Tak se dívám, že si tady dal nějaký jedinec práci, aby naklikal všem ze dne na den pořádnou hromadu mínusů. Asi bude potřebovat velkou pomoc od Chocholouška, jestli je mu ještě vůbec pomoci. :-D
Mi se to líbí B-]
Ford se bál uvést mondeo na evropský trh a čekal několik let až na uvedení nového passatu a hlavně čekal na jeho ceník. A teprve podle ceníku passatu stvořil vlastní ceník. Nechtěl se blamovat jako v předchozích verzích, kdy musel jít s cenou dolů v řádu desítek procent. Takže to teď postavil podle ceníku passatu a může jít do prodeje.
Až na to že tohle je hezčí než Passat a pokud se nepletu, tak Mondea mívají lepší jízdní vlastnosti...
O to vůbec nejde. Ten který určuje, jak auta v této třídě vypadají, co obsahují, kolik stojí je ten, který jich nejvíc prodává tj. ten který má nejvíc zákazníků a to je passat. Koneckonců má i nejkomplexnější nabídku. Domněnky některých uživatelů o lepších jízdních vlastnostech některých konkurentů na to nemá žádný vliv. Mondeo vytvořené jako konkurent passatu je poměrně nové, je teprve z devadesátých let, do té doby ford nic takového nedělal a pokud se podíváš na technickou nabídku tak vidíš, že je to stále jenom výcuc z toho co nabízí passat. Jediným komplexním konkurentem pro passat je opel insignia. Ostatní mají okleštěnou nabídku ve stylu dacie logan. Mondeo je od minulé generace rozměrově nafouklé, protože ford nemá žádnou vyšší střední třídu v nabídce, takže ho rozměrově zvětšil, aby to mohl jakoby nabízet i zájemcům o větší auto. Je to takový logan mcv ve střední třídě.Ford s prodejem v evropě čekal na uvedení passatu, aby správně nasadil cenu, jiný důvod neměl.
Zeli mas tusim v hlave. Skus najprv trochu prestudovat nieco a potom pis. Urobil si zo seba blbecka. Ak si myslis, ze ford cakal 2 roky kvoli passatu aby nastavil cenniky tak sa zobud. Taky samovrah nie su ani francuzske automobilky. A skus nastudovat nieco o ford sierra, mozno pochopis, kde bol kedysi passat a kde sierra.
Dříve, než napíšeš hovadinu typu: "Mondeo vytvořené jako konkurent passatu je poměrně nové, je teprve z devadesátých let, do té doby ford nic takového nedělal a pokud se podíváš na technickou nabídku tak vidíš, že je to stále jenom výcuc z toho co nabízí passat.", by bylo vhodnější se trochu "dovzdělat". Mondeo bylo opravdu uvedeno počátkem devadesátých let, ale především jako nástupce stávajícího Fordu Sierra, na který si určitě vzpomínáš, případně ho dnes na silnici ještě sem tam potkáš. Doporučuji si z dostupných materiálů nastudovat informace, doplnit vědomosti a následně POROVNAT!!, jaký výcuc to vlastně Ford nabízel v porovnání "přebouchaným" a "očesaným" typem Audi 80 pojmenovaným Passat. A o tom, kdo v době příchodu Sierry začal v mnohém (a na hodně) dlouho ovlivňovat designový směr tehdejší automobilové produkce, se raději zmiňovat nebudu. Hranatý Passat, či jiný krabicoidní skvost tehdejší evropské produkce, to opravdu nebyl.
Jezis to, ze tebe evidentne jiny duvod nenapada jeste neznamena ze neni. To jsi opravdu tak naivni a myslis, ze Ford 2 roky v cele Evrope neprodaval jeden z nejprodavanejsich modelu kvuli tomu, aby si vedel rady s nastavenim ceny o maximalne par tisic - desitek tisic nahoru/dolu?? Jsi mimo..
to je zas snůška blobostí..... Cenik mohl nastavit podle ceniku stareho passatu atd......jediny duvod byla vymena tovaren.Navic Fusion v USA uz potreboval vymenit po 7 letech....kdez to Mondeo ma 7mi lety cyklus za sebou teprve tento rok!!!! Tak ze max se melo menit na podzim minuleho roku...ci jaro tohoto......to ze v USA Fusion mel generacni cyklus jinak zapocnuty a i jinak skonceny.....je neco jineho.Navic i technologicky bude mit Mondeo navrch :)))
A to platí jen pro tuto třídu aut? Pokud ne, tak potom podle této logiky např. pro nižší střední třídu je etalon Corolla a Focus. Tak nevím co na tento design, těchto aut, tolik lidí nadává. Nebo má tvá teorie povážlivé díry?
Kde prodávaj takovej dobrej matroš?
Pro činu a rpo amíky. Europe proof. Je to Ford. Bude stejnej jako vždycky. Lacinej, trochu ošklivej a bude dobře jezdit. Nic novýho. Prodávat se bude furt stejně
Když už na něj nemám, tak musím aspoň napsat něco v záporném smyslu!? :-/
Přečti si to jedno, vždyˇjsem to auto pochválil ;-)
Kdo by nemel na Mondeo prosim te? Jedine ten, co si radsi priplati za lepsi ;)..
Ty budeš určitě jeden z nejchytřejších škodovkářů světa.
Že by Fabie, nebo Octavie byla lepší!? No podle čísel prodejů určitě! :-D:-D:-D
No a cooooo??? Koho to tady zajima tvl??? Nejake Mondeoooo??????? Co s tiiiim????
Světák z horní dolní??? :-/
Ne, jenom z male dolni.
Tak mám pocit, že odcházející generace je kvalitnější než tato, stačí se podívat na provedení některých detailů a z nové generace čiší úspory jak sláma z bot. Panel klimatizace bez klasických tlačítek jen s prolamovací fólií to se snad nehodí ani do třídy miniaut. Chybějící otáčkoměr ve střední třídě je také smutný příběh a to stříbrné oplastování středového panelu, no nevím, stávajíc generace na mě působí daleko hodnotnějším dojmem, tohle je jak auto stavěné pro Čínu.
Co to tady píšes za blbosti ??? Ovládání klíma je na displeji a tlačítka jsou dotykové ne prolamovaci.
sohlas, ten kokpit vypadá příšerně, hodil by se tak k Dacii, zde srovnání s novým francouzem: http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/renault-espace-auf... ...
přístrojovka jak na 10 let starém autě, nebýt té velké obrazovky, nic moc, mohli se víc snažit
Pre vacsinu bude koncern lepsi krajsi atd atd :-D kam sa to hrabe na octaviu tdi
To urcite nie, ale kym dizajn VAG je fadny, dizajn Fordov aktualnej generacie je cista Cina, sa divim, ze sa im ryza nesype z vyfuku. Preplacane, prvoplanove. To uz tie korejske zosikmene Hondy su vzhladnejsie.
Honda je japonska :)
Tak skus porozmyslat, ktore korejske auto by mohlo byt ta zosikmena Honda.
Je vidět, že je to odborník, na hodnocení, na svém místě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.