš, tak jako diskutér výše.Proč ne?Ale když je diskuze ohledně ohledně elektromobility jsou obavy o zrychlení? Celkovou rychlost?Ne vždy je to o dojezdu.To je nyní hlavní cíl, elektromobil zvyšuje svou použitelnost vyšším dojezdem.To nelze popřít.
I v Porsche by byli rádi za dojezd třeba 500km. Můžeš se podívat i na jiné elektromobily v koncernu, nezaměřené sportovně a zatím na 400km nedosáhnou.
Jaké chceš jiné kritérium?Logicky to, co je největší překážka ve větším rozšíření.

Donovan
7. března • 21:18

Meleš nesmysly, největší problém elektromobilů je jejich zdlouhavé dobíjení, nikoliv dojezd. Sportovní auto na benzín má v řadě případů dojezd třeba 300 km a při ostré jízdě třeba jen 200 km. A nikomu to nevadí, protože za 5 min. má natankováno na dalších 300km.

zapšklá osvč socka
5. března • 15:40

Takže další naleštěná korejská bída. Úplně se mně vybavili ti píčusové v Sonátách v 90tkách za 599tis Kčs!

Mroz
5. března • 17:30

To je jeste lepsi varianta korejske bidy. ;-) Dnesni vybledli geronti v i30 ve svych tisicikapsickovych vestickach, hrebenem v zadni kapse, zarolovane nohavice vytahanych rifli po 200kc /kus pro jedno pohlavi a pitralon jsou nej. :-D Chybi jen znak ZTP, berla v kufru a prostenal roztekly od slunicka v naprsni kapse :-D KSCM zdar.

Günter
5. března • 20:46

Hochu hochu, trochu si pleteš značky. Podle statistických průzkumů jsou to ti o kterých píšeš právě škodováčci. Většina majitelů Hyundaiů jsou pravicově orientovaní. Ono se tomu ani nelze divit. Jižní Korea je taková asijská USA. Vždyť USA za Jižní Koreou stojí a podporují už od začátku korejské války.
Proto jakákoli jihokorejská značka je představitelkou pravicovější, liberálnější a kapitalističtější než jakákoli jiná evropská, natož česko-německá.

Nojono
5. března • 17:10

.. po třech letech neprodejných ani za 60000

bzzz
5. března • 14:35

Jaka zase kradez? Luc Donckerwolke sveho casu prece sefoval designu Audi, Lambo, Bentley.

Assasin
5. března • 13:27

Přesně tyto reakce jsem čekal. Párekoncernová úderka se ozvala.
:-D:-DB-]B-]
Porovnávání a kopírování designu. Všichni melete, samozřejmě, absolutní nesmysly. K autu. Čekal jsem to horší. Interiér je absolutně top ! Jsem zvědav na osobní setkání letos na podzim v US.

Karel
5. března • 12:48

Osobně se mi víc líbí facelift Stingera, ale i tohle zvenku vypadá skvěle. Ale přeci jen stávající generace mi přijde hezčí. Tohle je prostě rázný krok jinam.
I interiér je takový jiný. Na jednu stranu řeknu, že tenhle styl interiéru se mi nelíbí, na druhou stranu respekt korejcům, že na to mají koule. A že s tou luxus značkou makají a posunují to dál.

Revizor
5. března • 12:17

Rozhořely se tu protichůdné názory, Hyundai kopíruje, Hyundai nekopíruje. U nového Audi, BMW, Mercedesu, Lexusu, Jaguáru, mě nikdy nenapadne, že kopíruje konkurenci. U Hyundai/genesis téměř vždy. Asiati krádež nápadů neberou za nic nekalého, tudíž okopírovaný vůz nemá u zákazníků problém.Abych pochválil, ač je design čistě asijským šálkem kávy a nic mi neříká, vypadá generaci od generace lépe.

Nojono
5. března • 12:32

Prostě se naučili lépe krást. První ix35 byla hodně nepodařená parodie na Kugu, teď už se zdokonalili a A7 ve verzi CX30 okopočili skoro dokonale. Ale pajšl je pořád stejný smutek.

Filip F.
5. března • 13:25

Designéři, kteří pracují pro bmw, pracují za rok pro Audi a další rok pro Hyundai. Tak to prostě je. Kopírování je nesmysl. Nebo, že by ten designer, když zrovna dělá pro Audi vymyslel nový design, u bmw nový design a když přejde k hyundai, tak jen kopíroval, to je asi blbost co.

Karel
5. března • 13:42

Kopírování je záležitost trvající od prvních automobilů a vždy bude. Tak to prostě. Vymýšlí se nové věci a ty buď zaniknou, nebo to jiní zkopírují a tím se to rozšíří. Není to podmínka, ale souběžný jev.

Shimi
5. března • 10:10

Jestli je to klon toho či onoho je mi naprosto u zádele. Důležité je to, jestli to v konečném důsledku ladí a jestli se mi to líbí nebo nelíbí. A u G80 to nedopadlo vůbec špatně, takže za mě palec nahoru.

jakub84
5. března • 10:47

Palec si prosím zastrč do hnědé zadní dírky. Ale ostříhej si nehty, ať si nezpůsobíš zranění. Ten tam pasuje co? A ta slast ooou, teď jsi pravý řidič Hovnaje. Hele, Hovnajistům to ladí asi jako když piano přejede Tatra 815 na nejvyšší rychlostní stupeň. Hovnaj nebrat.

Shimi
5. března • 11:04

Promiň Kubo, ale mě tvůj zpackaný život fakt nezajímá.

JirkaX
5. března • 15:36

Asi musí jezdit v ochcávii, tak se mu nediv.

JirkaX
7. března • 6:58

Já vím, jsem debil.

JaSo
5. března • 9:39

Jooo sliby chyby. Neco je na Hjunde prohnile. Vosicky, radeji dela traktory a pluhy. :-P

Nojono
5. března • 9:36

To tahle vezmete fotografii Audi A7 z boku a začnete sochat. Aby to netlouklo tolik do očí, zepředu na to naroubujete čumák z Mazdy. Zezadu se trošku necháte vést Mercedesem. A šup, ven s tím na PR oddělení.

.
5. března • 10:18

Takhle to dělají všichni Asiaté lhostejno zda jsou Korejci, Číňané, Japonci nebo Vietnamci.

Assasin
6. března • 20:03

Určitě.Toyota Honda Lexus Nissan Subaru Mazda Daihatsu Mitsubishi ...tihle všichni kopírují design párekkoncernu a dalších EU znacek..proč a za co boze..:-))B-]

.
6. března • 22:42

Nebo třeba Toyota, Toyoty B, FJ, J20/30 (Land Cruiser) se vůbec nepodobají americkému Jeepu.

Assasin
7. března • 6:21

:-D:-D:-D:-D..člověče nešťastný.

.
6. března • 22:28

Jasně, tak třeba Lexus, rádoby japonská prémie, hned v první generaci prachsprostá kopírka W123, jenom zaslepený blbec v tom ten Mergl nevidí.
https://www.autoscout24.cz/auto/lexus/lexus-seria-ls... ...

Nojono
5. března • 10:31

To sice ano, leč nemělo by to být. Teda alespoň ne tak brutus copy

jogurt
5. března • 9:38

:-D boží je, že z A7 šlohli i to okýnko u C-sloupku.

Mirek
5. března • 11:12

A komu to šlohla Audi?
https://www.netcarshow.com/ford/2011-mondeo/1600x120... ...
https://www.netcarshow.com/mazda/2011-6/1600x1200/wa... ...
https://www.netcarshow.com/audi/2015-a7_sportback/16... ... Tady se tedy vyrojilo duševních chudáků. Věčná písnička o kopírování a nikdo vlastně neví, kdo byl ten první, ale hospodští kouzelníci od piva to ví přesně.Co si myslíš, že v takovém případě vymyslíš? Něco úplně nového? Audi a i jiné automobilky si půjčují designové prvky, které již před nimi dávno někdo použil, ale to tady o tom hloupé kecy nevedeš.

Filip F.
5. března • 10:38

Korejský Superb, sice to nedosahuje takové kvality, protože to pod kapotou bude mít V6 a pravděpodobně i V8, zatímco Superb válcuje konkurenci 4 válcema s náhonem na předek, ale zase se s limuzínou Škoda SUperb lépe parkuje, protože bude asi tak o metr kratší:D

jogurt
5. března • 9:44

i vnější zrcátka :-D:-D:-D

ACE
5. března • 9:53

Jo a má i motor a volant to taky mají ostatní auta. Lumpové skopčili snad úplně všechno :-D:-D:-D

Nojono
5. března • 10:11

zkuste www.ocniklinika.cz ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
5. března • 12:42

Doporučuju desítky let zpátky a dohledat originály ;-)

5. března • 10:37

Dobry den, teplaky prorval smrad. Hovnaj chce ven. Miluji expresivnost pseudoznacky Hjunde. :-D :-D :-D

Doporučujeme

Články odjinud