Nový Ford Kuga oficiálně: Prostornější, vybavenější a s celou řadou hybridů!

35 komentářů

Winter.
6. dubna • 9:02

No ty nové fordy jsou vzhledově hodně divné.Už to začal nový focus a tohle jen pokračuje.
Asi chtějí po MPV a Mondeu pohřbít i ten zbytek co se prodával. To že nenabízí u některých modelů ani čtyřválec tak to jim na prodejích taky moc nepřidá. Ke všemu v daných třídách nenabízí ford oproti konkurenci ani nějakou super cenovku.

Cyril
4. dubna • 9:36

Takový otylý hatchback, prostě přifouknutý Focus, spíš než jako SUV to vypadá jako MPV.

mpolan
5. dubna • 7:55

Spíš jako Focus Cross. Na SUV to má i malou světlou výšku, břicho tahá dost po zemi.

E15
6. dubna • 16:52

Mate vás (oba výše) to celolakované provedení (kdo ví, jestli tato verze není i trochu snížená), základ bude OK.

Shone9522
8. dubna • 20:36

jj navíc nová kuga narostla jak do delky ta do sirky, takze sice působí jako že je malá ale ve finále je to dost rozdil.

driver6
4. dubna • 7:49

No jo, to by nebyli Češi aby hned neremcali :-D:-D at se to udělá hranatý, odlišný od jinych modelů značky ... tak je to špatně, a když se udělá model v zaobleném dynamickém designu s charakteristickými prvky značky, zase je to špatně, furt jen nadavat na všechno že :-D:-D
Běžte si radši onanovat ke svým milovaným škodověnkám :-)) :-D
Za mě palec nahoru! Ford neudělal nic jiného než co dělá vetšina jinych značek. Základ ve Focusu a podobnost s ním je logickým krokem a za mě je design velice povedený, sportovní line ve stylu Porsche nebo Stelvio, Mazda... má to šmrnc a v reálu to jistě bude jěště o dost lepší než na fotkách. A hlavně taky oceňuji že se Ford nikdy nebál a nebojí s designem experimentovat a s novou generaci auto zcela změnit, ne jako např. koncern VW.

OnLi
4. dubna • 7:17

Od prvního Focusu ušel Ford designem (a mnohdy i kvalitou) dlouhou cestu .... dolů.:-|

SUV jedině s dieslem
3. dubna • 22:52

Škaredé...divné .
Tohle nevypadá jako SUV , ale jako nadopovaný , přežraný , oteklý a nafouknutý otesánek Focus XXL. :-O
Kuga dosud vypadala docela dobře..tohle je krok vedle.
Opět..Fordu se moc nedaří.

Karel.
3. dubna • 20:13

Další bezpohlavní, generický design, od každého si vypůjčili něco, pejsek s kočičkou by to neumatlali lépe. Stejný paskvil jako nový Focus. A těmi benzínovými tříválci tomu dali definitivní korunu.

Davef
3. dubna • 10:04

Myslím, že to bude trefa do černého, už to není klasické SUV, spíš přizvednutý hatchback, nesmyslná obliba SUV už snad bude končit, asi nejhezčí Ford s tímto novým designem, hlavně zadek, včera jsem musel jet za Karoqem s tím strašným zadkem, i nové Sangjongy jsou krásnější. Jinak já osobně jsem nyní přestal kupovat nová auta, nebudu platit za nesmysly nařízené EU a vyzívám k tomu i další lidi, bohužel jinak s tím bojovat nelze.

mpolan
3. dubna • 10:52

Pokud člověk chce SUV, očekává, že bude vypadat jako SUV a ne jako nafouklý hatchback. To si může koupit Focus a bude mít totéž o sto tisíc levněji.
Je zajímavé, jak se tu vždycky spustí vlna nadávek a různého napadání, když někdo představí SUV, které nevypadá jako SUV, nebo nemá všechny očekávané prvky SUV. Ale jen do chvíle, než totéž udělá VW nebo Ford, pak je vše v pořádku...

Davef
3. dubna • 11:43

Myslel jsem to tak, že když už s tímto typem auta přijde i manstream, tak už je téměř jisté, že lidé již nebudou mít zájem o SUV, ale o tato auta.

kari
3. dubna • 8:41

Za mě určitě skok k lepšímu. Z předu takový přizvedlý Focus, ale každá značka se drží své identity. Zezadu se mi líbí o něco víc. Celkově dynamicky působící SUV, rozhodně ve srovnání s předchůdcem. Interier pěkný, nesnaží se působit za každou cenu "jinak". Jaké to bude doopravdy bude potřeba vidět na živo. Jen škoda, že chybí větší benzinový motor. Ve Focusu s přimhouřeným okem ok, ale u SUV už by se tam větší motor hodil. Třeba i ta 2,5 bez hybridu, ale přeplňovaný 2,3 poladěný na nižší výkon by tomu seděl. Celkově jsem zatím až na pár výtek mile překvapen.

Kankunen
2. dubna • 21:52

Odporný ksicht.

TankMurdock
4. dubna • 12:35

Jo jo někdy ten pohled do zrcadla je šok. Zvláště takhle po ránu.;-)

Brutus
2. dubna • 20:34

První pohled na fotku co mě napadlo Porsche

OP
4. dubna • 9:35

Vždyť to nemá s Porsche společnou jedinou linku, jediný prolis, předek, zadek, boční profil, prostě nic. Macan, který k tomu má velikostně nejblíže má jediné společné věci jen 4 kola a volant.

BB
3. dubna • 7:06

Mě zase napadla Mazda, i ta kombinace 2,5l motoru mě vede k tomu, jestli částečně Ford nesplnil opět síly s Mazdou.

Mirek
2. dubna • 20:59

Viděl jsem fotky dříve, než jsem zjistil co to je. Trochu jsem vytuhl s myšlenkou, že to se Mazdě fakt nepovedlo.

E15
2. dubna • 20:41

jo, je to tak trochu Macan, ale to myslím není na škodu, oproti předchozí generaci vidím velký posun k lepším (exteriér i interiér)

Peter
2. dubna • 20:41

Mne to pripadá ako Jaguar.

Sir CHerokee
3. dubna • 11:44

A mi jako přifouknutý Focus

kolkyno
2. dubna • 19:00

Dizajn exterieru sa im podaril. Konecne to neni krabicoid.

Michal
2. dubna • 18:11

Ja moc nebrzdím když znám trasz takže bych musel hybrid nabíjet.Měli by vymyslel nabíjení přes tlumiče když se pořád hýbou.

Joe Doe
3. dubna • 8:45

Ani ja nebrzdim - a nemam problem svoj hybrid nabit. Hybridy sa totiz nabijaju vzdy, ked das nohu dole z plynu, pripadne priamo od motora. Teda, dobre postavene hybridy.

KQ
2. dubna • 18:19

To je dávno vymyšlené, ale pekelně drahé.
https://jalopnik.com/heres-how-audis-new-techn... ...

josephko
2. dubna • 18:05

Dizajn je troch zvláštny, ale určite lepší ako predošlé Kugy. Som zvedavý, ako bude vyzerať v reále, kedy sa naplno ukážu proporcie auta.
Dúfam, že dizajnérov od Forda už definitívne opustilo to bláznovstvo New Edge, res. Kinetický dizajn...

Vlk z Vlkohradu
3. dubna • 8:59

Mně se naopak tento designový jazyk Fordu nelíbí. U Fiesty je to ok, to je malé, "hravé" auto. U Focusu už je to horší, na něj si budu muset chvíli zvykat. Ale tady na velkém autě to působí divně, velká přední maska, velká světla... No stejně nejsem cílová skupina, tak co.

josephko
3. dubna • 11:47

Lenže Fiesta je ešte starý dizajnový jazyk - kinetický dizajn. Podobne ako bol B-Max či C-Max.

Peter
2. dubna • 17:06

Tak toto SUV sa mi fakt páči.Škoda že tam nedavaju benzinový turbo štvorvalec.Ale to auto je fakt pekné.Palec hore.

bzzz
2. dubna • 17:44

Na zavodeni by to nebylo ani s benzinovym turbo-ctyrvalcem, takze co je spatneho na 2.5-litrovem benzinovem hybridu?

Peter
2. dubna • 17:53

Cena.A hlavne moc týmto novým veciam neverím takže pre mna určite klasicky štvorvalcový turbo benzín napr.1.5 Ecoboost.Ten vraj bol výborný.Ja by som hybrid ani nevyužil u nas nie je v meste pre hybridy parkovanie zadarmo.

Jiří
2. dubna • 18:29

Ano, čtyrvalcova 1.5EB je fakt vyborna, mám ji ve Focusu. Nová 1.5EB má max. výkon a moment položen ve stejných, resp. v podobných otackach, takže projev je podobný. Ctyrvalcova 1.5EB má opravdu výbornou zvukovou kulisu, u nové1.5EB se trivalec opravdu snažili zamaskovat a do cca 4500ot se jim to i docela povedlo, pak už to ale každý pozná. U vzhledu nové Kugy mě trochu mrzí přední maska, spíš bych to viděl na mohutnější ala nový ranger.

Rose
2. dubna • 21:09

Jj.. 1.5 Ecodoom měl známej v Kuga.. Turbo KO v 25kkm probehu. Takže je to fakt super motor. Ale zobecnovat se prý nemá. Proto moje turbo V 2.0 Ecodoom vydrželo brutálních 55kkm. Takze jsem možná predpojatej, ale nějak mám pocit že se starej Henry kdyby tyhle foukany vysavače viděl tak by dělala v hrobě rovnou Salchovy..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rossi
3. dubna • 8:35

na 1.5 EB 118kW v Mondeu MKV mám najeto cca 70.000 po 3,5 roku provozu. Naprosto bez problémů - není nejmenší problém ve zvuku motoru, při studených startech ani v ničem jiném. Olej měním v předepsaném intervalu 20.000 km (i první výmena), resp. to přesně vychází při každoročním servisu. Motor nijak zvlášť nešetřím, ale jezdím tak aby co nejdéle vydržel (netočím ho do omezovače zastudena a když dostane naloženo, tak nejedu nadoraz až do konce aby se aspoň trochu ochladilo před vypnutím turbo apod.)

Doporučujeme

Články odjinud