Jsem opravdu rád, že sem v září stihl objednat končící Kugu. Ve verzi ST line s dvoulitrem, 4x4 a pěknou výbavou za 694 tis. A je to parádní svezení za ty peníze. Tušil sem kam to s novym modelem povede....
perlička: K PHEV není možné přikoupit nezávislé topení. Přitom tam by se zrovna uplatnilo nejvíc... B-]
To nemuzes kupit.Cenove je to uplny nesmysl, to radsi vcelku pekneso supa hybrida, nebo kodjaka ve dvoulitru (pripadne karoqa a DOST usetrit), nez toho.Nebo samozrejme cokoliv mimo koncern, ale tak ty jsi koncernovej, tak se to nabizi :)
Na webovkách má Ford u ceníku napsáno na akční ceny se ptejte u prodejců. Tak jsem se dnes stavil u Fordu co je na pražském okruhu a poptal jsem akční slevu. Jo milej pane ta žádná není a vrazil mi do ruky tento ceník co je v článku, všichni zdražují a uvidíte jak poletí ceny po konci roku nahoru, kupujte dokud je to tak levné. A máte předváděčku na svezení? Ne, nemáme. A kdy budete mít? Nevíme. Celý Ford je banda srandovních kašpárků.
Otázkou zůstává, jestli ten prodejce nepřistoupil k cenotvorbě, jako se přistupuje v Praze u bytů a je potřeba pro lepší cenu jít zcela mimo Prahu.
V Praze je dlouhodoby nedostatek bytu. Velkou cast novych skoupi cizinci nebo majetnejsi (vlastnici bytu/domu) jako investici. Srovnani mimo.
Možná na tom i něco je, známý v Praze takto kupoval Golfa u dealera v (na?) Kladně, v Praze prý žádná snaha dealerů něco prodat.
Já tuto zkušenost mam. Ale tuhle Kugu bych si nekoupil, cena, nelíbí se mi.
Díky za osobní zkušenost, ušetři jsi mi cestu. To jsou vážně klauni - přitom na auto.cz někdo vložil onen neoficiální akční ceník, kde už to vypadalo relativně přijatelně (ceny asi o 20% dolů). Zkusil jsem si nakonfigurovat PHEV a cena skoro 1,2 mil (a to šlo jen o Titanium X), docela blamáž.
Ten cenik me opravdu pobavil. Neni aprila?
Koukam cenova konkurence nove RAV4 ;-)
Na e-salonu v Letňanech je Kuga do neděle vystavená. S RAV4 se to opravdu dá srovnávat jen cenou. Jinak úplně odlišná auta. Toyota je proti tomu pomalu offroad. Kuga PHEV totiž není ani 4x4, ani SUV a snad ani crossover. Vysvětlím proč: Baterie jsou pod podlahou, což zní na první pohled dobře (nízké těžiště, nezabírají místo v kufru, kde může být pod podlahou normálně rezerva atd.), ale má to velký háček. Světlá výška je 137 mm, tedy sotva jako u běžného nízkého auta. Navíc instalace baterií a provedení jejich obalu vypadá podivně amatérsky (jako by to tam bylo připlácnuto dodatačně a nejednalo se o tovární výrobu). Pod motorem je světlá výška ještě v pořádku, ale pak následuje zub cca 5 cm. Přechodový úhel je jako u běžného osobáku. Jako mamacar do města tedy OK, na polní cestu už spíš ne. Jak obal baterie přežije zimu, je taky otázka. Antikorozní úpravu těžko posuzovat, ale jsou tam i podivné měkké papundekly, které na podvozek obecně tak nějak nepatří. Zbytek auta neurazí nenadchne, sedadla na evropské poměry absurdně malá (prostě auto pro holky).
Diky za konkretni postrehy.
To mě taky napadlo, jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet... Kuga PHEV tedy může alespoň exhibovat EL značkou a argumentovat ušetřenými PHM, parkovným, dálniční známkou, silniční daní a kdo ví, čím ještě. Toyota nemá ani tyto trumfy, zbyla jí jen mytická spolehlivost, což je zase takový opak Fordu, ten už od nějakých 80tých let provází mytická nespolehlivost :-)
Abychom byli fér, tak RAV4 hybrid má kromě spolehlivosti i 4x4 a 1650 kg tažné, což zase nemá plug-in Kuga. Nicméně tipuju, že Kuga losí test na rozdíl od RAV4 zvládne.
To bylo spise na margo 'stiznosti' na RAV4, auta jako takove nesrovnavam, protoze kazdy potrebuje/chce neco jineho. Ale tusim v tom RAV a Kuga nezustanou sami.
Tak cena je dost přepálená u obou (charakterově trochu jiných) aut, to souhlasím! Pokud má být toto nový trend, tak s ohledem na to, že prodeje klesají už teď, to bude ještě zajímavé.
Tak jistě akční cena zajisté způsobí, že lidi budou hned dávat vozy segmentu B C v verzi kombi a vznětovým motorem na vrakoviště. A hned běží pro něco takového.... ...a když dostanou dálniční známku zdarma tak i ten zbytek.
To aby ale udělali AKCI SLEVA až 250000 Kč, což je hned na úvod prodeje trochu divné...
To nemůžou být české ceny když základní 3válec s poklicemi a 735000kč.
Prostě je to tak, čím více baterek, tím nesmyslnější cena a strašlivé zrychlení k výkonu.Slouží to k obelhaní emisí. Ano jede to kousek bez lokálních emisí, ale koupit si auto za milion a ježdění kolem komína je nesmysl, protože za pojištění zaplatí víc než za energie.
Tady nevidím problém v ceně toho PHEV, ale v cenách celkově - největší úlet mi připadá ten základní tříválec (0-100 za 12,5 s) na plecháčích za tři čtvrtě mega. To snad i ten plug-in Titaniu X za milion vychází líp (jakkokoliv je to taky blbost, Titanium X totiž taky není zrovna "plná palba", ještě je potřeba za kdeco připlatit).
Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
A pak že je Kamig drahý
Jak souvisí Kamiq s Kugou? Zase buďme fér - Kuga, byť předražená, je něco mezi Karoqem a Kodiaqem...
U Fordu se definitivně zbláznili. Jestli jim poslední roky rychle padají evropské prodeje, tak teď poletí jak šutr volným pádem. Prodávat nevybavenou veteš s tříválcovým chcípákem v předohrabu s manuálem za tři čtvrtě mega, tak to je opravdu na Chocholouška.
A navíc vypadá jak vykulený pulec kterému ještě rozkopali p.rdel.
Asi jsem divnej, ale nový Focus, Kuga a dokonce i Puma se mi docela líbí. Bál bych se teda (ne)kvality, ale záruka celkem ujde. Pokud jde o ceny, vše bylo řečeno...
Ceny naprosto absurdní - chtít za o 20 cm vyšší Focus ve výbavě totální holobyt takové pálky, to nemohou myslet vážně. Plug-in hybrid dražší než plug-in Superb. Převodovka ecvt a parametry ještě línější než Toyota, 0-100 za 9,2s (tedy na úrovní litrových turbítek za 300tis) je u auta za milion celkem blamáž (těch 225 HP je opět jen na papíře).Aby to alespoň trochu zachránili, tak slevu 20% dostanete už mezi dveřmi (ale i tak to není žádná láce, je to pořád jen Ford)
s tou převodovkou jste ujel, eCVT je moc a moc pohodlný automat. Jinak souhlas. Mám v Octavii DSG a eCVT v Corolle si rád užiji.
eCVT je sice velice pohodlný automat (aby nebyl, když k žádnému "řazení" nedochází), ale bohužel je s ním v Toyotě spárován velice nepohodlný motor. Na letargické popojížení mezi semafory je to super řešení (místo občas trochu kuckavého DSG). Při sebemenší snaze o zrychlení (nic dramatického, stačí snaha držet se běžného provozu) je ale rámus od motoru opravdu otravný. To je jedna věc. Druhá věc je potom to, že se v té eCVT nějak ztrácí výkon - dynamika (ani papírová a už vůbec ne reálná) těch aut vůbec neodpovídá udávanému výkonu. Viz tady ta Kuga, 225 HP a 0-100 za 9,2s? To je trochu mimo, protože je to sice těžké auto, ale neváží 2,5 tuny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.