Nový Ford Kuga má ostré rysy a velké ambice. Vyplní se?

Kankunen  |  31. 01. 2013 07:45

Jak to má vypadat, když hlavní inža řekne, že nová Kuga je dynamičtější. Já vidím, že předek je spíše uhlazenější.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  31. 01. 2013 08:19

Jediné, čo Fordu nechýba je sebavedomie. Kuga "poráží veškerou konkurenci". Aj takú CX-5-ku od mazdy?
Je zaujímavé, ako sa dá nedostatok prezentovať ako výhoda. "Menšia šírka novej Kugy prispieva k lepšej manévrovateľnosti" . Kamarát má Kugu prvej generácie, ale keď si jeho manželka sadne do mojej šestkovej mazdy, tak si nevie vynachváliť, koľko miesta je v nej na šírku. Koľko miesta potom bude v tej novej Kuge?

Odpovědět  |   | 
Demo  |  31. 01. 2013 10:49

Treba schudnut, ty buzna...

Odpovědět  |   | 
danjan  |  01. 02. 2013 11:57

Kuga je na pohľad pekné auto ,ale čo sa týka techniky na CX-5 nemá ,plus tá cena...no neviem

Odpovědět  |   | 
space  |  31. 01. 2013 10:31

Čtením mezi řádky této PR slátaniny vyplývá, že stará Kuga:
- neměla kvalitní tlumící materiály
- byla 2x tak hlučná
- měla naho*no aerodynamiku
- byla zbytečně široká a vysoká

No pěkně si nadělali do bot...

Odpovědět  |   | 
kaa  |  31. 01. 2013 17:25

Stará Kuga byla teda daleko hezčí.

Odpovědět  |   | 
Vladimír  |  31. 01. 2013 18:27

Proti gustu žádný dišputát

Odpovědět  |   | 
fordis  |  31. 01. 2013 18:48

Změnil se rozchod, šírka zůstala shodná,odtud ta lepší manévrovatolnost.Toto je citace z testu
"Do délky narostla o zhruba osm centimetrů na 452 cm, nicméně rozvor 269 centimetrů zůstal zachován. Zajímavostí je lehké zúžení rozchodu kol při zachování celkové šířky auta."

Odpovědět  |   | 
fordis  |  31. 01. 2013 18:49

Uvnitř Kuga narostla hlavně do šířky, což se projeví okamžitě po nástupu. Vnitřní šířka v oblasti loktů vpředu i vzadu narostla (dle našeho měření) o tři centimetry, což je nezanedbatelný rozdíl. Ve focusovsky postaveném interiéru se tak najednou i dospělý člověk může cítit opravdu komfortně. Větší pocit vzdušnosti v našem případě zajišťovalo i velké panoramatické okno, byť to s sebou samozřejmě přináší zmenšení místa nad hlavou. Pokud však neměříte více než 190 centimetrů, vadit vám to nemusí.

Odpovědět  |   | 
fordis  |  31. 01. 2013 18:53

Výbornou zprávou je, že se za sebe bez problémů posadí i 188 cm vysoký řidič, já mám o osm centimetrů méně a na zadních sedadlech jsem se cítil velmi komfortně. Jediné, co mi trochu vadí, je krátký zadní sedák, jehož 45 centimetrů nedovoluje plné podepření stehen. Opěradla jsou polohovatelná, můžete si tak nastavit i uvolněnější spací sklon. Chválíme opěrky hlavy, které dokážou podepřít temeno i dospělému člověku.

Odpovědět  |   | 
Petrpan  |  31. 01. 2013 18:59

S temi kratkymi zadnimi sedaky uz me to stve. V Mazde CX-5 jsou taky a pritom mista pred kolenami je tam plno

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  31. 01. 2013 20:08

Ford je v evropě na sestupné odbytové křivce. Jedním modelem to nevytrhne. Navíc dvojice korejců, kteří mu konkurují ho lehce smáznou. Navíc ford má v poslední době smůlu v tom, že novináři začínají preferovat korejce a ford jde mediálně na druhou kolej. Možná je korejci lépe platí...... Takže čtenářské ovce, které nemají vlastní názor a hltají názory "odborníků" se přikloní ke korejcům. Navíc novináři dělali fordu i v případě předchozí verze kugy v podstatě medvědí službu. Naprosto nekriticky adorovali forda i ve věcech, které nebyly pravdivé a lidi už to prokoukli už jim to nebaští. Stačí si přečíst aktuální reakce na vcelku tendenční článek.

Odpovědět  |   | 
Pepis  |  01. 02. 2013 10:06

1,8 20V?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  01. 02. 2013 13:44

Kdepak, soudruh Zeli ma mozek vyduneny vyrazne lepsim materialem, pocitam ze dnes uz to bude tak 300k km v oktavkach TDI. Ford z nejakeho duvodu nenavidi, predpokladam z toho stejneho, z jakeho nenavidi socani nacisty (je to vsechna stejna pakaz a vzajemna nenavist je ma v ocich verejnosti odlisit).

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 02. 2013 20:06

Je lepší mít mozek vyduněný než ho nemít vůbec jako pan 00000. Já jsem naopak obdivovatel fordu a klasifikuju ho jako krále low endu. To je nejsilnější stránka značky ford. To umí jako málokdo. A to je zřejmé i na postupu s brandem kuga.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  01. 02. 2013 20:06

Je lepší mít mozek vyduněný než ho nemít vůbec jako pan 00000. Já jsem naopak obdivovatel fordu a klasifikuju ho jako krále low endu. To je nejsilnější stránka značky ford. To umí jako málokdo. A to je zřejmé i na postupu s brandem kuga.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  03. 02. 2013 18:45

Zelí ...jsi nepopsatelný BLB je mi tě líto...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo