Ford novinky na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Zadek na elektriku je záruka zmršení auta. Neexistuje hybridní auto, kde by čistě elektrický pohon zadku byl jízdně zajímavý. Buď tam dají malou baterku aby udrželi hmotnost na uzdě a pak zadek mohou pohánět nějakým motorkem do stěračů nebo použijí baterku jak z Tesly a pak bude hmotnost v hajzlu. To nemá dobré řešení.
Obrovský přítlak, široké měkké gumy, 2 tuny, 2000hp a 2km brutality na okruhu
Jo, to si uzilo slavy kopu. Ten motor byl tak povedenej, ze se toho vsichni radsi zbavujou.Ale ted to zkomplikujou hybridem, tak uz se to urcite nebude tak sr*t...
To auto mělo koule. A je zajímavější než současná generace. Ty problémy byly vyřešeny. Byla to chyba Fordu. Pak tu ale byli jiní koumáci, co to u nás šroubovali 400+ HP a pak se divili....když jim ford nepodržel záruku.
Doufam ze si vezmou priklad z toyoty a udelaji rs mechnicke a s automatem
Proč s automatem?
Nekteri z nas maji ruzne postizeni - ktere jim neumoznuje radit - a jak to vypada toyota bude jen manual
V tomto kontextu dává automat smysl.
Ví někdo,kdy se to ST vrátí automat k 2.3 Ecoboostu ?
To vážně někdo touží po ST v automatu? To je jak toužit po chilli con carne bez chilli.
Ford zrušil 3 směnu v Saarlouis. A kvuli velke poptavce po focusu včetně ST, kdy bylo přijato od začatku roku do konce řijna přes 250 000 objednavek, ford neni schopen uspokojit trh a byl nucen pro většinu trhu vypustit pravě ST v automatu na dobu neurčitou a dokonce zrušit některe objednavky. Častečně je to zpusobene i nedostatečnym zasobovanim ruznych komponent.V tomhle kontextu je zajimave, že ford zřejmě chysta variantu ST+ a ne nejde o připlatkovou vybavu v součastnem konfiguratoru.
Automat bude na jaře....
To jsem moc zvědavý...desítky let se vyvíjí diferenciály a ladí se to aby to dodávalo pokud možno stále ve stejném poměru a aby výkon "neutíkal" a pak udělají auto co bude mít 50hp vzadu a 200 vpředu :D :D
Na vykone az tak nezalezi.... elektromotor ma max krutak od 1 rpm, takze v rychlosti reakcie mu skratka spalovak nestaci.11 kW Zero ma cca 110 Nm a s prehladom na svetlach znici vacsinu supersportov.Takze elektromotor na zadnej naprave ma oproti diferencialu atd obrovske vyhody.
Tomu snad sám nevěříte...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.