Nový Ford Maverick: výkon, komfort, bezpečí

V Ženevě se představí inovovaný model Maverick. Ten se prodává na vybraných evropských trzích. Ford Maverick nabízí nový čtyřválcový motor a systém pohonu všech kol 4WD. K charakteristickým rysům modernizovaného modelu patří nezávislé zavěšení zadních kol, vzhůru výklopné zadní dveře se samostatně vyklápěcím oknem, prostorný interiér a velký zavazadlový prostor. Zážehový motor Duratec s objemem 2.3 l plní emisní limity Euro IV.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Motor je standardně propojen s manuální pětistupňovou převodovkou. Kromě toho mohou zákazníci volit výkonnější šestiválcový motor Duratec 3.0 V6 o výkonu 203 k, který je propojený se čtyřstupňovou automatickou převodovkou. Systém pohonu všech čtyř kol 4WD předurčuje Maverick k jízdě po silnicích i v terénu. Elektronicky řízený systém přenáší výkon motoru ke každému kolu individuálně, aby byla zachována dokonalá stabilita a optimální trakce ve všech podmínkách.

Změny prodělal také interiér. Nového zpracování se dočkala středová konzola, řadicí páka se nachází na podlaze. Výrobce dbal na kvalitu zpracování. Při pohledu z vnějšku zaujmou nové světlomety, mlhovky, maska chladiče, nové přední i zadní nárazníky či nová šestnáctipalcová litá kola. Zákazníci mohou vybírat z bohaté barevné palety, ve které se objevily tři nové laky. K přednostem modernizovaného modelu Maverick patří bezpečnostní výbava, která obsahuje např. hlavové airbagy nebo tužší skelet, chránící posádku při nepřímých nárazech.

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků