Nový Ford Transit má český ceník. Custom Van startuje na 888 tisících, Tourneo vždy přes milion

25 komentářů

Petr Jerela
28. září • 20:04

Hlavně už nikdy 2,0 Ecoblue🙏 jeden Custom při 76tis.km roztrzeny rozvodovy řemen v olej.lazni(koho toto proboha napadlo) a druhy Custom při 50tis.km to stejne….🤦‍♂️bez uznání záruční opravy, bravo Ford👏👏👏👏

David J.
26. února • 9:57

Vše co mě na Fordu Transit Custom vadilo teď dostalo krásný tvar. Za mě nejhezčí dodávka současnost. Interiér pecka. Možná bych raději kulatý volant, ale to je už drobnost. Viděl bych to doma 😉👍👍👍

Franta
25. února • 11:09

Krásné auto. Popravdě než dát milion za předražený diskont nižší střední třídy Octavii nebo krabici Kodiaq a nebo si koupit pro rodinu tohle, tak neváhám ani vteřinu a jdu si koupit FordaKompaktnější než Trafic. Hezčí než Nový VW. Praktické, super na cestování atd

JK
25. února • 8:34

Možno by som skúsil Stariu. V TOP výbave za 1,5M 180PS 4x4 automat. Dizajn je dalšia vec, buďto áno alebo tfuj.

Kankunen
25. února • 11:55

Staria má špatně zadní lavici.

Jk
25. února • 13:40

Áno to je nejaký ten čierny puntik na kráse. Mne osobne by to až tak nevadilo.

Jirka
25. února • 19:38

No, to není jen liga na kráse, ale dost velký faul.Bohuzel to nejde ani do druhé řady ,takže mít 3 děti vedle sebe je bez šance.Prosrednib"sedadlo"tragické.Jinak co se týká pohodlí a kvalitou, na Starii nový Multivan nemá ani náhodou.Byl to můj očekávaný nástupce za Véčko, ale teď to možná vidím na nový Ford v hybridu...

jk
25. února • 22:27

máme 3 deti a keď sedia vedľa seba tak cesta je občas k nevydržaniu a je dobré ich rozsadiť.

Franta
25. února • 11:10

Stará je hezké scifi. Ale určitě není praktické a pohodlné, jako Fordík

i20
25. února • 20:29

ve Starii prakticnost moc neresis. Ta je dana v prvi rade prostorem a toho je tam hodne a hodne a jeste vice. Dizajn je vec osobniho vkusu, treba moc se mi na ni libi ta velika okna. Nu a motor kde plati stary dobry 'objem nicim nenahradis'. Plus, vyrabi se jiz hezkou radu let a o nijakych fatalitach aspon tedy ja nevim.

LOL
25. února • 17:42

Praktičnost je otázka do diskuse a o požadavcích toho či onoho zákoše. Kdo chce hlavně sedačky, ten si se Starií bude podle mého názoru rozumět. Stěhováci zase zvolí původem dodávku.
Ale jízdní vlastnosti jsou jednoznačně na straně Starie, má asi o galaxii lepší podvozek odvozený ze Santa Fe než ta dodávková fordka.

Jk
25. února • 11:48

Neviem nejazdil som len staticky pozrel. Údajne je ale Staria pohodlnejšia ako klony od PSA.
Na tom luxusnom Fordovi som niečo málo pojazdil a podvozok celkom fajn len ma nepríjemne prekvapila spotreba a automat tiež mohol byť lepší.

i20
24. února • 21:50

libi se mi. Klidne i s tim zakladnim motorem. Dvoulitr spatne nepojede treba jen 85kW.

.
24. února • 20:02

Takže 1,4 mega za 4x4 a diesel 125kW. To se bude hodně blbě prodávat, když Mulťák 150 kW, 4x4 stojí 1.6 mega a to je o několik levelů pohodlnější a kultivovanější kára než tento kostitřas.

Marek Zrak
24. února • 23:32

Vidím, že už máš s novým Fordem mraky zkušeností, jinak se díváš na opravdového nástupce Multivanu, který bude vyrábět VW s Fordem. (toho nového Sharana, co uvedli jako alias T7, jako nástupce nepočítám) :-)

.
25. února • 9:23

Dívám se maximálně tak na nástupce Transporteru, tedy nákladní dodávky. Osobní velké MPV si VW oddělil do samostatné osobákové verze v podobě 7.0 popř. ID Buzz, protože nákladní dodávka nikdy nebude pohodlným MPV.

Marek Zrak
25. února • 10:51

Ale zákazníci chtějí prostor původního Multivanu, takže to zase splňuje pouze požadavky klientely na Sharana.

.
25. února • 11:15

Ale prdlačky, zákazníci chtějí pohodlné velké MPV a to jim splní daleko lépe 7.0. Stačí se podívat na celoevropské prodeje multivanu 7.0 vs 6.1 a to za situace, kdy je stará verze s obrovskými slevami, přesto si proti nové ani neškrtne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mmichalll
25. února • 14:08

Ty kde zijes ?
Multak t6.1 je stale brutalne drahsia ako T7.
T7 bola dotovana ako prasa zo zaciatku predaja.
T7 skoro nikto nechce stale si vsetcia objednavaju t6.1 kym sa da

.
25. února • 20:37

Neblábol, na 6.1 je sleva 370tis. czk, takže je brutálně levnější než 7.0
T7 skoro nikdo nechce a proto na jednu prodanou 6.1 připadá 8 prodaných 7.0
Ty jsi dobrý šašo.

Urvi Miho
25. února • 11:11

Prosím tě nežvaň blbosti.

Lukáš
24. února • 13:22

Tohle auto bych si nekoupil kvůli jedné věci - volant. Nechápu ten kosmický tvar, neumím s tím zatáčet/jezdit. Je to tak rušivý prvek v řízení.

Kankunen
24. února • 12:55

To je pravý nástupce Multivana. Snad už se to nebude na cestě při 140ti třást jako současná generace. Zatáčelo to skvěle jako osobák, ale komfort to krutě odnesl.

Marek Zrak
24. února • 12:21

Po dlouhé době, zas zajímavý užitkáč a ne jenom x-násobné klony PSA.
Spousta variant, 4x4, LED světla, samosvor!

R
24. února • 14:38

Až na tu cenu…

Doporučujeme

Články odjinud