Milí čtenáři, rád bych se vám všem omluvil za svůj článek, který se před časem v této diskusi objevil a zaplaťpánbů už je nyní pryč. Poměrně tvrdě jsem v něm vystoupil proti kolegovi Vašíčkovi, za svými výtkami si stojím, ale uznávám, že před vámi čtenáři by se takové věci řešit neměly. S panem Vašíčkem jsme si už vše vyříkali a naším společným cílem nadále bude poskytovat vám co nejlepší a nejpřesnější informace. Ještě jednou se vám tedy omlouvám a doufám, že nám zachováte svoji přízeň, že budete nadále rádi navštěvovat Autorevue.cz a že nás autory budete i nadále pěkně z ostra v diskusích korigovat!;-)
Jiří asi budeš mit ješte hodně prace :-D, bulvárním přístupem škodi autorevue.cz hlavně sama sobě.
Jeste jednou to to je profi clanek ne to co zplodil Vasicek Test: Ford Mondeo – Mučírna falešného sebeuspokojeníhttp://magazin.auto.cz/testy/ford-mondeo-mucirna-falesneho-sebeuspokojeni.html
mně se ten článek taky líbí 3-[
Přátelé, nemyslím si, že bych byl k někomu nesprasvedlivý. Pokud se článek někomu líbí, tak mu to neberu, pouze jsem chtěl upozornit na to, že množství chyb překročilo hranici, kterou lze přimhouřením oka tolerovat. Nechci se skrývat za žádné nicky (jediný který jsem používal byl Roadmaster). Panu Vašíčkovi jsem různými způsoby nabízel svoji radu, naposledy na brněnském Autosalonu. Jsem člověk pragmatický, moje nabídka pane Vašíčku trvá. Stále Vám držím palce a opakuji, že třeba Váš sloh se mi opravdu líbí! Maucta.
Vážený kolego,mně by spíše zajímaly vaše doslechy o mých řidičských schopnostech. A taky mi vadí, že nezareagujete článkem na Mondeo, myslím, že byste mohl přinést odlišný, tedy Váš názor. Americké autoservery to tak dělají, že se doplňuje více autorů jednoho periodika. co vy na to? Robert Vašíček
Nechapu jak to ze lidi typu Robert Vašíček dostanou na roadshow, to byl asi nejaky omyl ne?Verim ze tento omyl se uz nebude opakovat !!!!!!!!!
Pane Vašíčku, zanechme impertinencí, napište mi prosím na melj, máte jej na mé vizitce. Vhozenou rukavici s novým Mondeem rád zdvihám, testík bych určitě napsal. Příjemný víkend!
Staviam sa za pana Duchona a myslite si co chcete. Najprv som tiez len jemne poukazal na chyby pana Vasicka a poprial vela zdaru, ale co je vela to je vela. Podla par prispevkov je jasne, ze uroven textu pana Duchona je na ovela vyssej urovni, ci uz po technickej, stylistickej, ale hlavne etickej stranke. Uz z reakcii na minule testy vyplyva, ze clanky pana Vasicka sa pacia len citatelom, ktory o autach vedia len malo. Stale je pre mna nepochopitelne, ako moze vedenie autorevue toto dopustit. Je to uz komicke. Kde ste sa podeli, pan Broza, pan Janda?
pan Broza taky neni zadny zazrak, ale proti DR. Vasickoviiiiiii je to profi test driver:-D
Pan Broža hlavně už 2 roky pro AutoRevue nedělá ;-) No a úroveň testů a článků od PJ (Pavla Jandy) patří k těm nej na české scéně ! Škoda jen, že nemá tolik času na svoje hobby, což je pro něj testování aut.
pouštět se do autora je trapný když nenapsal nic jinýho než svoje pocity, někteří jeho kolegové by se asi měli zamyslet a případně nám ukázat svůj článek protože jinak jsou to jen hajzli přeju zdar celý redakci
Tak to je fakt peklo. Jak článek, tak některé reakce... :-DAle k věci. Mondeo se mi docela líbí, možná bych si sice nezvykl na tu spoustu chromu a hliníku, ale přijde mi celkově vyvážené. Až na jediný detail. Co říkáte na tu opticky velikou plochu zadního blatníku?Pan Duchoň má se svou konstruktivní kritikou absence logiky v článku páně Vašíčka vcelku i pravdu (a je vidět následně i ta potrefená husa...). Ovšem v typografii a fyzice asi nebude tak zdatný. Podle soustavy SI je "Nm" (Newtonmetr) zcela normalizovanou jednotkou práce a prost jakýchkoliv teček. :-) Otáčky čehokoliv se pak korektně uvádějí coby vedlejší jednotka SI ve formátu "ot/min", alternativně "1/min" nebo "min -1 " (psáno v HTML). :-)A mimochodem, oslovovat někoho "pane Duchoň" je hulvátství. O čeho tu máme 5. pád, že? ;-)
Newton na metr (neumim napsa Nm-1) rozhodne neni jednotkou prace, jestli to v tech tabulkach pisou, takk je zahodte...
No ovšém... Všichni na Autorevue najednou snědli Šalamounův trus. Však já taky nepíšu N/m (to je totiž Vaše ultrakravina, už jen když si to nakreslíte, tak to musíte poznat), ale Nm. Pár vzorečků z hodiny fyziky ze základní školy pro osvěžení Vaší paměti:základní jednotka energie (práce, výhřevnosti, nebo taky "kroutícího momentu") = 1 joule (J) = 1 Nm = m^2·kg·s^-2základní jednotka výkonu = 1 watt (W) = 1 J/s = 1 Nm/s = m^2·kg·s^-3Maucta pane fyziku. :-D
Pan Duchoň vystudoval Intergalatickou univerzitu a jeho pravé jméno zní Luke Skywalker. Třeste se :-P
HTML parser Autorevue bohužel vyhodil superskripty v "min -1", tak to nechávám na vaší fantazii.
Tohle je zase muj favorit tohoto blabolu-clanku.......protože se statečně drží a nenechá si líbit kinetickou energii na úkor gravitace....i kdyz ...o spalovani se stara vicebodove vstrikovani...taky neni vubec spatny...
Co dělá kinetická energie? ;-);-);-)Robert Vašíček
...kineticka energie se prece vetsinu casu pere s gravitaci, nic lepsiho na praci opravdu ve skutecnisti nema.... :-D
pana redaktora spis na okruhu vezla ta hosteska a on koukal na budiky, ale ji, ne autu. Pak verim, ze tam mel v sikane 180 :-P
To je nejvtipnější příspěvek, co jsem tady četl, vlastně druhý nejvtipnější, o ten první se postaral kolega.:-PRobert Vašíček
autorevue.cz zase nesklamala o autech muze psat uz kazdy mamlas
Rm, ale Vy češtinou ještě moc nevádnete, takže každý mamlas očividně ne.
NA korekturu do komentářu opravdu kaslu cas jsou penize,v praci mam cloveka na korekturu ;))) Ale vy by ste potrebovali nekoho kdo pozna jak se chova nebo nechova auto nalimitu.Horsi recenzi jsem necet za poslednich 5 let v branzi.
"O spalování se stará vícebodové vstřikování"A to jako jak??
Spalování ve válcích, iniciace probíhá svíčkou, ale palivo tam dopraví vícebodové vstřikování do sání, ta věta je v kontextu s další větou v souvětí, tzn. že vzduch dopuje turbo. Díky za pochopení.Robert Vašíček
Comu nerozumiem, k tomu sa vyjadrovat nejdem, ale tato veta: "O spalování se stará vícebodové vstřikování"To je pri vsetkej ucte nezmysel! Vstrekovanie sa principialne stara o pripravu zmesi, ktoru potom do valcov dopravi sacie potrubie s prispenim tlaku turboduchadla (alebo pod-tlakom v pripade atmosfericky plneneho motora).
Vámi označenou spornou pasáž jsem vyňal. Zkuste hodnotit článek jako celek.Robert Vašíček
22.6.2007, 12:59: ja to tam stale vidim (aj po vyprazdneni vyrovnavacej pamate, a ctrl-reload:"...O spalování se stará vícebodové vstřikování..."Zopakujem ze to nie je presne (skor uplne chybne). Vyvoj motorov je moje zamestnanie, takze si bez namyslenosti dovolim skonstatovat ze o tom nieco viem...K clanku ako takemu nemam vyhrady. Je uvedeny nazvom "prvni dojmy", ista subjektivita v tom zakonite musi byt a treba to aj tolerovat ("dojmy" nie je nieco, co by sa dalo exaktne odmerat, a asi ani dvaja ludia nebudu mat rovnake dojmy). Takisto okruh v Brne nepoznam az tak, aby som dokazal posudit, ci sa na nom da vobec ist takou rychlostou do tych zakrut. V tomto zmysle clanok beriem ako zaujimavy. Styl mate asi trosku svojsky, ale akceptujem istu mieru "osobneho nadsenia", ktora sa prejavi aj style vyjadrovania. Nedovolim si to vsak hodnotit, kedze cesky jazyk velmi neovladam. Do "skratkovej vojny" (Nm/N.m, ccm/cm3, ot/min - /min) sa nebudem zapajat, podla mna je to nepodstatne, az malicherne...Ak teda chcete aby som clanok ako celok zhodnotil, tak ma zaujal, a som s nim spokojny (az na tu technicku nepresnost, ktoru som uviedol vyssie).
tuhle větu mi prosím vysvětleteMondeo jde poctivě za plynem a my se smýkáme na hraně adheze unášení kinetickou energií kamsi ven z tečnytak buď se smýkáme nebo jsme ještě v adheziven z tečny? - jestli se smýkate tak po tečně, jestli ne tak zatáčíte spíše směrem nezi tečnou a zatáčkou
Jinak, než jsem své pocity popsal, bych to nevysvětlil. Ale kolega Duchoň byl s námi na okruihu také, možná by nebylo špatné, aby taky napsal článek na téma odbornějším výrazivem, já se zaměřuji v tomto článku na pocity, ostatně nejedná se o test auta, ale pocity. Robert Vašíček
Ono i to "ven z tečny" je nesmysl, protože při nedotáčovosti auto zatáčku opouští práve po tečně. Ale to nemá smysl řešit, holt fyzika a matematika asi nebyla redaktorův koníček, kdo to dneska pozná?
Jak byste to napsal Vy? Děkuji za tip Robert Vašíček
Co třeba "po tečně ven ze zatáčky", to je často pužívaný popis nedotáčivého chování.Jinak bych prostě česky popsal, co to auto dělalo a netahal bych do toho odborně znějící termíny a sousloví, které dobře nechápu - tedy kdybych byl na vašem místě. Jestli si necháte poradit, pište jak vám zobák narostl a nepoužívejte nesmyslné fráze. Byl jste na velmi zajímavé akci, svezl se s nejlepší motorizací nového mondea po kvalitním asfaltu, tak proč to kazíte nesrozumitelným slohem?
co to je za ubohý závodní autíčko, co na 4 jede 160???
Troubo
Autor je neskutečnej pohádkář a o čtenářích si asi myslí, že jsou uplný debilové. Takovou hromadu nesmyslů už jsem dlouho nečetl, jestli nerozumí autům, měl by psát třeba do Ohníčku. S rychlostí tomu nasadil opravdu korunu, šikana ve 180, to je opravdu k smíchu. 180 nejedou do žádný zatáčky na brněnském okruhu ani vozy FIA GT, Mondeo se 2,5T je navíc líná mrcha, takže je problém dostat se na 180 aspoň v cílový rovince. Milý pane Vašíček uvolněte prosím místo nějakému schopnějšímu redaktorovi a běžte psát třeba pro bulvár, tam rozhodně uděláte míň škody.
Za debily máš čtenáře asi Ty, bylo by dobré se podepsat Jiří Duchoň. Zaprvé ve 180 jsem projel šikanu z kuželů, která je postavena v polovině přímky, nikoliv v zatáčce, za druhé nejvyšší rychlost, jakou jsem najel do zatáčky, bylo 160 km/h a Modeno se mi utrhlo. Odborn¨ý výraz doplní kolega. Bez smyku šlo zatáčku projet ve 140 km/h, to byl limit. Myslím, že je to v článku napsáno jasně a rozhodně to není článek o jezdecné škole pro závodníky, ale o novém Fordu Mondeo. :-)Robert Vašíček
Ja myslím, že všichni v této diskusi by se měli podepsat Jiří Duchoň.
Na konci cílové rovinky s obdobným autem max 170 km/h (a tu následující zatáčku cca stovkou, je pěkně hnusná), mezi zatáčkami jsem fakt neměl čas okukovat tachometr. Tady http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?catid=187&langid= je průjezd okruhem, je tam vidět rychlost i otáčky. Profík se závodním autem (minimálně srovnatelným s mondeem) tam jezdí zatáčky 100-130km/h.
Roberte Vašíčku, tvůj popis zážitků z okruhu mi trošku zavání pohádkou, neřku-li blábolením. Popisované chování vozu je vskutku neuvěřitelné. Projetí první zatáčky ve 120km/h se ještě dá uznat, ovšem tvrzení, že poslední kolmou do cílovky jedeš 160, to je velmi odvážné. Zejména na moré trati. Zkus popsat přesněji, kterou část okruhu zoveš šikanou a projíždíš ji ve 180km/h.Jakého času na kolo jsi dosáhnul? Dle uváděných rychlostí to odhaduji na 2:20, což deklasuje okruhová auta jako cupová Octavia nebo BMW 1 challenge. Mondeo patrně bude vůz nadpozemských kvalit.Vyjádříš se k tomu a uvedeš věc na pravou míru, nebo zalezeš pod šutr jako v případě testu Civica Hybrid?
Pane kolego,chtělo by se to podepisovat Jiří Duchoň ;-);-);-)Robert Vašíček
Roberte Vašíčku, nejsem tvůj kolega, neoslovuj mě tak. Nechápu proč, mě žádáš, abych se podepisoval jiným jménem, než mi dali rodiče, příp. nickem, který z mého jména vychází. Místo toho by jsi mohl věcně zareagovat na své výtky.Tvé reakce na věcnou kritiku a připomínky jsou ještě ubožejší než článek samotný. Měl by jsi se nad sebou zamyslet. Chováš se jako ukřivděné děcko, jímž patrně podle úrovně článků jsi.
Protoze novinari jsou povetsinou pekny paka co se tyka rizeni, postavily se jim na cilovou rovinku sikany z kuzelu, druha sikana byla na rovince pred pravou zatackou z kopce, za tim nasleduje ten "dokopec" a zatacky na cil. Tech 180kmh se dalo jet celkem v klidu, protoze po prujezdu prvnich aut ty kuzely staly jinde :-)Jezdil jsem tam v utery, na suchu a nakonec me to nejvic bavilo v CMAXu - Mondeo uz je proste moc velky na okruh. Jede v pohode, jiste, hodne dlouho trva ho utrhnout a pak se da porad krasne ridit plynem, ale uz je moc velky a tezky. Ten CMAX s krtasim rozvorem a nizsi vahou byl ve vysledku zabavnejsi, zivejsi. A ze toho CMAX umi hodne :-PJinak prvni zatacka se tech skoro 120kmh v Mondeu udelat da. Tech 160 do posledni zatacky (predpokladam, ze ta leva na kopci) je mozna tak najezdova rychlost na konci rovinky, ale ne "prujezdova".
Tak po shlednuti toho videa - 160 nemohla byt ani najezdova rychlost.
Tipuju že čas na kolo neměřil, nebyl na to čas :-) A jestli šikanou myslí tu poslední levou pravou, tak tu projel tak poloviční rychlostí, ale na tacho se mrknul až když míjel boxy a tudíž tam viděl těch 160 km/h :-DMožná by pane redaktore bodlo, kdybyste se podíval na tohle video http://www.automotodrombrno.cz/go/main.asp?catid=187 -)
Ježkovi voči, proč je to tu dvakrát a kus toho chybí? Sorry
No podle toho kolik ma v zatackach motor otacek mi ten ridic na videu neprijde vubec jako ZAVODNIK. MOzna ze ma doma dyzla B.B-]
Máte přesně pravdu, neměřil jsem to, nebyl čas, do zatáčky jsem skutečně vletěl ve 160 a pak už jen sledoval jak opouštím trať,, ale za ten pocit to stálo a nakonec jsem to uřídil bez výletu mimo dráhu :-D:-D:-DRobert Vašíček
mate v tom hokej: tak opustili ste trat a tym padom z nej vyletely, alebo ste to nakoniec uriadil? spravte si v tom najprv jasno. Ked ten clanok tolko ludi kritizuje, chlapskejsie by bolo priznat farbu a ospravedlnit sa. Kazdy raz nieco niekeyd zvora... aky problem?
Konecne nekdo, kdo clanek nejen cetl ale i premyslel. Nevim, jestli jsem se mel smat nebo ... smat.
Absolutny suhlas. Hrozny clanok. A Vasa reakcia, pan Vasicek, tiez slabota. Skuste namiesto blabolu o Jirim Duchonovi nejake argumenty proti uvedenym casom a rychlostiam. Samozrejme ziadne nemate. Nechapem ako mozte este stale pisat pre autorevue. Kvoli Vam ho uz prestavam citat.
Bože, ale vždyť já žádné časy neměřil, já vám v článku sděluji tachometrové rychlosti. Myslíte, že byl čas měřit, když se novináři slétali na nové Mondeo 2.5 T jako vosy na med? Sděluji kolik jsem měl na tachometru a za tím si stojím. Copak je to pro Vás tak těžké pochopit? Robert Vašíček
Ano, tebou uváděné rychlosti (160 a 180 ve stále nespecifikovaných částech okruhu) je težké pochopit. Nebo lépe řečeno je težké jim uvěřit. Není příliš pravděpodobné, že by tachometr Mondea proměřoval o 50%.
dizajnovo tomuto autu najviac svedci kombi, nemozem si pomoct, predok super, ale zadna cast jak z inej planety, natoz z ineho voza.mam mondeo predoslej generacie, tam je dizajn predsalen vyvazenejsi. Mrzi ma, nove mondeo uz neni taky sportovec, pamatam si ten pocit, ked som kupil svoje mondeo a skusil zopar situacii na hrane a vzdy to dopadlo tak, ze som cukol ja a nikdy ne auto... a to som mohol kludne aj sthnut volant a auto islo tam kam chcem ja a ne tam kam chce ono. ESP nemam, takze je to cista praca podvozku a riadenia, ziadna elektronika.no jo, som zvedavy na ST verziu noveho mondea
mno nevim videl sme ho minuly tyden nazivo a musim jen prohlasit ze starsi hranatejsi verze se mi libila mnohem vic, tohle uz je kulaty jako audina a ztratilo to hodne z typickyho mondea jak ho zname poslednich x let a jaxe myslim spouste lidi libil....
Jak už někdo předeslal, největší slabinou jsou motory. Přeci jen v roce 2007 bych od přeplňovaného 2,5 litrového motoru očekával víc, než 220k. A k vůli "zlepšení průběhu kroutícího momentu" tam ford turbo přece nemontoval, že. Když uvážím, že BMW dokáže na atmosférický litr vyždímat víc než 100k výkonu (viz pětilitr v M5, M6), tak jsou parametru fordu značně chabé. Na druhou stranu, měl jsem Mondeo 2001 s motorizací 2,5 a bylo to úžasné auto. Jak do jízdních vlastností, tak do dynamiky motoru (spotřebu raději nezmiňuju :-) Nicméně, to se psal rok 2001 ...
Taky souhlasím s tím, že problém Fordu jsou dnes kvalitní benzínové motory, třeba ten 2,5 V5 turbo od Volva - i když pominu, že má stejný výkon jako BMW 325i bez turba (!!!) - má vzhledem k výkonově srovnatelné konkurenci (např. 2.0 TFSI) o dost vyšší spotřebu. Navíc se podle mého názoru nehodí do Mondea jako nejvyšší motorizace, tam bych viděl raději zatím stále "jen" atmosferickou V6. Ale Ford má problém i u menších benzínů, Opel nabízí přeplňovanou 1.6 a 2.0, VW 1.4, 1.8 a 2.0 a co Ford? Zatím nic!
Vidlicovej petivalec :-D Urcite si mel na mysli radovej 2,5l R5 ze?... B-]
ano spravne je to vidlicovy petivalec :D
Jo jo a ja mam v garazi vidlicovej sedmivalec v sekacce :-D
A co bys chtel. V rodinnem aute stredni tridy motor s parametry EVA,STI,OPC atd. ? A srovnavat beznou produkci ve stredni tride s motory od M divize, je taky docela sila. Vic jak 100k na litr ? To je hodnota, ktera byva u sportovneji zamerenych modelu a ne u rodineho sedanu.
Hele, jsem bavorakista, ale srovnavat vykony Mkovyho BMW motoru 5.0 V10 tady na miste vazne neni :)
ten kdo psal ten článek měl být spíš v sekci pohádky.. vždyť tam neni žádný poznatek, to je už jak v americe.. všechno amazing, wonderfull a skutek utek.. Nechápu jak někdo může napsat, že liftback je sportovní auto.. nikdy nebude kvuli tuhosti. Turbomotor taky do závodního auta nepatří. Nechápu jak v úvodu článku někdo napíše no turbo udělá své v kladném slova smyslu. Turbefek v zatáčce je úžasný. Neříkám, že tu máte mít závodníka, který tu vše popíše přesně. Ale ty bludy, zase rozumně ne?
Pokud se v terminologii závodníka vyznáte, dovolte, abych Vás pozval k testování nového Mondea na letišti. Myslím, že byste to zvládl. Robert Vašíček ;-)
Cože? Turbomotory že nepatřej do závoďáků, na tos přišel kde? Tak to je snad blábol století...
Skypy, co to proboha plácáš? Copak Mondeo je nějaké závodní auto? Samozřejmě není, je to pohodlný vůz střední třídy, který má určité sportovní ambice. A jako takové ho také musíš hodnotit (a autor článku to tak dělá). Taky nevím, co myslíš tím, že tam není žádný poznatek - já jsem se z článku poměrně dobře dozvěděl, jaké to auto je - pocitově. A to je pro mě to nejdůležitější. Pokud myslíš tím "poznatkem" čisla, rozměry, hmotnost a objem kufru - tak na to nepotřebuješ článek, to najdeš v tabulce.
Díky za podporu ;-)Robert Vašíček
Jeste jednou to to je profi clanek ne to co zplodil VasicekTest: Ford Mondeo – Mučírna falešného sebeuspokojeníhttp://magazin.auto.cz/testy/ford-mondeo-mucirna-falesneho-sebeuspokojeni.html
To je klasicky test, tento clanek jsou pouze dojmy z jizdy na okruhu, vis?
dojmy :-D:-D:-D ty ma i tvoje stara pokud nejsi 4% :-D nastesti je nepise do www.autorevue.cz
Jiste ze je ma;-) Otazkou pak je, jak dobre a srozumitelne sve dojmy clovek umi predat dal.
jiste pokud za to bere plat
Největší slabinou nového Mondea jsou motory. Chybí pořádný šestiválec v benzínu i naftě. 2,5T je super, ale nejlepší léta má již za sebou a tak se obávám, že tento jediný kousek to nezachrání. Volvo má ještě k dispozici V6 3,2. Pak by chtělo ještě alespoň jednu pořádnou naftu konkurující 3,0 TDI v A4, 270 a 320CDI, 3,0d v BMW a podobně. Nechápu proč Ford nepoužije 2,7naftu, kterou nacpal do Jaga.
Ale mas samozrejme pravdu, ze Fordu/Volvu chybi nejakej poradnej diesel schopnej konkurence zminovanych motoru... :-/
a co treba 2,2l 129 kw ktery mondeo dostane na podzim??? a to nemluve ze ford ma 2,7 se 151kw kteery jezdi v jagu a dale novy 3,6l 200 kw v range roveru....musim rici ze tenhle osmivalec je uzasny..jel jsem ho...a ten tah a zvuk...ufufuf krasa :o)
ano Ford má 2,7 a 3,6 ale ne v Mondeu:-/
Volvo ma radovej sestivalec, takze 3,2l R6 ;-)
kdo má zájem podívejte se na www.ford-guttl.cz Je tam video a foto kombi a kufrové verze
Podle mne design tohoto auta je nevyvážený a kýčovitý.
Podle mě je design nádherný
ale panove...dyt vite, ze design je ciste osobni vec...takze co se jednomu libi druhy nesnasi...takze hadky je hezky neni hezky je naprosto o nicem...
nepaci sa mi ani jedno mondeo.. ci uz stare alebo nove.. dizajn je pre tuto triedu uz priliz "funky". focus vyzera dobre
predni cast je pekna, z boku je to trochu BMW. Ze zadu se mi nelibi, to ale obecne u zadneho auta, velka bila plocha v zadnich svitilnach. Myslim ze to rozbiji design vozu.
Podla mna je vydareny. Skus uviest nejaky design, ktory je podla Teba vyvazeny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.