Nový Ford S-Max vám zachrání řidičák. Nedovolí překročit rychlost

Bimbo  |  25. 03. 2015 09:18

Huraaa na to jsme vsichni cekali! konecne to nekoho napadlo.

Odpovědět  |   | 
jednabedna  |  25. 03. 2015 15:21

Když vidím, jak často mi systém rozpoznání dopravních značek ukazuje nesmysly, například bere omezení na odbočce z dálnice, přestože jedu rovně dál, nerozezná některé proměnné značky, doplňkové tabulky, ne vždy chápe správně český unikát, že křižovatka ruší omezení atd.
Pokud to bude tak blbě jezdit, jak to ukazuje, bude to veliká švanda.

Odpovědět  |   | 
špidla  |  25. 03. 2015 09:20

přijde mi to tak trošku nebezpečné

Odpovědět  |   | 
Martin  |  25. 03. 2015 09:24

Super, třeba někdo umístí fake značku 30 a bude se bavit tím, jak všichni idioti s Fordem jedou 30

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2015 09:45

idioti ano, ti normální si tu funkci neaktivují

Odpovědět  |   | 
4387h21fsf  |  25. 03. 2015 14:43

To je zajimava myslenka. Myslim, ze je treba uzakonit nejakou ochranu autenticnosti dopravnich znacek (hologram, RFID cip atd). A velmi rad si zalozim s.r.o., jez takove reseni za nejaky ten baksis rada nabidne.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  25. 03. 2015 16:32

A samozřejmě s následnými pravidelnými kontrolami, aby sis zajistil hezky pravidelný a bezpracný příjem. Na ty kontroly si samozřejmě najmeš nějakou další firmu, které dáš pár procent z toho, co budeš státu za kontroly účtovat (její zaměstnanci budou makat za minimální mzdu) a je to. Takto se to dnes dělá.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  25. 03. 2015 09:37

U nás jsou značky dané tak, že kde máš jet 70 dají policajti 50, takže to musí být volitelné na +20.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  25. 03. 2015 09:44

pokud to bude volitelná funkce spojená s rozpoznáváním značek a aktivním tempomatem je to praktické pro ty, kdo chtějí jezdit přesně podle předpisů, horší by bylo kdyby to nebylo možné vypnout

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2015 11:28

Jen aby to nebylo provedeno stejně, jako systém strat-stop. To znamená po každém nastartování nutnost manuálního vypnutí. To by dovedlo také pěkně lézt na nervy.

Odpovědět  |   | 
jentag  |  25. 03. 2015 20:33

Přitom by byo tak snadné přidat do základního nastavení auta možnost tuhle logiku jednoduše obrátit na defaultně vypnuto.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 03. 2015 22:12

Tohle jsem si naivně myslel také, případně, že to někde v menu půjde vypnout, ale kdepak, to bychom to měli moc jednoduché. Pěkně ručně vypnou a nezapomenout to po nastartování vždy zopakovat. Když oni za to dostanou pár nesmyslných bodů v hodnocení auta a pochvalu z europarlamentu.

Odpovědět  |   | 
jehoVista  |  26. 03. 2015 12:49

Tak si na pruhlednou folii vytisknu znacku s omezenim rychlosti na 200 a nalepim pred kameru

Odpovědět  |   | 
Potooczech  |  25. 03. 2015 09:44

Takže první věc, kterou v tom autě vypnete.

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 03. 2015 10:01

spíš jedna z věcí, kterou v autě nikdy nezapnete.
Ale jinak obdoba v autech už nějaký ten rok funguje, jen ne automaticky, ale manuálně. Je to speed limiter, kde si tlačítkem zvolím, jak chci jet rychle (zmáčknu ho třeba při 70 km/h) a do té nastavené rychlosti si můžu dělat co chci, přes ní to ale bez výrazného sešlápnutí plynu nejede. Zkoušel jsem to jen jednou a pak již nikdy nepoužil.

Odpovědět  |   | 
krok  |  25. 03. 2015 10:00

Ta poslední věta v článku je opravdu děsivá...!

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  25. 03. 2015 16:35

Jen pokud pracujete jako policista. Ono všechny ty vylepšeni bezpečnosti nebo ekologie podřezavájí větev státu....

Odpovědět  |   | 
risomas  |  25. 03. 2015 11:17

A ako osetrili rozne zakony v roznych krajinach. Napr u nas a vechach rusi zancku koniec najblizsej krizovatky kdezto napr v AT az dalsia znacka.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 03. 2015 14:21

Tahle funkce je v kombinaci s ceskym neodpovednym diletantskym urednikem opravdu desiva...

Odpovědět  |   | 
787623hghdj_081  |  25. 03. 2015 14:47

Nez takovehle polovicate reseni, kde jednu cast rizeni obstarava elektronika a druhou cast ridic, tak radsi komplet autonomni rizeni.

Odpovědět  |   | 
Vilda  |  25. 03. 2015 15:12

Spousta značek omezujících rychlost vůbec nemá konec zákazu, takže toho, kdo má tuto funkci aktivovanou čeká dlouhá cesta rychlostí 30km/hod. Hodně štěstí. Myslím, že stop start je proti tomu přívětivá pomůcka, i když jí nesnáším.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  25. 03. 2015 16:40

"i když jí nesnáším"
Proč jsi místo ji napsal jí?
Vídám to takhle psát velice často a nechápu to, tak mě zajímá proč to lidi píšou? Vždyť je to úplně jiný pád (komu - jí) a nedává to smysl.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 03. 2015 15:18

Super vychytávka na smrt

Odpovědět  |   | 
Ajvn  |  25. 03. 2015 15:23

Já vím, nechá se to ošetřit přes GPS, zjistit si stát, v němž se vozidlo nachází, ale představa, že tohle není implementované a pak přijede Brit do kontinentální Evropy a rázem mu to na našich 80tkách v tunelu pofrčí 80 majlí, to bude zajímavé vysvětlování policii.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 03. 2015 16:54

Strucne: chodte uz vsetci s tymi obmedzeniami do p.... Co ine sa k tomu da povedat. Nove auto ani za svet. Kuka z toho len kopec kktin ako tato a podobneho balastu, ktore v aute nechcem.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  25. 03. 2015 16:59

V této podobě (vypínatelné) dle mého užitečná věc. Ve městech používám ten ruční omezovač, kde si nastavím max. rychlost sám a můžu přestat čumět na tachometr a konečně se věnovat provozu, aniž bych riskoval flastr.

Holt dle dnešních společenských norem je z hlediska bezpečnosti důležitější hypnotizovat ručičku tachometru, než koukat kolem sebe, ať nepřehlédnu třeba děcko, co skáče pod kola...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 03. 2015 17:11

Nejlepší bude další verze, která už bude ovládat i brzdy takže vás při první cestě zabije kamion, protože auto uvidí ceduli a zpomalí ikdyž to nebude zrovna inteligentní

Odpovědět  |   | 
LOL  |  26. 03. 2015 09:35

jo, taková ztráta výkonu při předjížděcím manévru..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A