Zatím známe detaily z australské nabídky, ale od té naší by se zas tak lišit neměla.
Nová generace Fordu Ranger debutovala na konci loňského listopadu, detaily o pohonných ústrojích se však dozvídáme až nyní po odhalení australské nabídky. Pod kapotou bude asi nejzajímavější volbou turbodmychadlem přeplňovaný vznětový šestiválec o objemu 3,0 litru, který produkuje výkon 184 kW (250 koní) a poskytne 600 N.m točivého momentu.
Základem pak bude menší kubatura, tedy vznětový čtyřválcový dvoulitr s jedním či dvěma turbodmychadly. S jedním podává v nejlepších otáčkách výkon 125 kW (170 koní) a točivý moment 405 N.m. Se dvěma turby se výkon zvedne na 154 kW (209 koní) a točivý moment vzroste na 500 N.m.
Všechny zmíněné motory budou standardně spárované s 10stupňovou automatickou převodovkou. Další čísla ukazují maximální užitnou hmotnost 1327 kg a schopnost táhnout až 3500 kg. Výroba se rozběhne v první polovině roku 2022 v Thajsku a Jižní Africe. V Evropě zahájí Ford příjem objednávek ve druhé polovině roku 2022 a první vozy budou zákazníkům dodány začátkem roku 2023.
Bližší informace budeme mít s blížícím se příchodem modelu na náš trh. Varianta Raptor dorazí dříve, dodávky zákazníkům budou spuštěny v posledním čtvrtletí roku 2022. Zde čekejme nový zážehový vidlicový šestiválec EcoBoost o objemu 3,0 litru se dvěma turbodmychadly o výkonu 212 kW (288 koní).