Nový Ford Maverick: výkon, komfort, bezpečí

V Ženevě se představí inovovaný model Maverick. Ten se prodává na vybraných evropských trzích. Ford Maverick nabízí nový čtyřválcový motor a systém pohonu všech kol 4WD. K charakteristickým rysům modernizovaného modelu patří nezávislé zavěšení zadních kol, vzhůru výklopné zadní dveře se samostatně vyklápěcím oknem, prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Zážehový motor Duratec s objemem 2.3 l plní emisní limity Euro IV.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor je standardně propojen s manuální pětistupňovou převodovkou. Kromě toho mohou zákazníci volit výkonnější šestiválcový motor Duratec 3.0 V6 o výkonu 203 k, který je propojený se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Systém pohonu všech čtyř kol 4WD předurčuje Maverick k jízdě po silnicích i v terénu. Elektronicky řízený systém přenáší výkon motoru ke každému kolu individuálně, aby byla zachována dokonalá stabilita a optimální trakce ve všech podmínkách.

Změny prodělal také interiér. Nového zpracování se dočkala středová konzola, řadicí páka se nachází na podlaze. Výrobce dbal na kvalitu zpracování. Při pohledu z vnějšku zaujmou nové světlomety, mlhovky, maska chladiče, nové přední i zadní nárazníky či nová šestnáctipalcová litá kola. Zákazníci mohou vybírat z bohaté barevné palety, ve které se objevily tři nové laky. K přednostem modernizovaného modelu Maverick patří bezpečnostní výbava, která obsahuje např. hlavové airbagy nebo tužší skelet, chránící posádku při nepřímých nárazech.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků