Nový Ford S-Max míří do Číny!

Na autosalonu Auto China 2006 oznámila společnost FORD MOTOR COMPANY, že nový S-MAX, čerstvě ověnčený titulem Auto roku 2007 v Evropě,  se bude vyrábět i prodávat také v Číně. Již počátkem roku 2007 začne toto sportovní MPV sjíždět z výrobních linek závodu Changan Ford Mazda Automobile Corporation Ltd.

Kromě modelu S-MAX je na Fordově pekingském stánku k vidění rovněž koncept  iosis x,  který tolik zaujal automobilovou Paříž, a nechybí ani rodina vozů Focus: vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku, které se v Číně již vyrábějí, se představuje i závodní vůz Focus CCC pro čínský okruhový šampionát a sportovní Focus ST, jenž se v Číně objevuje vůbec poprvé.

Modelová řada Ford Focus byla na čínský trh uvedena v roce 2005 a okamžitě se etablovala jako hvězda segmentu kompaktních vozů. Za prvních deset měsíců roku 2006 se v Číně prodalo 56 151 těchto vozů. Dobře jde na odbyt i Ford  Mondeo, jehož prodeje posílily ve srovnání s loňským rokem o třiatřicet procent. Loni bylo Mondeo dokonce vyhlášeno čínským autem roku!

„Na Auto China 2006 chceme ukázat hloubku a rozmanitost nabídky Ford Motor Company. V našem portfoliu si každý najde to svoje, od spolehlivých a cenově dostupných vozů po luxusní prémiové modely,“ řekl Mei Wei Cheng, ředitel čínské divize Fordu.

Nové středisko výzkumu a vývoje

Společnost Ford Motor Company na Auto China 2006 oznámila rozsáhlou investici. V Číně zanedlouho vznikne nové Centrum výzkumu a vývoje, které bude kromě spolupráce s ostatními vývojovými středisky Fordu pracovat také na modelech určených výhradně pro čínský trh.

Společnost Changan Ford Mazda Automobile patří k nejrychleji rostoucím automobilkám v Číně. V roce 2007 vyrobily její dvě továrny (Chongqing a Nanjing) dohromady 410 000 vozů. Ford také intenzivně rozšiřuje svoji distribuční síť – koncem roku by měl v Číně mít na dvě stě dealerů.

„Není žádným tajemstvím, že Čína hraje v globálních plánech Ford Motor Company zásadní roli," dodává Mei Wei Cheng. „Podnikáme kroky potřebné k tomu, abychom uspokojili neutuchající poptávku po našich produktech. V budoucnu bude čínský trh pro globální úspěch Ford Motor Company ještě důležitější."

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků