Nový Ford Ranger míří do Evropy

Ford představil v Ženeve verejnosti nový pickup Ranger, se kterým má namířeni kromě domácího amerického trhu také do Evropy. Novinka má být stylovější, praktičtější, komfortnější a chlubí se novým turbodieselem TDCi.
Nový Ford Ranger míří do Evropy

Nový model je oproti jeho predchodcovi (ktorý patrí v USA už 29 rokov k najpredávanejším autám vo svojej kategórii) rozmerovo menší a tým pádom viac zameraný na európskeho zákazníka. K dispozícii bude od začiatku predaja dvojica dieselových motorov v kombinácii s pohonom všetkých štyroch kolies. Slabším z dvojice bude nový 2,5-litrový štvorvalcový agregát s výkonom 105 kW (143 k) a krútiacim momentom 330 Nm, silnejšou voľbou bude trojlitrový šesťvalec s výkonom 115 kW (156 k) a krútiacim momentom 380 Nm. Je veľmi pravdepodobné, že motorov spaľujúcich benzín sa v tomto aute ani neskôr Európan nedočká.

Ford sa u nového Rangeru zameral na zlepšenie ovládateľnosti a jazdných vlastností pri vysokých rýchlostiach, ktoré u predchodcu patrili k nie veľmi vydareným. K celkovej bezpečnosti by mala prispieť vzhľadom na túto triedu bohatá elektronická výbava. Krokom vpred bude takisto zlepšenie kvality materiálov použitých v interiéri a veľká variabilita vnútorného priestoru pre posádku.

Predaj nového Rangeru bude v Európe zahájen začátkom roku 2007.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Ford Ranger
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků