Sedmá generace Mustangu využije potenciál v šesti závodních speciálech. Jednou z nich bude i verze pro sérii GT3, kterou Ford aktuálně testuje na Sebringu.
Spolu se sedmou generací Mustangu Ford oznámil postupný příchod šesti závodních verzí. Pro dvě z nich použije již známou verzi Dark Horse, která bude mít certifikaci FIA, očesaný interiér s ochranným rámem, závodní sedačkou, vícebodovými pásy a odnímatelným volantem. Mustang dále zamíří na ovály šampionátu NASCA, do australské série V8 Supercars a samozřejmě seriálů GT4 a GT3.
Právě kolem GT3 Ford vzbudil trochu rozruchu zveřejněním nových fotografií a videa z probíhajícího testování na Sebringu. Závodní speciál letos na trati zatím neuvidíme, vždyť neměl ještě ani oficiální premiéru. I tak se dá z podkladů mnohé vyčíst.
Předně si okruhová verze ponechá nevšední koncept zadního křídla ukotveného přímo do rámu na úrovni spodní hrany okna. Povědomý se zdá být i kompletní karbonový body kit, který vůz masivně rozšiřuje. Zůstává mu výrazné žebrování na předních blatnících i otvor za hranou dveří. Přední nárazník však během vývoje získal na agresivitě a přibyly i aerodynamické prvky například v podobě prohnutého splitteru a postranních křidélek. Většinu zadního nárazníku tvoří difuzor usměrňující vzduch proudící pod autem.
Uvidíme, jak moc se auto ještě změní během závěrečné fáze vývoje. Ford má se závodním strojem velké plány na příští sezónu, během níž se po 27 letech vrátí na 24 hodin v LeMans.