Nový Ford Focus od 414 990 Kč

Základní verze Fordu Focus bude na českém trhu stát 414 990 Kč. Jde o třídveřovou verzi s motorem 1.4 59 kW a výbavou Ambiente. V ní najdete ocelová kola 195/65 R15, dva přední a dva boční airbagy, ABS, elektrohydraulický posilovač řízení, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělené zadní sedadlo. Za dálkové ovládání budete připlácet 3 600 Kč, za manuální klimatizaci 36 100 Kč.

Ve verzi Trend stojí pětidvířko s motorem 1.6 Ti-VCT 85 kW 502 990 Kč, s motorem 1.6 TDCi 66 kW pak 517 990 Kč. Za motor 1.6 Ti-VCT 85 kW ve verzi Ghia dáte 584 990 Kč, motorizace 2.0 107 kW vás přijde na 632 990 Kč a 2.0 TDCi 100 kW na 681 990 Kč. Kombi stojí vždy o 35 tisíc více než pětidveřový hatchback.

Tip: Více o Fordu Focus (tisková mapa)

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků