Nový Ford Mustang v Česku dostanete dříve než obyčejnou octavii. Už jsme v něm seděli, máte se nač těšit

36 komentářů

Johnny
2. června • 13:25

Je škoda, že všude dávají ty displeje místo kapličky.
Pochopil bych to ještě u audiosystému, ale za 10 let to bude humus.
Čím méně displejů tím lépe.

hownival
1. června • 23:22

"Ruční brzda zůstala jen naoko" ... jezisi, to ma znamenat co?

EL2020
28. května • 22:34

Je to určitě posun k lepšímu. Ještě tak 5 až 6 generací a možná se zbaví image auta pro dementy. :-D

DOBBY_28
27. května • 14:18

Nechápu dnešní generaci aut elektro atd. Stejně se bude oteplovat země a emise budou furt stejně tak co🤯 a to nemám ani vysokou🤣
Nejlepší a nejkrásnější auta jsou už dávno veteráni krásný zvuk a spolehlivost a měj lásku😍🥰 k autu lidí kteří neví co je láska k autům to nepochopí. Vidí jen to co chtějí vidět auto s velkou obrazovkou luxus to chci ale spolehlivost na píču už teď automechanik mají problémy s elektrotechnikou a lidí je buzeruji a chtějí vše hned. To je i generací lidí🧐🤔 lidí uvažujte jasně a přímo. Pozdravuji všechno lidí kteří milují aut🚗🏍️

Radecek
14. června • 8:35

Není nad to čas od času protáhnout koncovku výfuku nebo si posedět na řadící páce. Ale city se do toho krásného vztahu míchat nesmí. Ty jsou jen pro lásku mezi mužem a mužem, případně mezi drtikolem a i3.

i20
27. května • 20:15

Nu s tim zivotnim prostredim neco delat rozhodne musime. Jenomze dnesni elektroauto nema s eko pranic. A neni to jen u elektroaut. Treba kterej mamrd vymyslil ze na malolitrazni motor treba dat primovstrik a pak kvuli tomu filtr. Neprimovstrikovy (treba stary zlaty mpi) bude cistej prirozene. Ja jsem treba u takovyho motoru zasr.nej vyfuk jeste nevidel. Zato u mnoha modernejsich stroju jakbysmet.

i20
28. května • 14:22

Tak schvalne minuse ukaz mi JEDINEJ sazemi zasr.anej vyfuk treba u Octavie 1.6mpi. Volba roku vyroby je na Tvoji fantasiiCekam.

27. května • 19:47

Neměl sračky idiote

petr r. (petrumr)
28. května • 14:42

nemele, já to prožívám též, ale nejsem hrr, třeba Z4 jsem měl se čtyřválcem, jelo skoro stejně, o 5L menší spotřeba a u motorek též, prostě tě baví jízda a tak když motorka, tak co má výkon, nepotápí se při brždění a hlavně malá spotřeba.

Zdeněk
27. května • 13:39

Joo. V8 to svezení. Ať je to Mustang nebo Challenger nebo Camaro o Corvette ani nemluvím. Jenom ten lacinej displej. No nic musím polknout a spokojit se s tím co mám, Chevrolet Suburbab.

kolkyno
27. května • 10:49

uz to vypada ako obycajne auto.

takurcite
27. května • 0:45

Jsem fakt smutnej z toho, jak vsichni zacinaji delat ten "cernej pruh" misto palubovky.Do sportovniho auta je to uz tuplem smutnej hnus. Ale chapu, katovani kostu obaleny o reci jak je to next gen a podobne.
Radsi bych videl naznak kaplicky pristroju a nejakej tablet vedle toho, nebo co ja vim, cokoliv jen ne tenhle nudnej hnus, co za chvili bude ve vsech autech.

petr r. (petrumr)
27. května • 7:47

jak to má třeba toyota?

Americký Kojot Obecný
27. května • 0:17

A zase s EU kurvítkama? Jako Ford Ranger Raptor co nemá 400koní ale 300koní díky úchvatné EU co nám sem sere nesmysly... ale tak ono je to stejně fuk... za chvilku tu máme EURO7 a těmi auty se můžeme rovnou rozloučit.

Ať si ho nechají.
26. května • 22:28

První Mustang se stal legendou. Další modely stály za pendrek a ještě byly hnusné. 80. a 90. to byly příšerné zrůdy. Před pár lety Mustang opět trefil desítku a nyní se začíná kazit. Už to nemá esprit a interiér je jak od Fisher Price. Nelíbí a motor to nezachrání. Všechno nebo nic.

27. května • 19:46

Každý kdo staré ameriky dělá ti řekne, že původní první mustang byl drek.Nekvalitní těžký, uchlastaný a nevýkonný drek. Ne sporťák.
Až verze od Schellbyho udělalo z auta supersport a auto pro sportovní jízdu.

Alešajda
26. května • 21:09

Nevypadá to vůbec zle. Trochu mě mrzí, že nahradili u takovýho auta budíky obrazovkou, holt je to teď trendy. Uvnitř to vypadá jak nějaká Kia. Ale přeci jen je fakt, že se o Mustangu u nás v Čechách říká, že je to Americká oktávka, takže... 😄

Petr
26. května • 20:29

Zajímavé vozidlo, ovšem v naší debilárně nepoužitelné. Abych na sebe upozornil tohle nepotřebuji.

i20
27. května • 20:07

Klid ti hodni by Vam jenom fandili nu a ti co maji mozek na miste prdele na ty se muzete... :)

Neev
26. května • 19:19

Skoda, že to zase zazdili tím tabletem, to je hruza.

Stiflerova máma
26. května • 19:02

A tenhle pytel mouder to jsi nám potřeboval sdělit?

Josef
10. července • 12:12

Stiflerova mama muze komentovat pouze moudra o jinych pytlech

jogurt
26. května • 18:51

Chvála a díky každému, kdo zachová na trhu osmiválec. Nejsem nepřítel elektrovozidel a jejich nevyhnutelnou budoucnost respektuji. Jsem nepřítel nesmyslného downsizingu a nahrazování osmiválců šestiválci, šestiválců čtyřválci a čtyřválců tříválci. Výsledkem NIKDY není nižší uhlíková stopa ani cokoli jiného pozitivního, ale jen falešná ekodebilita.

smějící se bestie 2
27. května • 11:09

1***

petr r. (petrumr)
26. května • 18:45

ve městě to jede stejně rychle jak čtyřválec nebo tříválec a pomaleji než vlak, dost lidí by zajímalo jestli spotřebu po městě jde stáhnout pod 5L/100km.

Jisef
10. července • 12:11

Samo že jde uplně bez problémů … ja vypiju max pul litr na 100 u auta je mi to fuk

i20
27. května • 20:04

Moje felda po meste bude patrne take rychlejsi pac je mala a lehounka je z ni supr vyhled a vejde se vsude (opravdu kdyz ji jdu projet tak si to uzivam) jenze takova auta si lide kupuji pac se jim libi.Za celych mych 40 let co jezdim jsem se nejvic bavil s radovym trilitrem a manualem. Zadny zbytecny ekonesmysly, zadny zpozdeny reakce na plyn (tam se meziplyny sazeli s usmevem kolem cely hlavy), razeni presne klapalo to proste jelo jak po masle, clovek v tom s radosti slapal, mackal, kroutil a potil se jak cirkusova opice. Nu a pokud ta kara jezdi dodnes tak je patrne taky ekologictejsi nez by byla za tu dobu zivotnosti treba tri elektrokary.Tyhle 'mechanicky' auta ja miluju. Skoda toho interieru, dat tam klasicky poradny budiky i s voltmetrem a olejem, to by uz bylo dokonaly...;)

i20
28. května • 19:08

Můj manžel semnou vždycky ve Felicii jezdí na houby. Jsme jako dva hříbci. On a on je to můj koloušek.

spekulace
26. května • 20:46

Kdyby byl ten Ford Mustang ve verzi kombi s 1 litrovým tříválcem Ecoboost, že by se to v ČR prodávalo lépe, než podobně vybavená Škoda Octavia? ;-)

27. května • 20:35

Cokoliv se prodává lépe než octavia

petr r. (petrumr)
28. května • 8:12

octavii nechce ani policie, je to auto za zenitem a škodovka tlumí výrobu.

jogurt
26. května • 18:51

ty jsi fakt debil

petr r. (petrumr)
26. května • 19:14

tak dobře, pod 4L....3,5L. Měsíc, dva jezdí po městě a potom ticho, neboť ten mustang ani nesplnuje hlukové předpisy a tak je to aji slyšet, že nejezdí.

Mirek
26. května • 20:19

Jogurt má pravdu.

ACE
27. května • 9:15

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
28. května • 8:09

velice hodnotný příspěvky, jo bychaři ti mají dvanáctivalce a jezdí jen ve snu, už aby ta praha měla to mýtné.

Doporučujeme

Články odjinud