Nový Ford Ranger odhaluje motory. Základ má 170 koní, automat je vždy. Utáhne až 3,5 tuny

4 komentáře

smějící se bestie 2
25. března • 14:17

No, na to, aby to tahalo 3,5t, se automat moc nehodí.

Zombot
26. března • 17:50

Automat s hydrodynamickým měničem je naopak pro tahání přívěsů a do terénu lepší než manuál. Dokud má automat idpovídající chlazení, tak s ním může jezdit i nezkušený řidič aniž by ničil spojku Mám současného Rangera s manuálem a spojku jsem měnil po 60k km, takže si příště rád pořídím automat.

homer
26. března • 7:00

Když snese dost Nm tak je ideální. Starý hydroměniče měly dokonce polohu voliče na tahání.

?
25. března • 15:11

Proč ne? Už teď to umí a problémy nejsou hlášeny. Je to osvědčená převodovka z amerických aut

Doporučujeme

Články odjinud