Nový Ford Ranger Raptor už je v českém konfigurátoru. Na drsný šestiválcový pick-up si připravte 1,8 milionu

Drsňácký stroj můžete objednávat už teď, k prvním českým zákazníkům dorazí těsně před koncem roku.

Velké překvapení přichystalo české zastoupení Fordu, když do České republiky přivezlo novou generaci Fordu Ranger ještě před oficiální zahájením sériové výroby v červenci. Šlo rovnou o vrcholnou verzi Raptor, která bude dostupná jako první a již nyní dostala svůj český ceník.

Připomeňme si, že novinku pohání dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec s objemem tří litrů, výkonem 212 kW (288 k) a točivým momentem 491 Nm. Ten by měl být dostatečnou náplastí na zřejmě největší problém minulé generace, která sice oplývala úžasnými jízdními vlastnostmi, které však nebyly podpořeny adekvátní dynamikou v přímce a inspirativním zvukem. Pod kapotou měla naftový dvoulitr.

Novinka využívá desetistupňový automat a široce konfigurovatelný pohon všech kol. Standardně funguje jako zadokolka, v režimu 4A automaticky připojuje přední kola, dále lze nastavit stálou čtyřkolku pro jízdu vyšší rychlostí 4H nebo pohon všech kol s redukcí 4L. V terénu se neztratí díky uzávěrkám předního i zadního diferenciálu i terénním pneu BF Goodrich v rozměru 285/70 R17, oproti standardnímu Rangeru má pak o pět centimetrů větší světlou výšku a o celých devět centimetrů větší rozchod.

Cena je stanovena na 1.823.310 Kč včetně DPH, bez příplatků můžete získat barvy bílá Arctic, šedá Conquer a oranžová Code, za 25.570 Kč dostanete metalické laky modrá Lightning, šedá Meteor, stříbrná Aluminium, oranžová Sedona nebo černá Shadow. V konfigurátoru si lze dále zaškrtnout polepy za 23.014 Kč, ochrannou vanu korby za 37.510 Kč nebo elektricky ovládaný rolovací kryt korby i s vanou, 12V zásuvkou a aerodynamickým ochranným rámem za kabinou za 56.870 Kč.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Váš názor Další článek: TEST Mercedes-Benz EQB 300 4Matic: Mamabus do zásuvky dává větší smysl, než si myslíte

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,