Nový Ford Kuga oficiálně: Prostornější, vybavenější a s celou řadou hybridů!

Peter  |  02. 04. 2019 17:06

Tak toto SUV sa mi fakt páči.Škoda že tam nedavaju benzinový turbo štvorvalec.Ale to auto je fakt pekné.Palec hore.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 04. 2019 17:44

Na zavodeni by to nebylo ani s benzinovym turbo-ctyrvalcem, takze co je spatneho na 2.5-litrovem benzinovem hybridu?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 04. 2019 17:53

Cena.A hlavne moc týmto novým veciam neverím takže pre mna určite klasicky štvorvalcový turbo benzín napr.1.5 Ecoboost.Ten vraj bol výborný.Ja by som hybrid ani nevyužil u nas nie je v meste pre hybridy parkovanie zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  02. 04. 2019 18:29

Ano, čtyrvalcova 1.5EB je fakt vyborna, mám ji ve Focusu. Nová 1.5EB má max. výkon a moment položen ve stejných, resp. v podobných otackach, takže projev je podobný. Ctyrvalcova 1.5EB má opravdu výbornou zvukovou kulisu, u nové1.5EB se trivalec opravdu snažili zamaskovat a do cca 4500ot se jim to i docela povedlo, pak už to ale každý pozná. U vzhledu nové Kugy mě trochu mrzí přední maska, spíš bych to viděl na mohutnější ala nový ranger.

Odpovědět  |   | 
Rose  |  02. 04. 2019 21:09

Jj.. 1.5 Ecodoom měl známej v Kuga.. Turbo KO v 25kkm probehu. Takže je to fakt super motor. Ale zobecnovat se prý nemá. Proto moje turbo V 2.0 Ecodoom vydrželo brutálních 55kkm. Takze jsem možná predpojatej, ale nějak mám pocit že se starej Henry kdyby tyhle foukany vysavače viděl tak by dělala v hrobě rovnou Salchovy..

Odpovědět  |   | 
Rossi  |  03. 04. 2019 08:35

na 1.5 EB 118kW v Mondeu MKV mám najeto cca 70.000 po 3,5 roku provozu. Naprosto bez problémů - není nejmenší problém ve zvuku motoru, při studených startech ani v ničem jiném. Olej měním v předepsaném intervalu 20.000 km (i první výmena), resp. to přesně vychází při každoročním servisu. Motor nijak zvlášť nešetřím, ale jezdím tak aby co nejdéle vydržel (netočím ho do omezovače zastudena a když dostane naloženo, tak nejedu nadoraz až do konce aby se aspoň trochu ochladilo před vypnutím turbo apod.)

Odpovědět  |   | 
josephko  |  02. 04. 2019 18:05

Dizajn je troch zvláštny, ale určite lepší ako predošlé Kugy. Som zvedavý, ako bude vyzerať v reále, kedy sa naplno ukážu proporcie auta.
Dúfam, že dizajnérov od Forda už definitívne opustilo to bláznovstvo New Edge, res. Kinetický dizajn...

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 04. 2019 08:59

Mně se naopak tento designový jazyk Fordu nelíbí. U Fiesty je to ok, to je malé, "hravé" auto. U Focusu už je to horší, na něj si budu muset chvíli zvykat. Ale tady na velkém autě to působí divně, velká přední maska, velká světla... No stejně nejsem cílová skupina, tak co.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  03. 04. 2019 11:47

Lenže Fiesta je ešte starý dizajnový jazyk - kinetický dizajn. Podobne ako bol B-Max či C-Max.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 04. 2019 18:11

Ja moc nebrzdím když znám trasz takže bych musel hybrid nabíjet.Měli by vymyslel nabíjení přes tlumiče když se pořád hýbou.

Odpovědět  |   | 
KQ  |  02. 04. 2019 18:19

To je dávno vymyšlené, ale pekelně drahé.
https://jalopnik.com/heres-how-audis-new-techn... ...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  03. 04. 2019 08:45

Ani ja nebrzdim - a nemam problem svoj hybrid nabit. Hybridy sa totiz nabijaju vzdy, ked das nohu dole z plynu, pripadne priamo od motora. Teda, dobre postavene hybridy.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  02. 04. 2019 19:00

Dizajn exterieru sa im podaril. Konecne to neni krabicoid.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 04. 2019 20:34

První pohled na fotku co mě napadlo Porsche

Odpovědět  |   | 
Peter  |  02. 04. 2019 20:41

Mne to pripadá ako Jaguar.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 04. 2019 11:44

A mi jako přifouknutý Focus

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 04. 2019 20:41

jo, je to tak trochu Macan, ale to myslím není na škodu, oproti předchozí generaci vidím velký posun k lepším (exteriér i interiér)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  02. 04. 2019 20:59

Viděl jsem fotky dříve, než jsem zjistil co to je. Trochu jsem vytuhl s myšlenkou, že to se Mazdě fakt nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
BB  |  03. 04. 2019 07:06

Mě zase napadla Mazda, i ta kombinace 2,5l motoru mě vede k tomu, jestli částečně Ford nesplnil opět síly s Mazdou.

Odpovědět  |   | 
OP  |  04. 04. 2019 09:35

Vždyť to nemá s Porsche společnou jedinou linku, jediný prolis, předek, zadek, boční profil, prostě nic. Macan, který k tomu má velikostně nejblíže má jediné společné věci jen 4 kola a volant.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  02. 04. 2019 21:52

Odporný ksicht.

Odpovědět  |   | 
TankMurdock  |  04. 04. 2019 12:35

Jo jo někdy ten pohled do zrcadla je šok. Zvláště takhle po ránu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  03. 04. 2019 08:41

Za mě určitě skok k lepšímu. Z předu takový přizvedlý Focus, ale každá značka se drží své identity. Zezadu se mi líbí o něco víc. Celkově dynamicky působící SUV, rozhodně ve srovnání s předchůdcem. Interier pěkný, nesnaží se působit za každou cenu "jinak". Jaké to bude doopravdy bude potřeba vidět na živo. Jen škoda, že chybí větší benzinový motor. Ve Focusu s přimhouřeným okem ok, ale u SUV už by se tam větší motor hodil. Třeba i ta 2,5 bez hybridu, ale přeplňovaný 2,3 poladěný na nižší výkon by tomu seděl. Celkově jsem zatím až na pár výtek mile překvapen.

Odpovědět  |   | 
Davef  |  03. 04. 2019 10:04

Myslím, že to bude trefa do černého, už to není klasické SUV, spíš přizvednutý hatchback, nesmyslná obliba SUV už snad bude končit, asi nejhezčí Ford s tímto novým designem, hlavně zadek, včera jsem musel jet za Karoqem s tím strašným zadkem, i nové Sangjongy jsou krásnější. Jinak já osobně jsem nyní přestal kupovat nová auta, nebudu platit za nesmysly nařízené EU a vyzívám k tomu i další lidi, bohužel jinak s tím bojovat nelze.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 04. 2019 10:52

Pokud člověk chce SUV, očekává, že bude vypadat jako SUV a ne jako nafouklý hatchback. To si může koupit Focus a bude mít totéž o sto tisíc levněji.
Je zajímavé, jak se tu vždycky spustí vlna nadávek a různého napadání, když někdo představí SUV, které nevypadá jako SUV, nebo nemá všechny očekávané prvky SUV. Ale jen do chvíle, než totéž udělá VW nebo Ford, pak je vše v pořádku...

Odpovědět  |   | 
Davef  |  03. 04. 2019 11:43

Myslel jsem to tak, že když už s tímto typem auta přijde i manstream, tak už je téměř jisté, že lidé již nebudou mít zájem o SUV, ale o tato auta.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  03. 04. 2019 20:13

Další bezpohlavní, generický design, od každého si vypůjčili něco, pejsek s kočičkou by to neumatlali lépe. Stejný paskvil jako nový Focus. A těmi benzínovými tříválci tomu dali definitivní korunu.

Odpovědět  |   | 
SUV jedině s dieslem  |  03. 04. 2019 22:52

Škaredé...divné .
Tohle nevypadá jako SUV , ale jako nadopovaný , přežraný , oteklý a nafouknutý otesánek Focus XXL.
Kuga dosud vypadala docela dobře..tohle je krok vedle.
Opět..Fordu se moc nedaří.

Odpovědět  |   | 
OnLi  |  04. 04. 2019 07:17

Od prvního Focusu ušel Ford designem (a mnohdy i kvalitou) dlouhou cestu .... dolů.

Odpovědět  |   | 
driver6  |  04. 04. 2019 07:49

No jo, to by nebyli Češi aby hned neremcali at se to udělá hranatý, odlišný od jinych modelů značky ... tak je to špatně, a když se udělá model v zaobleném dynamickém designu s charakteristickými prvky značky, zase je to špatně, furt jen nadavat na všechno že
Běžte si radši onanovat ke svým milovaným škodověnkám
Za mě palec nahoru! Ford neudělal nic jiného než co dělá vetšina jinych značek. Základ ve Focusu a podobnost s ním je logickým krokem a za mě je design velice povedený, sportovní line ve stylu Porsche nebo Stelvio, Mazda... má to šmrnc a v reálu to jistě bude jěště o dost lepší než na fotkách. A hlavně taky oceňuji že se Ford nikdy nebál a nebojí s designem experimentovat a s novou generaci auto zcela změnit, ne jako např. koncern VW.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  04. 04. 2019 09:36

Takový otylý hatchback, prostě přifouknutý Focus, spíš než jako SUV to vypadá jako MPV.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  05. 04. 2019 07:55

Spíš jako Focus Cross. Na SUV to má i malou světlou výšku, břicho tahá dost po zemi.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2019 16:52

Mate vás (oba výše) to celolakované provedení (kdo ví, jestli tato verze není i trochu snížená), základ bude OK.

Odpovědět  |   | 
Shone9522  |  08. 04. 2019 20:36

jj navíc nová kuga narostla jak do delky ta do sirky, takze sice působí jako že je malá ale ve finále je to dost rozdil.

Odpovědět  |   | 
Winter.  |  06. 04. 2019 09:02

No ty nové fordy jsou vzhledově hodně divné.Už to začal nový focus a tohle jen pokračuje.
Asi chtějí po MPV a Mondeu pohřbít i ten zbytek co se prodával. To že nenabízí u některých modelů ani čtyřválec tak to jim na prodejích taky moc nepřidá. Ke všemu v daných třídách nenabízí ford oproti konkurenci ani nějakou super cenovku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků
První jízda: Range Rover Velar SVA. Pětilitrový V8 jako střed vašeho vesmíru

Range Rover Velar SVA (první svezení)

Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…

10.  6.  2019 | Daniel Fuglevič | 11 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 115 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A