Nový Ford S-Max míří do Číny!

Na autosalonu Auto China 2006 oznámila společnost FORD MOTOR COMPANY, že nový S-MAX, čerstvě ověnčený titulem Auto roku 2007 v Evropě,  se bude vyrábět i prodávat také v Číně. Již počátkem roku 2007 začne toto sportovní MPV sjíždět z výrobních linek závodu Changan Ford Mazda Automobile Corporation Ltd.

Kromě modelu S-MAX je na Fordově pekingském stánku k vidění rovněž koncept  iosis x,  který tolik zaujal automobilovou Paříž, a nechybí ani rodina vozů Focus: vedle čtyřdveřového sedanu a pětidveřového hatchbacku, které se v Číně již vyrábějí, se představuje i závodní vůz Focus CCC pro čínský okruhový šampionát a sportovní Focus ST, jenž se v Číně objevuje vůbec poprvé.

Modelová řada Ford Focus byla na čínský trh uvedena v roce 2005 a okamžitě se etablovala jako hvězda segmentu kompaktních vozů. Za prvních deset měsíců roku 2006 se v Číně prodalo 56 151 těchto vozů. Dobře jde na odbyt i Ford  Mondeo, jehož prodeje posílily ve srovnání s loňským rokem o třiatřicet procent. Loni bylo Mondeo dokonce vyhlášeno čínským autem roku!

„Na Auto China 2006 chceme ukázat hloubku a rozmanitost nabídky Ford Motor Company. V našem portfoliu si každý najde to svoje, od spolehlivých a cenově dostupných vozů po luxusní prémiové modely,“ řekl Mei Wei Cheng, ředitel čínské divize Fordu.

Nové středisko výzkumu a vývoje

Společnost Ford Motor Company na Auto China 2006 oznámila rozsáhlou investici. V Číně zanedlouho vznikne nové Centrum výzkumu a vývoje, které bude kromě spolupráce s ostatními vývojovými středisky Fordu pracovat také na modelech určených výhradně pro čínský trh.

Společnost Changan Ford Mazda Automobile patří k nejrychleji rostoucím automobilkám v Číně. V roce 2007 vyrobily její dvě továrny (Chongqing a Nanjing) dohromady 410 000 vozů. Ford také intenzivně rozšiřuje svoji distribuční síť – koncem roku by měl v Číně mít na dvě stě dealerů.

„Není žádným tajemstvím, že Čína hraje v globálních plánech Ford Motor Company zásadní roli," dodává Mei Wei Cheng. „Podnikáme kroky potřebné k tomu, abychom uspokojili neutuchající poptávku po našich produktech. V budoucnu bude čínský trh pro globální úspěch Ford Motor Company ještě důležitější."

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků