V EU tahle zruda a v US za stejnou cenu Camaro s 6.2l V8...
Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Letos jsme koupili do rodiny Focus Active HB, 1,5 EB 110 kW. Jezdí dobře, 3 válce jsou v pohodě, slouží hlavně jako městské auto, má automat a ten je určitě příjemnější, než DSG. Puma se mně naživo překvapivě líbila, ale na zadních sedadlech je fakt málo místa a pro větší dospělé se používat nedají. Takže kdo chce "potrhlé" auto pro dva s 200 koňmi a má dost peněz, proč ne, může s ním být i docela sranda. Za mě je určitě hezčí, než třeba Nissan Juke.
Hmm, 3 válce jsou v pohodě. Tak to je slovo do pranice.Zajímavé je, že toto tvrdí pouze jejich majitelé.Možná chtějí ať se napálí i někdo další.
Závisí to na tom, co od auta čekáš. Pokud to má být hlavně přibližovák ve městě, jsou tři válce skutečně v pohodě. Jinak máme v rodině 3 auta, dohromady mají 15 válců :-DNajdi všechna řešení (test pro dlouhé zimní večery).
1.5eb už je tříválec a kdy to měnily?
1,5 EB je tříválec, nevím, kdy přesně došlo ke změně, ale určitě byl 1,5 tříválec již v r. 2018 v nové (tj. současné) generaci Fokusu. Nejsem nějaký fanatik do Fordu, takže se raději podívej po přesnější odpovědi do recenzí.
Dík.Ja 3hrnek nemám ale ve fabii ten litr zní porouchane jen venku když běží na volnoběh.Za jízdy není znát
Uděláme auto. Budeme se snažit aby bylo co nejrychlejší a/nebo aby mělo co nejmenší spotřebu. Pak se rozhodneme, že ač auto bude jezdit pouze ve městě, zvýšíme podvozek a tím pádem přídáním 50-100 kg balastu totálně znegujeme všechno, čeho jsme se snažili dosáhnout.Kontraproduktivní nesmysl.
Když se podíváte na silnici, tak spousta lidí právě takové kontraproduktivní nesmysly vyhledává. Crossovery se zvýšeným podvozkem, relativně výkonným motorem, a silničními performance pneumatikami jsou teď prostě v kurzu. A je úplně jedno, že na silnici jsou horší než normální auto se stejnou technikou (v tomhle případě Fiesta) a v terénu je zastaví pohled na mokrou trávu.
Ten předek se jim fakt nepovedl.Viděl jsem obyčejnou verzi na přepravníku a vypadá ještě hůř než na fotkách.Cena je ok vzhledem k tomu že nemá aktuálně konkurenci a oproti fieste je přece jen víc vybaven.Ten t-roc R je ještě o 400dražší.Větší Tuscon N pod 800 asi nepůjde.V testech je tenhle 3 válec velmi dobře hodnocen.
Nelze jinak než Bravo Ford. Kdo jiný v mainstreamu dělá opravdu skvělá auta zaměřena na řidiče a navíc dokáže nabídnout i ostřejší varianty...hm nikdo jiný mě nenapadá. Zde navíc podtržené velice zajímavým a povedeným vzezřením. Jen ta cena je dost vzdálena od fiesty ST.
Kdyby Ford dělal auta zaměřená na řidiče, tak do nich nebude cpát trapný R3.
To je argument jak noha. Ty budeš jistě výborný teoretik avšak mizerný praktik.
Koukám že v argumentech mi vehementně konkuruješ.
Já jsem tu narozdíl od tebe nepřišel tupě plácnout do vzduchu.
Tak proč se o to snažíš.R3 se vyrábí, prodává a vůbec existuje jen a jen výmyslům EU. Jinak by vůbec nespatřil světlo světa. EU je přesvědčena že tín spasí svět. Ale je to omyl. Evropa je vůči zbytku světa prcek a nikde jinde R3 neuspěl. Jeho nedokonalost se výrobci snaží maskovat jak to jen jde a celkem asi uspěšně i kdejaký pták to spolkl.
Honda, Alfa Romeo, Hyundai I30 N.
Nenapadá? Myslím, že třeba takový T-Roc R si s tímhle prskoletem vytře oba oba laufy.
Od kdy děla VW auta pro řidiče tak aby to nebylo na prsty v nose ?Ale zřejmě budeš jeden z těch pro které je zábavou lámaní krku.
Svez se I30 Nline...krom combi. Ten podvozek upravený nemá. https://www.hyundai.cz/modely/i30-2020...
Tohle konkrétni provedení by v rámci kompaktů mohlo stát za pozornost. Což nejde říct o ne Nline verzích.
800 tisíc za parodii na auto? To si může koupit jen hlupák.
Hlupák sebe kúpi embéčku ti vemeno
Na ty fordy se v poslední době nedá dívat, jaký je to zepředu grcanec. Tahle velká tlama se hodí do dlouhého mondea, ale v těch dodávkách a prskoletech to má rukopis rejže s přelomu tisíciletí.
Bohužel s tebou souhlasím.
Grc ? To se zřejmě dívaš přes lupu nebo si to neumím vysvětlit. To by mě potom zajímalo co takové automobilky, kde jsou ty tlamy ještě zjevně větši, napadají mě např. audi či mazda.
Žádná automobilka nedělá takového nosála. Fordy jsou fakt děs.
Zde se přišlo předhanět pár marných existencí snad z emimino, kdo napíše větší hlod. No zatím je tu maga tlama teď zase nosál tak uvídíme čím dalšim ford někoho nasere.Je fajň, že je čím nasírat, někteří nestojí ani za povšimnutí.
Fordí tupí fanatici si nikdy nepřipustí, že jejich milovaná značka je v prdeli.
Neumím si představit cílovku toho auta. Každý, kdo chce ST, půjde radši do lepší a levnější Fiesty. A nikdo, kdo poptává Pumu, neocení ST a není ochoten zaplatit peněz jako za Kugu.
Drahy potencialni kupce, jestli o tomhle vazne uvazujes, pujdes asi radeji do Fiesty..;-)
To bude fronta až do Jindřišské.......a každej, kdo se dostane na řadu řekne.:Dobrý den, já jsem Vám přišel říct, aby jste se mnou nepočítali že si to koupím. Nashledanou...:-D
kde se to vyrábí, že není kamera v základu?
V Rumunsku, podle toho to také vypadá.
rumunsko je v EU, tak kamera by měla být bez příplatku.
Osm set tyček za vyvalenou ropuchu s rachitickým tříhrnkem a na platformě miniauta? No tak silně jsme do hlavy opravdu nebacil.
...asi tak nějak!🤮
To si dělá Ford legraci. Za ty peníze si mohou tříválec strčit do (_!_) :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.