je sice fajn že je v nabídce i pohon pouze zadních kol a zákazník má možnost volby, ale pro evropské podmínky mi takovéhle auto jako zadokolka přijde stejně jako dobrý úlet:-))
nepředpokládám, že vůbec chápeš smysl zadního náhonu u vozidel offroad/pickupproto si kup tu svojí kiu sornto nebo ford kuga a užívej si svojí metrosexualitu;-)
Martin: není sice moc jasné komu a hlavně proč doporučuješ pořízení sorentaale jestli ty chápeš smysl pouze zadního náhonu u offroadu tak se s náma o svoje poznatky poděl
Ze by mene zralo nez full 4x4? ;-)
R: určitě, míso osmnácti litrů vezme jen šestnáctale v terénu nikam nedojede
Precti ten clanek znova to 4x4 na 4x2 a zpet se prepne. Tak ze v terene dojede.
ako majitel rangera s tebou tak celkom nesuhlasim, kedze aj ja z 80% jazdy pouzivam len zadny nahon, predny pripajam fakt len na nespevnenom povrchu ako je blato, hlbsi strk, voda... vlastne v podmienkach do ktorych sa bezny clovek tak casto neocitne :) i ked verziu cisto so zadnym nahonom by som nebral :)
4 mesice v roce je u nas zima, takze setkani se spatnym povrchem je u nas naprosto bezne. Navic u nas docela casto prsi a opet setkani se se spatnym pvorchem. Takze i zcela bezny ridic to ma na dennim poradku.Nevyhodou techto zadokolek je v tom, ze maji velmi spatne rozlozeni hmotnosti a velmi lehdky zadek je extremne nestabilni. A ono zapinat predek az uz je problem byva docela pozde.
Zase maji mensi spotrebu ;-)
bammer: předpokládám že běžný člověk si takové auto na normální ježdění jen po silnicích asi vůbec nekoupí, aspoň teda v Evropě. Takže použití i mimo cesty beru jako samozřejmost a v té chvíli takováhle zadokolka rychle dosáhne svoje limity. A nejspíš i na té silnici, stačí trocha sněhu ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.