Nový Ford S-Max míří do Číny!

Na autosalonu Auto China 2006 oznámila společnost FORD MOTOR COMPANY, že nový S-MAX, čerstvě ověnčený titulem Auto roku 2007 v Evropě,  se bude vyrábět i prodávat také v Číně. Již počátkem roku 2007 začne toto sportovní MPV sjíždět z výrobních linek závodu Changan Ford Mazda Automobile Corporation Ltd.

Kromě modelu S-MAX je na Fordově pekingském stánku k vidění rovněž koncept  iosis x,  který tolik zaujal automobilovou Paříž, a nechybí ani rodina vozů Focus: vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku, které se v Číně již vyrábějí, se představuje i závodní vůz Focus CCC pro čínský okruhový šampionát a sportovní Focus ST, jenž se v Číně objevuje vůbec poprvé.

Modelová řada Ford Focus byla na čínský trh uvedena v roce 2005 a okamžitě se etablovala jako hvězda segmentu kompaktních vozů. Za prvních deset měsíců roku 2006 se v Číně prodalo 56 151 těchto vozů. Dobře jde na odbyt i Ford  Mondeo, jehož prodeje posílily ve srovnání s loňským rokem o třiatřicet procent. Loni bylo Mondeo dokonce vyhlášeno čínským autem roku!

„Na Auto China 2006 chceme ukázat hloubku a rozmanitost nabídky Ford Motor Company. V našem portfoliu si každý najde to svoje, od spolehlivých a cenově dostupných vozů po luxusní prémiové modely,“ řekl Mei Wei Cheng, ředitel čínské divize Fordu.

Nové středisko výzkumu a vývoje

Společnost Ford Motor Company na Auto China 2006 oznámila rozsáhlou investici. V Číně zanedlouho vznikne nové Centrum výzkumu a vývoje, které bude kromě spolupráce s ostatními vývojovými středisky Fordu pracovat také na modelech určených výhradně pro čínský trh.

Společnost Changan Ford Mazda Automobile patří k nejrychleji rostoucím automobilkám v Číně. V roce 2007 vyrobily její dvě továrny (Chongqing a Nanjing) dohromady 410 000 vozů. Ford také intenzivně rozšiřuje svoji distribuční síť – koncem roku by měl v Číně mít na dvě stě dealerů.

„Není žádným tajemstvím, že Čína hraje v globálních plánech Ford Motor Company zásadní roli," dodává Mei Wei Cheng. „Podnikáme kroky potřebné k tomu, abychom uspokojili neutuchající poptávku po našich produktech. V budoucnu bude čínský trh pro globální úspěch Ford Motor Company ještě důležitější."

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků