Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

31 komentářů

Hali
5. prosince • 7:23

Jsem opravdu rád, že sem v září stihl objednat končící Kugu. Ve verzi ST line s dvoulitrem, 4x4 a pěknou výbavou za 694 tis. A je to parádní svezení za ty peníze. Tušil sem kam to s novym modelem povede....

OTTO
14. listopadu • 17:56

perlička: K PHEV není možné přikoupit nezávislé topení. Přitom tam by se zrovna uplatnilo nejvíc... B-]

Takurcite
14. listopadu • 21:35

To nemuzes kupit.
Cenove je to uplny nesmysl, to radsi vcelku pekneso supa hybrida, nebo kodjaka ve dvoulitru (pripadne karoqa a DOST usetrit), nez toho.
Nebo samozrejme cokoliv mimo koncern, ale tak ty jsi koncernovej, tak se to nabizi :)

Jožin
14. listopadu • 17:16

Na webovkách má Ford u ceníku napsáno na akční ceny se ptejte u prodejců. Tak jsem se dnes stavil u Fordu co je na pražském okruhu a poptal jsem akční slevu. Jo milej pane ta žádná není a vrazil mi do ruky tento ceník co je v článku, všichni zdražují a uvidíte jak poletí ceny po konci roku nahoru, kupujte dokud je to tak levné. A máte předváděčku na svezení? Ne, nemáme. A kdy budete mít? Nevíme. Celý Ford je banda srandovních kašpárků.

Mirek
14. listopadu • 19:36

Otázkou zůstává, jestli ten prodejce nepřistoupil k cenotvorbě, jako se přistupuje v Praze u bytů a je potřeba pro lepší cenu jít zcela mimo Prahu.

bzzz
17. listopadu • 12:12

V Praze je dlouhodoby nedostatek bytu. Velkou cast novych skoupi cizinci nebo majetnejsi (vlastnici bytu/domu) jako investici. Srovnani mimo.

OTTO
14. listopadu • 19:54

Možná na tom i něco je, známý v Praze takto kupoval Golfa u dealera v (na?) Kladně, v Praze prý žádná snaha dealerů něco prodat.

Mirek
14. listopadu • 20:17

Já tuto zkušenost mam. Ale tuhle Kugu bych si nekoupil, cena, nelíbí se mi.

OTTO
14. listopadu • 18:00

Díky za osobní zkušenost, ušetři jsi mi cestu. To jsou vážně klauni - přitom na auto.cz někdo vložil onen neoficiální akční ceník, kde už to vypadalo relativně přijatelně (ceny asi o 20% dolů). Zkusil jsem si nakonfigurovat PHEV a cena skoro 1,2 mil (a to šlo jen o Titanium X), docela blamáž.

Aa
14. listopadu • 16:32

Ten cenik me opravdu pobavil. Neni aprila?

bzzz
14. listopadu • 15:42

Koukam cenova konkurence nove RAV4 ;-)

EL2020
16. listopadu • 16:19

Na e-salonu v Letňanech je Kuga do neděle vystavená. S RAV4 se to opravdu dá srovnávat jen cenou. Jinak úplně odlišná auta. Toyota je proti tomu pomalu offroad. Kuga PHEV totiž není ani 4x4, ani SUV a snad ani crossover. Vysvětlím proč: Baterie jsou pod podlahou, což zní na první pohled dobře (nízké těžiště, nezabírají místo v kufru, kde může být pod podlahou normálně rezerva atd.), ale má to velký háček. Světlá výška je 137 mm, tedy sotva jako u běžného nízkého auta. Navíc instalace baterií a provedení jejich obalu vypadá podivně amatérsky (jako by to tam bylo připlácnuto dodatačně a nejednalo se o tovární výrobu). Pod motorem je světlá výška ještě v pořádku, ale pak následuje zub cca 5 cm. Přechodový úhel je jako u běžného osobáku. Jako mamacar do města tedy OK, na polní cestu už spíš ne. Jak obal baterie přežije zimu, je taky otázka. Antikorozní úpravu těžko posuzovat, ale jsou tam i podivné měkké papundekly, které na podvozek obecně tak nějak nepatří. Zbytek auta neurazí nenadchne, sedadla na evropské poměry absurdně malá (prostě auto pro holky).

bzzz
17. listopadu • 12:05

Diky za konkretni postrehy.

OTTO
14. listopadu • 16:04

To mě taky napadlo, jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet... Kuga PHEV tedy může alespoň exhibovat EL značkou a argumentovat ušetřenými PHM, parkovným, dálniční známkou, silniční daní a kdo ví, čím ještě. Toyota nemá ani tyto trumfy, zbyla jí jen mytická spolehlivost, což je zase takový opak Fordu, ten už od nějakých 80tých let provází mytická nespolehlivost :-)

E15
15. listopadu • 11:17

Abychom byli fér, tak RAV4 hybrid má kromě spolehlivosti i 4x4 a 1650 kg tažné, což zase nemá plug-in Kuga. Nicméně tipuju, že Kuga losí test na rozdíl od RAV4 zvládne.

bzzz
15. listopadu • 11:38

To bylo spise na margo 'stiznosti' na RAV4, auta jako takove nesrovnavam, protoze kazdy potrebuje/chce neco jineho. Ale tusim v tom RAV a Kuga nezustanou sami.

E15
15. listopadu • 13:03

Tak cena je dost přepálená u obou (charakterově trochu jiných) aut, to souhlasím! Pokud má být toto nový trend, tak s ohledem na to, že prodeje klesají už teď, to bude ještě zajímavé.

Martin P.
14. listopadu • 14:00

Tak jistě akční cena zajisté způsobí, že lidi budou hned dávat vozy segmentu B C v verzi kombi a vznětovým motorem na vrakoviště. A hned běží pro něco takového.... ...a když dostanou dálniční známku zdarma tak i ten zbytek.

OTTO
14. listopadu • 14:31

To aby ale udělali AKCI SLEVA až 250000 Kč, což je hned na úvod prodeje trochu divné...

Michal
14. listopadu • 13:55

To nemůžou být české ceny když základní 3válec s poklicemi a 735000kč.

Kankunen
14. listopadu • 13:34

Prostě je to tak, čím více baterek, tím nesmyslnější cena a strašlivé zrychlení k výkonu.
Slouží to k obelhaní emisí. Ano jede to kousek bez lokálních emisí, ale koupit si auto za milion a ježdění kolem komína je nesmysl, protože za pojištění zaplatí víc než za energie.

OTTO
14. listopadu • 14:22

Tady nevidím problém v ceně toho PHEV, ale v cenách celkově - největší úlet mi připadá ten základní tříválec (0-100 za 12,5 s) na plecháčích za tři čtvrtě mega. To snad i ten plug-in Titaniu X za milion vychází líp (jakkokoliv je to taky blbost, Titanium X totiž taky není zrovna "plná palba", ještě je potřeba za kdeco připlatit).

Peter
14. listopadu • 13:06

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Michal
14. listopadu • 12:34

A pak že je Kamig drahý

OTTO
14. listopadu • 16:14

Jak souvisí Kamiq s Kugou? Zase buďme fér - Kuga, byť předražená, je něco mezi Karoqem a Kodiaqem...

Sergio
14. listopadu • 12:25

U Fordu se definitivně zbláznili. Jestli jim poslední roky rychle padají evropské prodeje, tak teď poletí jak šutr volným pádem. Prodávat nevybavenou veteš s tříválcovým chcípákem v předohrabu s manuálem za tři čtvrtě mega, tak to je opravdu na Chocholouška.

Ji
14. listopadu • 13:42

A navíc vypadá jak vykulený pulec kterému ještě rozkopali p.rdel.

OTTO
14. listopadu • 14:28

Asi jsem divnej, ale nový Focus, Kuga a dokonce i Puma se mi docela líbí. Bál bych se teda (ne)kvality, ale záruka celkem ujde. Pokud jde o ceny, vše bylo řečeno...

OTTO
14. listopadu • 11:40

Ceny naprosto absurdní - chtít za o 20 cm vyšší Focus ve výbavě totální holobyt takové pálky, to nemohou myslet vážně. Plug-in hybrid dražší než plug-in Superb. Převodovka ecvt a parametry ještě línější než Toyota, 0-100 za 9,2s (tedy na úrovní litrových turbítek za 300tis) je u auta za milion celkem blamáž (těch 225 HP je opět jen na papíře).Aby to alespoň trochu zachránili, tak slevu 20% dostanete už mezi dveřmi (ale i tak to není žádná láce, je to pořád jen Ford)

šofér
15. listopadu • 15:22

s tou převodovkou jste ujel, eCVT je moc a moc pohodlný automat. Jinak souhlas. Mám v Octavii DSG a eCVT v Corolle si rád užiji.

OTTO
15. listopadu • 16:49

eCVT je sice velice pohodlný automat (aby nebyl, když k žádnému "řazení" nedochází), ale bohužel je s ním v Toyotě spárován velice nepohodlný motor. Na letargické popojížení mezi semafory je to super řešení (místo občas trochu kuckavého DSG). Při sebemenší snaze o zrychlení (nic dramatického, stačí snaha držet se běžného provozu) je ale rámus od motoru opravdu otravný. To je jedna věc. Druhá věc je potom to, že se v té eCVT nějak ztrácí výkon - dynamika (ani papírová a už vůbec ne reálná) těch aut vůbec neodpovídá udávanému výkonu. Viz tady ta Kuga, 225 HP a 0-100 za 9,2s? To je trochu mimo, protože je to sice těžké auto, ale neváží 2,5 tuny.

Doporučujeme

Články odjinud