Nový Ford S-Max se odhaluje před pařížskou premiérou

Nový Ford S-Max uvidíme na autosalonu v Paříži, ale už teď se ven dostávají první fotky a informace. Novinka vychází z více než rok starého konceptu představeného ve Frankfurtu. Designový jazyk velkoprostorového vozu se neliší od nového Mondea či omlazeného Focusu a Fiesty.

Ford S-Max Vignale Concept: prostorně a na úrovni

Ford S-Max Vignale Concept: prostorně a na úrovni

Ford S-Max přinese do segmentu MPV několik novinek, které bychom čekali spíše v kategorii luxusních vozů. Za všechny jmenujme třeba elektricky sklopná sedadla ve druhé a třetí řadě, tzv. hands-free páté dveře, přední sedadla s ventilací a masáží a elektricky nastavitelný sloupek řízení. Přibudou i boční airbagy vzadu.

Protože je nový S-Max technicky založený na novém Fordu Mondeo, dá se očekávat i nasazení pohonu všech kol. O motorech a převodovkách ještě nemáme potvrzené žádné zprávy. Lze však předpokládat použití nového motoru 1.5 EcoBoost o výkonu 118 kW (160 k) a 2.0 EcoBoost (177 kW / 240 k). Diesely zastoupí jednotky 1.6 TDCI a 2.0 TDCI. V základu čekejme šestistupňové manuální převodovky, za příplatek pak dvouspojkový automat.

Dieselový Focus ST je realitou. Nabídne 185 koní a stovku za 8,1 s  

Dieselový Focus ST je realitou. Nabídne 185 koní a stovku za 8,1 s  

Ford určitě brzy vydá obsáhlejší tiskovou zprávu s větší fotogalerií a podrobnějšími informacemi především o motorech a použité technice. Pro veřejnost se autosalon v Paříži otevírá ráno v sobotu 4. října a nový Ford S-Max bude jedním z vystavovaných exponátů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků