Nový Ford Ranger míří do Evropy

Ford představil v Ženeve verejnosti nový pickup Ranger, se kterým má namířeni kromě domácího amerického trhu také do Evropy. Novinka má být stylovější, praktičtější, komfortnější a chlubí se novým turbodieselem TDCi.
Nový Ford Ranger míří do Evropy

Nový model je oproti jeho predchodcovi (ktorý patrí v USA už 29 rokov k najpredávanejším autám vo svojej kategórii) rozmerovo menší a tým pádom viac zameraný na európskeho zákazníka. K dispozícii bude od začiatku predaja dvojica dieselových motorov v kombinácii s pohonom všetkých štyroch kolies. Slabším z dvojice bude nový 2,5-litrový štvorvalcový agregát s výkonom 105 kW (143 k) a krútiacim momentom 330 Nm, silnejšou voľbou bude trojlitrový šesťvalec s výkonom 115 kW (156 k) a krútiacim momentom 380 Nm. Je veľmi pravdepodobné, že motorov spaľujúcich benzín sa v tomto aute ani neskôr Európan nedočká.

Ford sa u nového Rangeru zameral na zlepšenie ovládateľnosti a jazdných vlastností pri vysokých rýchlostiach, ktoré u predchodcu patrili k nie veľmi vydareným. K celkovej bezpečnosti by mala prispieť vzhľadom na túto triedu bohatá elektronická výbava. Krokom vpred bude takisto zlepšenie kvality materiálov použitých v interiéri a veľká variabilita vnútorného priestoru pre posádku.

Predaj nového Rangeru bude v Európe zahájen začátkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Ford Ranger
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků