Nový Ford Mustang má oficiální české ceny, začínají na 880 000 Kč

Bez velkých (vlastně bez jakýchkoliv) fanfár zveřejnilo české zastoupení americké automobilky oficiální ceny nového Mustangu v českých korunách.
Nový Ford Mustang má oficiální české ceny, začínají na 880 000 Kč

Ford Mustang modelového roku 2015 poprvé přichází oficiálně do Evropy, to víte už dlouho. Teprve dnes jsme se ale dozvěděli, kolik za něj čeští zájemci zaplatí.

Nejlevnějším provedením je Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost, který stojí 880 000 Kč. Příplatek za samočinnou převodovku činí rovných padesát tisíc. Osmiválec 5.0 Ti-VCT V8 GT pořídíte za 1 005 000 Kč, popřípadě za 1 055 000 Kč, pokud se nechcete obtěžovat se třemi pedály.

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Mustang Convertible (kabrio) stojí vždy o sto tisíc víc než ekvivalentní verze kupé, které Ford označuje tradičním výrazem Fastback. Z toho vychází, že nejdražší verzí je Mustang Convertible 5.0 Ti-VCT V8 GT s automatem za 1 155 000 Kč.

Přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost má v základní výbavě 19" kola, dvouzónovou klimatizaci, rádio s Bluetooth a systémem Sync 2, bi-xenony, bezklíčové odemykání a startování, couvací kameru a sportovní brzdy i podvozek. Osmiválec V8 GT přidává brzdy Brembo se šestipístkovými třmeny, systém Launch Control pro rychlé rozjezdy z místa a také Line Lock – systém, který vám pomůže proměnit zadní pneumatiky v oblaka bílého kouře.

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Připlatit si lze například za sportovní sedačky Recaro (45 000 Kč), třívrstvou metalízu (31 900 Kč) nebo sadu Audio Navi s 12 reproduktory za 62 500 Kč. Ta obsahuje i zadní parkovací senzory, které jinak stojí dalších 7900 Kč.

Motor 2.3 EcoBoost dosahuje ve finální evropské specifikaci nejvyššího výkonu 231 kW (314 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 434 Nm v 3000 ot./min. V případě osmiválce je to 307 kW (418 k) v 6500 ot./min. a 524 Nm v 4250 ot./min.

Nový Ford Mustang: Technické údaje

Motorizace

 
CO2   Spotřeba paliva (l/100 km) Max. rychlost 
  g/km Město Mimo město  Kombinovaná km/h
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 179 10,1 6,8 8 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 228 14,5 7,3 9,9 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 299 20,1 9,6 13,5 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 281 18,6 8,2 12 250
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 184 10,4 6,9 8,2 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 229 14,1 7,7 10 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 306 20,1 9,8 13,6 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 289 19,9 8,7 12,8 250
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků