Nový Ford Focus má český ceník. I základ je slušně vybaven

nobody  |  12. 04. 2018 21:24

Pokud nenabízí čtyřválcový benzinový motor, tak mě tohle auto nezajímá.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 04. 2018 21:43

Mám to v podstatě podobně. Pokud bych si měl vybrat mezi Astrou 1.6T R4 147 kW, Leonem FR 1.8T R4 132 kW a Focusem ST-line 1.5T R3, tak bych neváhal ani minutu a o Focusu bych ani nepřemýšlel.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  12. 04. 2018 21:56

O čem bys nepřemýšlel bylo jasné hned, ale co bys vybral jsi nenapsal.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  13. 04. 2018 06:19

Tak sdělení bylo jasné. O konkurentech lze dlouho přemýšlet, nicméně R3 jako vrholná motorizace se diskvalifikuje automaticky

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 07:25

qwertz: Když je při výběru podmínka R4, což vyplývá z vlákna na které reaguješ, tak je logické, že se R3 diskvalifikuje automaticky. Takže pro tebe to sdělení evidentně jasné nebylo, ale to pro mě není žádná novinka. A smajlíkem to už nedoženeš.

Mirek: Na 99% Leona FR.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2018 11:12

Asi bych volil z tohoto výběru stejně.

Odpovědět  |   | 
BJ  |  13. 04. 2018 05:56

Ford už dávno Fordem. Koukáte se na převlečený Hyundai i30.

Odpovědět  |   | 
k22  |  13. 04. 2018 09:45

i30 má multilink neee?

Odpovědět  |   | 
GR8  |  13. 04. 2018 06:28

Trihrnek jako zaklad proc ne. Alle STecko bez 1 valce.... WTF...To je velka skoda. Uz jen proto ze sazomet bude s obsahem 2 litry. Na druhou stranu rikam pockejme na svezeni. A jeste neco. Za me je to jedno z nejkrasnejsich aut segmentu C. A to jednoznacne.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  13. 04. 2018 15:27

ST samozrejme R3 mit nebude. V ceniku je jen STline, takze pouze opticky paket

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 18:07

Lukas: I ST bude mít R3, bohužel.

Odpovědět  |   | 
Vaclav  |  13. 04. 2018 20:01

Stacila by mi digiklima, tempomat a senzory. I kvuli takovym blbostem musi clovek sahnout po vyssi vybave, nebo priplatit v nizsi, coz se zpravidla nevyplati. Neni to jen u Fordu. Ale v 21.stoleti? Paneboze, za co...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2018 20:21

Vaclav: Přesně tak. Mně tohle nejvíc vadí u motorizací. Za tento stupidní systém bych sekal ruce.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  14. 04. 2018 11:13

Trojvalec do objemu dvoch litrov povazujem za nieco uplne normalne. Velky hrniec ma vyssiu ucinnost, pripaja sa k tomu preplnanie - bez ktoreho by to cele nemalo zmysel. Dnesne metody riadenia a vyvazenia takehoto motora nie su problemom. Motorky to uz maju dvano, napriklad Triumph. A taky speed triple je tovaren na na radost z jazdy. Nevidim dovod to neskusit aj pri autach. Ale zaroven jednym dychom dodavam ze je treba zachovat aj tazkotonazniky akym je napriklad mustang s tym jedinym a spravnym motorom - je to krasna strojovna. Nech si ludia vyberu, dajte im tu moznost!

Odpovědět  |   | 
jean  |  14. 04. 2018 14:11

Jakože dnes už platia iné fyzikálne zákony ako v čase, ked trojvalce všetci okrem východného bloku opustili?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  15. 04. 2018 10:16

Vychodny blok bol v tomto smere progresivny, skratka isli na vec jednoducho, sli na to tradicne pragmaticky. Potrebovali dostat z motora pozadovane parametre, potrebovali to co najlacnejsie a potrebovali to hned. Cim sa aboslutne nelisia od dnesnych produktov koncernu, zvlastne, ze? Dnes, znovu vynajdeny princip sa ocita v inom svelte, ked mame moznost motor vyvazit, mame moznost pouzivat vrstvene zmesi, mame moznost pouzivat (a pozor, toto je dolezite), ine paliva, mame moznost nastavit ine tolerancie vo vyrobe a materialy vobec. No a tak sa dnes EU sojuz vratil o minimalne polovicu storocnice dozadu a vsetky tie napady, konstrukcne pristupy a know-how, zrealizoval nanovo v prostredi dnesneho technologickeho know-how a objavuje vyssiu ucinnost. Mam len (odovodnene) obavy, ze ziskovy kanal vyrobca-zisk-faso eu uradnik, na ktory doplati len a len eu-ovcan, sa tu snazi presadit nieco ine, co je na mile a svetelne roky vzdialene zaujmom nam, obcanov. Potom zistite, ze motor je odpisany po par rokoch. S odkazom: KUPTE SI NOVE! Ale toto, nic v zlom, nemozete hodit na technologiu. Ttoto hodte na eurouradnika, fasoplateneho z fasozisku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 04. 2018 13:34

Proc se neodstehujes nekam mimo EU? Zkousel ses na to podivat treba tak, ze se jede predevsim na cenu, aby si drive 'luxusni' zbozi mohli poridit i (nemysleno pejorativne) plebs? Dnes kdejaky nymand/drevak musi mit veci, na ktere evolucne a realne (podle vzdelani, snahy a pristupu k zivotu/praci a vubec) nema narok. Pritom ty veci casto ke stesti nepotrebuje. KONZUM

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2018 16:15

Tak pokud ten R3 nechas stat na stole a budes resit vyhradne termodynamiku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A