Ford je v evropě na sestupné odbytové křivce. Jedním modelem to nevytrhne. Navíc dvojice korejců, kteří mu konkurují ho lehce smáznou. Navíc ford má v poslední době smůlu v tom, že novináři začínají preferovat korejce a ford jde mediálně na druhou kolej. Možná je korejci lépe platí...... Takže čtenářské ovce, které nemají vlastní názor a hltají názory "odborníků" se přikloní ke korejcům. Navíc novináři dělali fordu i v případě předchozí verze kugy v podstatě medvědí službu. Naprosto nekriticky adorovali forda i ve věcech, které nebyly pravdivé a lidi už to prokoukli už jim to nebaští. Stačí si přečíst aktuální reakce na vcelku tendenční článek.
1,8 20V? :-D
Kdepak, soudruh Zeli ma mozek vyduneny vyrazne lepsim materialem, pocitam ze dnes uz to bude tak 300k km v oktavkach TDI. Ford z nejakeho duvodu nenavidi, predpokladam z toho stejneho, z jakeho nenavidi socani nacisty (je to vsechna stejna pakaz a vzajemna nenavist je ma v ocich verejnosti odlisit).
Je lepší mít mozek vyduněný než ho nemít vůbec jako pan 00000. Já jsem naopak obdivovatel fordu a klasifikuju ho jako krále low endu. To je nejsilnější stránka značky ford. To umí jako málokdo. A to je zřejmé i na postupu s brandem kuga.
Zelí ...jsi nepopsatelný BLB je mi tě líto...:-|
Výbornou zprávou je, že se za sebe bez problémů posadí i 188 cm vysoký řidič, já mám o osm centimetrů méně a na zadních sedadlech jsem se cítil velmi komfortně. Jediné, co mi trochu vadí, je krátký zadní sedák, jehož 45 centimetrů nedovoluje plné podepření stehen. Opěradla jsou polohovatelná, můžete si tak nastavit i uvolněnější spací sklon. Chválíme opěrky hlavy, které dokážou podepřít temeno i dospělému člověku.
S temi kratkymi zadnimi sedaky uz me to stve. V Mazde CX-5 jsou taky a pritom mista pred kolenami je tam plno
Uvnitř Kuga narostla hlavně do šířky, což se projeví okamžitě po nástupu. Vnitřní šířka v oblasti loktů vpředu i vzadu narostla (dle našeho měření) o tři centimetry, což je nezanedbatelný rozdíl. Ve focusovsky postaveném interiéru se tak najednou i dospělý člověk může cítit opravdu komfortně. Větší pocit vzdušnosti v našem případě zajišťovalo i velké panoramatické okno, byť to s sebou samozřejmě přináší zmenšení místa nad hlavou. Pokud však neměříte více než 190 centimetrů, vadit vám to nemusí.
Změnil se rozchod, šírka zůstala shodná,odtud ta lepší manévrovatolnost.Toto je citace z testu"Do délky narostla o zhruba osm centimetrů na 452 cm, nicméně rozvor 269 centimetrů zůstal zachován. Zajímavostí je lehké zúžení rozchodu kol při zachování celkové šířky auta."
Stará Kuga byla teda daleko hezčí.
Proti gustu žádný dišputát :-)
Čtením mezi řádky této PR slátaniny vyplývá, že stará Kuga:- neměla kvalitní tlumící materiály- byla 2x tak hlučná- měla naho*no aerodynamiku- byla zbytečně široká a vysokáNo pěkně si nadělali do bot...
Jediné, čo Fordu nechýba je sebavedomie. Kuga "poráží veškerou konkurenci". Aj takú CX-5-ku od mazdy?Je zaujímavé, ako sa dá nedostatok prezentovať ako výhoda. "Menšia šírka novej Kugy prispieva k lepšej manévrovateľnosti" :-D. Kamarát má Kugu prvej generácie, ale keď si jeho manželka sadne do mojej šestkovej mazdy, tak si nevie vynachváliť, koľko miesta je v nej na šírku. Koľko miesta potom bude v tej novej Kuge?
Kuga je na pohľad pekné auto ,ale čo sa týka techniky na CX-5 nemá ,plus tá cena...no neviem:-/:-/
Treba schudnut, ty buzna...
Jak to má vypadat, když hlavní inža řekne, že nová Kuga je dynamičtější. Já vidím, že předek je spíše uhlazenější.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.