Nový Ford Kuga má české ceny. Na plug-in hybrid si připravte alespoň milion korun

OTTO  |  14. 11. 2019 11:40

Ceny naprosto absurdní - chtít za o 20 cm vyšší Focus ve výbavě totální holobyt takové pálky, to nemohou myslet vážně. Plug-in hybrid dražší než plug-in Superb. Převodovka ecvt a parametry ještě línější než Toyota, 0-100 za 9,2s (tedy na úrovní litrových turbítek za 300tis) je u auta za milion celkem blamáž (těch 225 HP je opět jen na papíře).

Aby to alespoň trochu zachránili, tak slevu 20% dostanete už mezi dveřmi (ale i tak to není žádná láce, je to pořád jen Ford)

Odpovědět  |   | 
šofér  |  15. 11. 2019 15:22

s tou převodovkou jste ujel, eCVT je moc a moc pohodlný automat. Jinak souhlas. Mám v Octavii DSG a eCVT v Corolle si rád užiji.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  15. 11. 2019 16:49

eCVT je sice velice pohodlný automat (aby nebyl, když k žádnému "řazení" nedochází), ale bohužel je s ním v Toyotě spárován velice nepohodlný motor. Na letargické popojížení mezi semafory je to super řešení (místo občas trochu kuckavého DSG). Při sebemenší snaze o zrychlení (nic dramatického, stačí snaha držet se běžného provozu) je ale rámus od motoru opravdu otravný. To je jedna věc. Druhá věc je potom to, že se v té eCVT nějak ztrácí výkon - dynamika (ani papírová a už vůbec ne reálná) těch aut vůbec neodpovídá udávanému výkonu. Viz tady ta Kuga, 225 HP a 0-100 za 9,2s? To je trochu mimo, protože je to sice těžké auto, ale neváží 2,5 tuny.

Odpovědět  |   | 
Sergio  |  14. 11. 2019 12:25

U Fordu se definitivně zbláznili. Jestli jim poslední roky rychle padají evropské prodeje, tak teď poletí jak šutr volným pádem. Prodávat nevybavenou veteš s tříválcovým chcípákem v předohrabu s manuálem za tři čtvrtě mega, tak to je opravdu na Chocholouška.

Odpovědět  |   | 
Ji  |  14. 11. 2019 13:42

A navíc vypadá jak vykulený pulec kterému ještě rozkopali p.rdel.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 14:28

Asi jsem divnej, ale nový Focus, Kuga a dokonce i Puma se mi docela líbí. Bál bych se teda (ne)kvality, ale záruka celkem ujde. Pokud jde o ceny, vše bylo řečeno...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 11. 2019 12:34

A pak že je Kamig drahý

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 16:14

Jak souvisí Kamiq s Kugou? Zase buďme fér - Kuga, byť předražená, je něco mezi Karoqem a Kodiaqem...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  14. 11. 2019 13:06

Ford Novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 11. 2019 13:34

Prostě je to tak, čím více baterek, tím nesmyslnější cena a strašlivé zrychlení k výkonu.
Slouží to k obelhaní emisí. Ano jede to kousek bez lokálních emisí, ale koupit si auto za milion a ježdění kolem komína je nesmysl, protože za pojištění zaplatí víc než za energie.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 14:22

Tady nevidím problém v ceně toho PHEV, ale v cenách celkově - největší úlet mi připadá ten základní tříválec (0-100 za 12,5 s) na plecháčích za tři čtvrtě mega. To snad i ten plug-in Titaniu X za milion vychází líp (jakkokoliv je to taky blbost, Titanium X totiž taky není zrovna "plná palba", ještě je potřeba za kdeco připlatit).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 11. 2019 13:55

To nemůžou být české ceny když základní 3válec s poklicemi a 735000kč.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  14. 11. 2019 14:00

Tak jistě akční cena zajisté způsobí, že lidi budou hned dávat vozy segmentu B C v verzi kombi a vznětovým motorem na vrakoviště. A hned běží pro něco takového.... ...a když dostanou dálniční známku zdarma tak i ten zbytek.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 14:31

To aby ale udělali AKCI SLEVA až 250000 Kč, což je hned na úvod prodeje trochu divné...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 15:42

Koukam cenova konkurence nove RAV4

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 16:04

To mě taky napadlo, jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet... Kuga PHEV tedy může alespoň exhibovat EL značkou a argumentovat ušetřenými PHM, parkovným, dálniční známkou, silniční daní a kdo ví, čím ještě. Toyota nemá ani tyto trumfy, zbyla jí jen mytická spolehlivost, což je zase takový opak Fordu, ten už od nějakých 80tých let provází mytická nespolehlivost

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 11. 2019 11:17

Abychom byli fér, tak RAV4 hybrid má kromě spolehlivosti i 4x4 a 1650 kg tažné, což zase nemá plug-in Kuga. Nicméně tipuju, že Kuga losí test na rozdíl od RAV4 zvládne.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 11. 2019 11:38

To bylo spise na margo 'stiznosti' na RAV4, auta jako takove nesrovnavam, protoze kazdy potrebuje/chce neco jineho. Ale tusim v tom RAV a Kuga nezustanou sami.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 11. 2019 13:03

Tak cena je dost přepálená u obou (charakterově trochu jiných) aut, to souhlasím! Pokud má být toto nový trend, tak s ohledem na to, že prodeje klesají už teď, to bude ještě zajímavé.

Odpovědět  |   | 
EL2020  |  16. 11. 2019 16:19

Na e-salonu v Letňanech je Kuga do neděle vystavená. S RAV4 se to opravdu dá srovnávat jen cenou. Jinak úplně odlišná auta. Toyota je proti tomu pomalu offroad. Kuga PHEV totiž není ani 4x4, ani SUV a snad ani crossover. Vysvětlím proč: Baterie jsou pod podlahou, což zní na první pohled dobře (nízké těžiště, nezabírají místo v kufru, kde může být pod podlahou normálně rezerva atd.), ale má to velký háček. Světlá výška je 137 mm, tedy sotva jako u běžného nízkého auta. Navíc instalace baterií a provedení jejich obalu vypadá podivně amatérsky (jako by to tam bylo připlácnuto dodatačně a nejednalo se o tovární výrobu). Pod motorem je světlá výška ještě v pořádku, ale pak následuje zub cca 5 cm. Přechodový úhel je jako u běžného osobáku. Jako mamacar do města tedy OK, na polní cestu už spíš ne. Jak obal baterie přežije zimu, je taky otázka. Antikorozní úpravu těžko posuzovat, ale jsou tam i podivné měkké papundekly, které na podvozek obecně tak nějak nepatří. Zbytek auta neurazí nenadchne, sedadla na evropské poměry absurdně malá (prostě auto pro holky).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2019 12:05

Diky za konkretni postrehy.

Odpovědět  |   | 
Aa  |  14. 11. 2019 16:32

Ten cenik me opravdu pobavil. Neni aprila?

Odpovědět  |   | 
Jožin  |  14. 11. 2019 17:16

Na webovkách má Ford u ceníku napsáno na akční ceny se ptejte u prodejců. Tak jsem se dnes stavil u Fordu co je na pražském okruhu a poptal jsem akční slevu. Jo milej pane ta žádná není a vrazil mi do ruky tento ceník co je v článku, všichni zdražují a uvidíte jak poletí ceny po konci roku nahoru, kupujte dokud je to tak levné. A máte předváděčku na svezení? Ne, nemáme. A kdy budete mít? Nevíme. Celý Ford je banda srandovních kašpárků.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 18:00

Díky za osobní zkušenost, ušetři jsi mi cestu. To jsou vážně klauni - přitom na auto.cz někdo vložil onen neoficiální akční ceník, kde už to vypadalo relativně přijatelně (ceny asi o 20% dolů). Zkusil jsem si nakonfigurovat PHEV a cena skoro 1,2 mil (a to šlo jen o Titanium X), docela blamáž.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 11. 2019 19:36

Otázkou zůstává, jestli ten prodejce nepřistoupil k cenotvorbě, jako se přistupuje v Praze u bytů a je potřeba pro lepší cenu jít zcela mimo Prahu.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 19:54

Možná na tom i něco je, známý v Praze takto kupoval Golfa u dealera v (na?) Kladně, v Praze prý žádná snaha dealerů něco prodat.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 11. 2019 20:17

Já tuto zkušenost mam. Ale tuhle Kugu bych si nekoupil, cena, nelíbí se mi.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 11. 2019 12:12

V Praze je dlouhodoby nedostatek bytu. Velkou cast novych skoupi cizinci nebo majetnejsi (vlastnici bytu/domu) jako investici. Srovnani mimo.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  14. 11. 2019 17:56

perlička: K PHEV není možné přikoupit nezávislé topení. Přitom tam by se zrovna uplatnilo nejvíc...

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  14. 11. 2019 21:35

To nemuzes kupit.
Cenove je to uplny nesmysl, to radsi vcelku pekneso supa hybrida, nebo kodjaka ve dvoulitru (pripadne karoqa a DOST usetrit), nez toho.
Nebo samozrejme cokoliv mimo koncern, ale tak ty jsi koncernovej, tak se to nabizi :)

Odpovědět  |   | 
Hali  |  05. 12. 2019 07:23

Jsem opravdu rád, že sem v září stihl objednat končící Kugu. Ve verzi ST line s dvoulitrem, 4x4 a pěknou výbavou za 694 tis. A je to parádní svezení za ty peníze. Tušil sem kam to s novym modelem povede....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 13 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 23 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 20 N/A