Nový Ford Kuga má ostré rysy a velké ambice. Vyplní se?

17 komentářů

Zelí
31. ledna • 20:08

Ford je v evropě na sestupné odbytové křivce. Jedním modelem to nevytrhne. Navíc dvojice korejců, kteří mu konkurují ho lehce smáznou. Navíc ford má v poslední době smůlu v tom, že novináři začínají preferovat korejce a ford jde mediálně na druhou kolej. Možná je korejci lépe platí...... Takže čtenářské ovce, které nemají vlastní názor a hltají názory "odborníků" se přikloní ke korejcům. Navíc novináři dělali fordu i v případě předchozí verze kugy v podstatě medvědí službu. Naprosto nekriticky adorovali forda i ve věcech, které nebyly pravdivé a lidi už to prokoukli už jim to nebaští. Stačí si přečíst aktuální reakce na vcelku tendenční článek.

Pepis
1. února • 10:06

1,8 20V? :-D

Skyline
1. února • 13:44

Kdepak, soudruh Zeli ma mozek vyduneny vyrazne lepsim materialem, pocitam ze dnes uz to bude tak 300k km v oktavkach TDI. Ford z nejakeho duvodu nenavidi, predpokladam z toho stejneho, z jakeho nenavidi socani nacisty (je to vsechna stejna pakaz a vzajemna nenavist je ma v ocich verejnosti odlisit).

Zelí
1. února • 20:06

Je lepší mít mozek vyduněný než ho nemít vůbec jako pan 00000. Já jsem naopak obdivovatel fordu a klasifikuju ho jako krále low endu. To je nejsilnější stránka značky ford. To umí jako málokdo. A to je zřejmé i na postupu s brandem kuga.

Fero
3. února • 18:45

Zelí ...jsi nepopsatelný BLB je mi tě líto...:-|

Zelí
1. února • 20:06

Je lepší mít mozek vyduněný než ho nemít vůbec jako pan 00000. Já jsem naopak obdivovatel fordu a klasifikuju ho jako krále low endu. To je nejsilnější stránka značky ford. To umí jako málokdo. A to je zřejmé i na postupu s brandem kuga.

fordis
31. ledna • 18:53

Výbornou zprávou je, že se za sebe bez problémů posadí i 188 cm vysoký řidič, já mám o osm centimetrů méně a na zadních sedadlech jsem se cítil velmi komfortně. Jediné, co mi trochu vadí, je krátký zadní sedák, jehož 45 centimetrů nedovoluje plné podepření stehen. Opěradla jsou polohovatelná, můžete si tak nastavit i uvolněnější spací sklon. Chválíme opěrky hlavy, které dokážou podepřít temeno i dospělému člověku.

Petrpan
31. ledna • 18:59

S temi kratkymi zadnimi sedaky uz me to stve. V Mazde CX-5 jsou taky a pritom mista pred kolenami je tam plno

fordis
31. ledna • 18:49

Uvnitř Kuga narostla hlavně do šířky, což se projeví okamžitě po nástupu. Vnitřní šířka v oblasti loktů vpředu i vzadu narostla (dle našeho měření) o tři centimetry, což je nezanedbatelný rozdíl. Ve focusovsky postaveném interiéru se tak najednou i dospělý člověk může cítit opravdu komfortně. Větší pocit vzdušnosti v našem případě zajišťovalo i velké panoramatické okno, byť to s sebou samozřejmě přináší zmenšení místa nad hlavou. Pokud však neměříte více než 190 centimetrů, vadit vám to nemusí.

fordis
31. ledna • 18:48

Změnil se rozchod, šírka zůstala shodná,odtud ta lepší manévrovatolnost.Toto je citace z testu
"Do délky narostla o zhruba osm centimetrů na 452 cm, nicméně rozvor 269 centimetrů zůstal zachován. Zajímavostí je lehké zúžení rozchodu kol při zachování celkové šířky auta."

kaa
31. ledna • 17:25

Stará Kuga byla teda daleko hezčí.

Vladimír
31. ledna • 18:27

Proti gustu žádný dišputát :-)

space
31. ledna • 10:31

Čtením mezi řádky této PR slátaniny vyplývá, že stará Kuga:
- neměla kvalitní tlumící materiály
- byla 2x tak hlučná
- měla naho*no aerodynamiku
- byla zbytečně široká a vysokáNo pěkně si nadělali do bot...

josephko
31. ledna • 8:19

Jediné, čo Fordu nechýba je sebavedomie. Kuga "poráží veškerou konkurenci". Aj takú CX-5-ku od mazdy?
Je zaujímavé, ako sa dá nedostatok prezentovať ako výhoda. "Menšia šírka novej Kugy prispieva k lepšej manévrovateľnosti" :-D. Kamarát má Kugu prvej generácie, ale keď si jeho manželka sadne do mojej šestkovej mazdy, tak si nevie vynachváliť, koľko miesta je v nej na šírku. Koľko miesta potom bude v tej novej Kuge?

danjan
1. února • 11:57

Kuga je na pohľad pekné auto ,ale čo sa týka techniky na CX-5 nemá ,plus tá cena...no neviem:-/:-/

Demo
31. ledna • 10:49

Treba schudnut, ty buzna...

Kankunen
31. ledna • 7:45

Jak to má vypadat, když hlavní inža řekne, že nová Kuga je dynamičtější. Já vidím, že předek je spíše uhlazenější.

Doporučujeme

Články odjinud