Nový Ford S-Max vám zachrání řidičák. Nedovolí překročit rychlost

Bimbo  |  25. 03. 2015 09:18

Huraaa na to jsme vsichni cekali! konecne to nekoho napadlo.

Odpovědět  |   | 
jednabedna  |  25. 03. 2015 15:21

Když vidím, jak často mi systém rozpoznání dopravních značek ukazuje nesmysly, například bere omezení na odbočce z dálnice, přestože jedu rovně dál, nerozezná některé proměnné značky, doplňkové tabulky, ne vždy chápe správně český unikát, že křižovatka ruší omezení atd.
Pokud to bude tak blbě jezdit, jak to ukazuje, bude to veliká švanda.

Odpovědět  |   | 
špidla  |  25. 03. 2015 09:20

přijde mi to tak trošku nebezpečné

Odpovědět  |   | 
Martin  |  25. 03. 2015 09:24

Super, třeba někdo umístí fake značku 30 a bude se bavit tím, jak všichni idioti s Fordem jedou 30

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2015 09:45

idioti ano, ti normální si tu funkci neaktivují

Odpovědět  |   | 
4387h21fsf  |  25. 03. 2015 14:43

To je zajimava myslenka. Myslim, ze je treba uzakonit nejakou ochranu autenticnosti dopravnich znacek (hologram, RFID cip atd). A velmi rad si zalozim s.r.o., jez takove reseni za nejaky ten baksis rada nabidne.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  25. 03. 2015 16:32

A samozřejmě s následnými pravidelnými kontrolami, aby sis zajistil hezky pravidelný a bezpracný příjem. Na ty kontroly si samozřejmě najmeš nějakou další firmu, které dáš pár procent z toho, co budeš státu za kontroly účtovat (její zaměstnanci budou makat za minimální mzdu) a je to. Takto se to dnes dělá.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 03. 2015 09:37

U nás jsou značky dané tak, že kde máš jet 70 dají policajti 50, takže to musí být volitelné na +20.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2015 09:44

pokud to bude volitelná funkce spojená s rozpoznáváním značek a aktivním tempomatem je to praktické pro ty, kdo chtějí jezdit přesně podle předpisů, horší by bylo kdyby to nebylo možné vypnout

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2015 11:28

Jen aby to nebylo provedeno stejně, jako systém strat-stop. To znamená po každém nastartování nutnost manuálního vypnutí. To by dovedlo také pěkně lézt na nervy.

Odpovědět  |   | 
jentag  |  25. 03. 2015 20:33

Přitom by byo tak snadné přidat do základního nastavení auta možnost tuhle logiku jednoduše obrátit na defaultně vypnuto.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2015 22:12

Tohle jsem si naivně myslel také, případně, že to někde v menu půjde vypnout, ale kdepak, to bychom to měli moc jednoduché. Pěkně ručně vypnou a nezapomenout to po nastartování vždy zopakovat. Když oni za to dostanou pár nesmyslných bodů v hodnocení auta a pochvalu z europarlamentu.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  26. 03. 2015 12:49

Tak si na pruhlednou folii vytisknu znacku s omezenim rychlosti na 200 a nalepim pred kameru

Odpovědět  |   | 
Potooczech  |  25. 03. 2015 09:44

Takže první věc, kterou v tom autě vypnete.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 03. 2015 10:01

spíš jedna z věcí, kterou v autě nikdy nezapnete.
Ale jinak obdoba v autech už nějaký ten rok funguje, jen ne automaticky, ale manuálně. Je to speed limiter, kde si tlačítkem zvolím, jak chci jet rychle (zmáčknu ho třeba při 70 km/h) a do té nastavené rychlosti si můžu dělat co chci, přes ní to ale bez výrazného sešlápnutí plynu nejede. Zkoušel jsem to jen jednou a pak již nikdy nepoužil.

Odpovědět  |   | 
krok  |  25. 03. 2015 10:00

Ta poslední věta v článku je opravdu děsivá...!

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  25. 03. 2015 16:35

Jen pokud pracujete jako policista. Ono všechny ty vylepšeni bezpečnosti nebo ekologie podřezavájí větev státu....

Odpovědět  |   | 
risomas  |  25. 03. 2015 11:17

A ako osetrili rozne zakony v roznych krajinach. Napr u nas a vechach rusi zancku koniec najblizsej krizovatky kdezto napr v AT az dalsia znacka.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 03. 2015 14:21

Tahle funkce je v kombinaci s ceskym neodpovednym diletantskym urednikem opravdu desiva...

Odpovědět  |   | 
787623hghdj_081  |  25. 03. 2015 14:47

Nez takovehle polovicate reseni, kde jednu cast rizeni obstarava elektronika a druhou cast ridic, tak radsi komplet autonomni rizeni.

Odpovědět  |   | 
Vilda  |  25. 03. 2015 15:12

Spousta značek omezujících rychlost vůbec nemá konec zákazu, takže toho, kdo má tuto funkci aktivovanou čeká dlouhá cesta rychlostí 30km/hod. Hodně štěstí. Myslím, že stop start je proti tomu přívětivá pomůcka, i když jí nesnáším.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  25. 03. 2015 16:40

"i když jí nesnáším"
Proč jsi místo ji napsal jí?
Vídám to takhle psát velice často a nechápu to, tak mě zajímá proč to lidi píšou? Vždyť je to úplně jiný pád (komu - jí) a nedává to smysl.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 03. 2015 15:18

Super vychytávka na smrt

Odpovědět  |   | 
Ajvn  |  25. 03. 2015 15:23

Já vím, nechá se to ošetřit přes GPS, zjistit si stát, v němž se vozidlo nachází, ale představa, že tohle není implementované a pak přijede Brit do kontinentální Evropy a rázem mu to na našich 80tkách v tunelu pofrčí 80 majlí, to bude zajímavé vysvětlování policii.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 03. 2015 16:54

Strucne: chodte uz vsetci s tymi obmedzeniami do p.... Co ine sa k tomu da povedat. Nove auto ani za svet. Kuka z toho len kopec kktin ako tato a podobneho balastu, ktore v aute nechcem.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 03. 2015 16:59

V této podobě (vypínatelné) dle mého užitečná věc. Ve městech používám ten ruční omezovač, kde si nastavím max. rychlost sám a můžu přestat čumět na tachometr a konečně se věnovat provozu, aniž bych riskoval flastr.

Holt dle dnešních společenských norem je z hlediska bezpečnosti důležitější hypnotizovat ručičku tachometru, než koukat kolem sebe, ať nepřehlédnu třeba děcko, co skáče pod kola...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 03. 2015 17:11

Nejlepší bude další verze, která už bude ovládat i brzdy takže vás při první cestě zabije kamion, protože auto uvidí ceduli a zpomalí ikdyž to nebude zrovna inteligentní

Odpovědět  |   | 
LOL  |  26. 03. 2015 09:35

jo, taková ztráta výkonu při předjížděcím manévru..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A