Nový Ford Focus má český ceník. I základ je slušně vybaven

nobody  |  12. 04. 2018 21:24

Pokud nenabízí čtyřválcový benzinový motor, tak mě tohle auto nezajímá.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 04. 2018 21:43

Mám to v podstatě podobně. Pokud bych si měl vybrat mezi Astrou 1.6T R4 147 kW, Leonem FR 1.8T R4 132 kW a Focusem ST-line 1.5T R3, tak bych neváhal ani minutu a o Focusu bych ani nepřemýšlel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2018 21:56

O čem bys nepřemýšlel bylo jasné hned, ale co bys vybral jsi nenapsal.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 04. 2018 06:19

Tak sdělení bylo jasné. O konkurentech lze dlouho přemýšlet, nicméně R3 jako vrholná motorizace se diskvalifikuje automaticky

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 07:25

qwertz: Když je při výběru podmínka R4, což vyplývá z vlákna na které reaguješ, tak je logické, že se R3 diskvalifikuje automaticky. Takže pro tebe to sdělení evidentně jasné nebylo, ale to pro mě není žádná novinka. A smajlíkem to už nedoženeš.

Mirek: Na 99% Leona FR.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2018 11:12

Asi bych volil z tohoto výběru stejně.

Odpovědět  |   | 
BJ  |  13. 04. 2018 05:56

Ford už dávno Fordem. Koukáte se na převlečený Hyundai i30.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 04. 2018 09:45

i30 má multilink neee?

Odpovědět  |   | 
GR8  |  13. 04. 2018 06:28

Trihrnek jako zaklad proc ne. Alle STecko bez 1 valce.... WTF...To je velka skoda. Uz jen proto ze sazomet bude s obsahem 2 litry. Na druhou stranu rikam pockejme na svezeni. A jeste neco. Za me je to jedno z nejkrasnejsich aut segmentu C. A to jednoznacne.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  13. 04. 2018 15:27

ST samozrejme R3 mit nebude. V ceniku je jen STline, takze pouze opticky paket

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 18:07

Lukas: I ST bude mít R3, bohužel.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 04. 2018 20:01

Stacila by mi digiklima, tempomat a senzory. I kvuli takovym blbostem musi clovek sahnout po vyssi vybave, nebo priplatit v nizsi, coz se zpravidla nevyplati. Neni to jen u Fordu. Ale v 21.stoleti? Paneboze, za co...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 20:21

Vaclav: Přesně tak. Mně tohle nejvíc vadí u motorizací. Za tento stupidní systém bych sekal ruce.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 04. 2018 11:13

Trojvalec do objemu dvoch litrov povazujem za nieco uplne normalne. Velky hrniec ma vyssiu ucinnost, pripaja sa k tomu preplnanie - bez ktoreho by to cele nemalo zmysel. Dnesne metody riadenia a vyvazenia takehoto motora nie su problemom. Motorky to uz maju dvano, napriklad Triumph. A taky speed triple je tovaren na na radost z jazdy. Nevidim dovod to neskusit aj pri autach. Ale zaroven jednym dychom dodavam ze je treba zachovat aj tazkotonazniky akym je napriklad mustang s tym jedinym a spravnym motorom - je to krasna strojovna. Nech si ludia vyberu, dajte im tu moznost!

Odpovědět  |   | 
jean  |  14. 04. 2018 14:11

Jakože dnes už platia iné fyzikálne zákony ako v čase, ked trojvalce všetci okrem východného bloku opustili?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 04. 2018 10:16

Vychodny blok bol v tomto smere progresivny, skratka isli na vec jednoducho, sli na to tradicne pragmaticky. Potrebovali dostat z motora pozadovane parametre, potrebovali to co najlacnejsie a potrebovali to hned. Cim sa aboslutne nelisia od dnesnych produktov koncernu, zvlastne, ze? Dnes, znovu vynajdeny princip sa ocita v inom svelte, ked mame moznost motor vyvazit, mame moznost pouzivat vrstvene zmesi, mame moznost pouzivat (a pozor, toto je dolezite), ine paliva, mame moznost nastavit ine tolerancie vo vyrobe a materialy vobec. No a tak sa dnes EU sojuz vratil o minimalne polovicu storocnice dozadu a vsetky tie napady, konstrukcne pristupy a know-how, zrealizoval nanovo v prostredi dnesneho technologickeho know-how a objavuje vyssiu ucinnost. Mam len (odovodnene) obavy, ze ziskovy kanal vyrobca-zisk-faso eu uradnik, na ktory doplati len a len eu-ovcan, sa tu snazi presadit nieco ine, co je na mile a svetelne roky vzdialene zaujmom nam, obcanov. Potom zistite, ze motor je odpisany po par rokoch. S odkazom: KUPTE SI NOVE! Ale toto, nic v zlom, nemozete hodit na technologiu. Ttoto hodte na eurouradnika, fasoplateneho z fasozisku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 04. 2018 13:34

Proc se neodstehujes nekam mimo EU? Zkousel ses na to podivat treba tak, ze se jede predevsim na cenu, aby si drive 'luxusni' zbozi mohli poridit i (nemysleno pejorativne) plebs? Dnes kdejaky nymand/drevak musi mit veci, na ktere evolucne a realne (podle vzdelani, snahy a pristupu k zivotu/praci a vubec) nema narok. Pritom ty veci casto ke stesti nepotrebuje. KONZUM

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2018 16:15

Tak pokud ten R3 nechas stat na stole a budes resit vyhradne termodynamiku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A