Nový Ford Mustang má oficiální české ceny, začínají na 880 000 Kč

Bez velkých (vlastně bez jakýchkoliv) fanfár zveřejnilo české zastoupení americké automobilky oficiální ceny nového Mustangu v českých korunách.
Nový Ford Mustang má oficiální české ceny, začínají na 880 000 Kč

Ford Mustang modelového roku 2015 poprvé přichází oficiálně do Evropy, to víte už dlouho. Teprve dnes jsme se ale dozvěděli, kolik za něj čeští zájemci zaplatí.

Nejlevnějším provedením je Ford Mustang Fastback 2.3 EcoBoost, který stojí 880 000 Kč. Příplatek za samočinnou převodovku činí rovných padesát tisíc. Osmiválec 5.0 Ti-VCT V8 GT pořídíte za 1 005 000 Kč, popřípadě za 1 055 000 Kč, pokud se nechcete obtěžovat se třemi pedály.

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Shelby GT350R Mustang je zatím nejostřejší verzí nového Mustangu

Mustang Convertible (kabrio) stojí vždy o sto tisíc víc než ekvivalentní verze kupé, které Ford označuje tradičním výrazem Fastback. Z toho vychází, že nejdražší verzí je Mustang Convertible 5.0 Ti-VCT V8 GT s automatem za 1 155 000 Kč.

Přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost má v základní výbavě 19" kola, dvouzónovou klimatizaci, rádio s Bluetooth a systémem Sync 2, bi-xenony, bezklíčové odemykání a startování, couvací kameru a sportovní brzdy i podvozek. Osmiválec V8 GT přidává brzdy Brembo se šestipístkovými třmeny, systém Launch Control pro rychlé rozjezdy z místa a také Line Lock – systém, který vám pomůže proměnit zadní pneumatiky v oblaka bílého kouře.

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Připlatit si lze například za sportovní sedačky Recaro (45 000 Kč), třívrstvou metalízu (31 900 Kč) nebo sadu Audio Navi s 12 reproduktory za 62 500 Kč. Ta obsahuje i zadní parkovací senzory, které jinak stojí dalších 7900 Kč.

Motor 2.3 EcoBoost dosahuje ve finální evropské specifikaci nejvyššího výkonu 231 kW (314 k) v 5500 ot./min. a točivého momentu 434 Nm v 3000 ot./min. V případě osmiválce je to 307 kW (418 k) v 6500 ot./min. a 524 Nm v 4250 ot./min.

Nový Ford Mustang: Technické údaje

Motorizace

 
CO2   Spotřeba paliva (l/100 km) Max. rychlost 
  g/km Město Mimo město  Kombinovaná km/h
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 179 10,1 6,8 8 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 228 14,5 7,3 9,9 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 299 20,1 9,6 13,5 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 281 18,6 8,2 12 250
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. man. 184 10,4 6,9 8,2 233
2.3 EcoBoost (314 k) 6st. aut. 229 14,1 7,7 10 233
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. man. 306 20,1 9,8 13,6 250
5.0 Ti-VCT V8 GT (418 k) 6st. aut. 289 19,9 8,7 12,8 250
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 48 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků