Nový Ford Maverick: výkon, komfort, bezpečí

V Ženevě se představí inovovaný model Maverick. Ten se prodává na vybraných evropských trzích. Ford Maverick nabízí nový čtyřválcový motor a systém pohonu všech kol 4WD. K charakteristickým rysům modernizovaného modelu patří nezávislé zavěšení zadních kol, vzhůru výklopné zadní dveře se samostatně vyklápěcím oknem, prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Zážehový motor Duratec s objemem 2.3 l plní emisní limity Euro IV.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor je standardně propojen s manuální pětistupňovou převodovkou. Kromě toho mohou zákazníci volit výkonnější šestiválcový motor Duratec 3.0 V6 o výkonu 203 k, který je propojený se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Systém pohonu všech čtyř kol 4WD předurčuje Maverick k jízdě po silnicích i v terénu. Elektronicky řízený systém přenáší výkon motoru ke každému kolu individuálně, aby byla zachována dokonalá stabilita a optimální trakce ve všech podmínkách.

Změny prodělal také interiér. Nového zpracování se dočkala středová konzola, řadicí páka se nachází na podlaze. Výrobce dbal na kvalitu zpracování. Při pohledu z vnějšku zaujmou nové světlomety, mlhovky, maska chladiče, nové přední i zadní nárazníky či nová šestnáctipalcová litá kola. Zákazníci mohou vybírat z bohaté barevné palety, ve které se objevily tři nové laky. K přednostem modernizovaného modelu Maverick patří bezpečnostní výbava, která obsahuje např. hlavové airbagy nebo tužší skelet, chránící posádku při nepřímých nárazech.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků