Na e-salonu v Letňanech je Kuga do neděle vystavená. S RAV4 se to opravdu dá srovnávat jen cenou. Jinak úplně odlišná auta. Toyota je proti tomu pomalu offroad. Kuga PHEV totiž není ani 4x4, ani SUV a snad ani crossover. Vysvětlím proč: Baterie jsou pod podlahou, což zní na první pohled dobře (nízké těžiště, nezabírají místo v kufru, kde může být pod podlahou normálně rezerva atd.), ale má to velký háček. Světlá výška je 137 mm, tedy sotva jako u běžného nízkého auta. Navíc instalace baterií a provedení jejich obalu vypadá podivně amatérsky (jako by to tam bylo připlácnuto dodatačně a nejednalo se o tovární výrobu). Pod motorem je světlá výška ještě v pořádku, ale pak následuje zub cca 5 cm. Přechodový úhel je jako u běžného osobáku. Jako mamacar do města tedy OK, na polní cestu už spíš ne. Jak obal baterie přežije zimu, je taky otázka. Antikorozní úpravu těžko posuzovat, ale jsou tam i podivné měkké papundekly, které na podvozek obecně tak nějak nepatří. Zbytek auta neurazí nenadchne, sedadla na evropské poměry absurdně malá (prostě auto pro holky).