Nový Ford S-Max míří do Číny!

Na autosalonu Auto China 2006 oznámila společnost FORD MOTOR COMPANY, že nový S-MAX, čerstvě ověnčený titulem Auto roku 2007 v Evropě,  se bude vyrábět i prodávat také v Číně. Již počátkem roku 2007 začne toto sportovní MPV sjíždět z výrobních linek závodu Changan Ford Mazda Automobile Corporation Ltd.

Kromě modelu S-MAX je na Fordově pekingském stánku k vidění rovněž koncept  iosis x,  který tolik zaujal automobilovou Paříž, a nechybí ani rodina vozů Focus: vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku, které se v Číně již vyrábějí, se představuje i závodní vůz Focus CCC pro čínský okruhový šampionát a sportovní Focus ST, jenž se v Číně objevuje vůbec poprvé.

Modelová řada Ford Focus byla na čínský trh uvedena v roce 2005 a okamžitě se etablovala jako hvězda segmentu kompaktních vozů. Za prvních deset měsíců roku 2006 se v Číně prodalo 56 151 těchto vozů. Dobře jde na odbyt i Ford  Mondeo, jehož prodeje posílily ve srovnání s loňským rokem o třiatřicet procent. Loni bylo Mondeo dokonce vyhlášeno čínským autem roku!

„Na Auto China 2006 chceme ukázat hloubku a rozmanitost nabídky Ford Motor Company. V našem portfoliu si každý najde to svoje, od spolehlivých a cenově dostupných vozů po luxusní prémiové modely,“ řekl Mei Wei Cheng, ředitel čínské divize Fordu.

Nové středisko výzkumu a vývoje

Společnost Ford Motor Company na Auto China 2006 oznámila rozsáhlou investici. V Číně zanedlouho vznikne nové Centrum výzkumu a vývoje, které bude kromě spolupráce s ostatními vývojovými středisky Fordu pracovat také na modelech určených výhradně pro čínský trh.

Společnost Changan Ford Mazda Automobile patří k nejrychleji rostoucím automobilkám v Číně. V roce 2007 vyrobily její dvě továrny (Chongqing a Nanjing) dohromady 410 000 vozů. Ford také intenzivně rozšiřuje svoji distribuční síť – koncem roku by měl v Číně mít na dvě stě dealerů.

„Není žádným tajemstvím, že Čína hraje v globálních plánech Ford Motor Company zásadní roli," dodává Mei Wei Cheng. „Podnikáme kroky potřebné k tomu, abychom uspokojili neutuchající poptávku po našich produktech. V budoucnu bude čínský trh pro globální úspěch Ford Motor Company ještě důležitější."

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků