Vlastním Ford Focus s motorem 1,6 Ti VCT. Při řazení z nižšího stupně na vyšší, dochází při přeřazení ke krátkodobému zvýšení otáček cca 200 až 600ot/min. Je to v závislosti na požadováném výkonu. Např. rozjíždím 3.supeň a plynem na maximum a přeřadím na 4.supeň. V autorizovaném servisu mi řekli, že je vše O.K. Můžete mi prosím (majitelé 1,6 Ti VCT) sdělit vaše postřehy a názory?
Ten kombík je hezkej, prostornej, nicméně cena je děs! Nyní těm co to nesnnášej, srovnám -li o fous menší Fabii combi např. ambiente, nebo nyní prodávanou sport line (motor 1.4-55 kw,litá kola, sportovní sedačky,kožený paket s chrom. doplňky, metal.,centrál na dálku, el. okna ,v laku kliky dveří i zp. zrcádka v el.-vyhřívaná ,rádio s CD, zatmavený skla od B sloupku ) za cca 320 až 350 .000,-, je to o nějakých stodvacet táců míň jak Focus combi !!!! Nedaj-li prodejci nějaký slevy, moc to na ulicích vidět nebude.
Plně vybavený model 1.6 stojí cca 550 tisíc, což je vzhledem ke třídě běžné.
Koncem zimy budu pro svou ženu kupovat nové auto nižší střední třídy. Nový Ford Focus byl mým favoritem. - Hlavně díky dobré pověsti svého předchůdce. Poté co jsem ale viděl inaugurační projev znovu zvoleného US prezidenta Bushe, Focus mým favoritem být přestal. Uznávám, že spojovat nákup auta s politikou je hloupost, ale já si prostě neumím pomoct. Mě projev toho chlápka zaváněl Orwellovým 1984 tak strašně moc, že americkou firmu prostě podporovat nemůžu. Proto koupím něco z Evropy nebo od Japonců, ale od Forda rozhodně ne!
No jasně... třeba Mazdu=Ford nebo Opla=GMnebo snad Volvo, Mercedes a Peugeut ted taky kolaboruje s Fordem.
Tomu, kdo vymyslel, že Focus "mizí z pultů", bych ho nechal ručně podat přes ten pult zákazníkovi. To je teda formulace...
Střešní ližiny Ach jo
A co je za problém? Je dobrý, že jsou už v základu, none?
No nevím, ale mám pocit, že právě nejsou ?! Ta cena je tam- co tě "budou" stát k ceně auta.
kazda novinka je draha to snad vi kazdy ucho,ale i za tyhle penize je Focus super auto.
...na ktery ucho jako ty nikdy nebude mit
myslis jo
Len je divne, ze je to drahsie ako C-Max, ktory predsa len trosku vyssi a uzitkova hodnota je vacsia. Podvozok aj vybavy to iste.
Pritom zaklad C-Max s 1.6i stoji na Slovensku 600k Sk, takze ked si prepocitam focus combi, tak vychadza drahsie.
Co je to za marketing?
Nejlevnejsi C-MAX je za 519 900, nejlevnejsi Focus kombi 1.4 je za 462 990, 1.6 za 494 990.
Takze kombik je levnejsi. Mozna jenom spatne pocitas
Jenže s motorem 1.6 už stojí přes 490 tisíc; a C-Max má v základu právě 1.6.
Zkuste si muj predchozi prispevek precist jeste jednou
To je sice pravda, ale diskutující na začátku threadu porovnával modely se stejným motorem. Není zrovna fér srovnávat Focus kombi 1.4 a C-Max 1.6.
Ale ja tam prece napsal i cenu za 1,6. A ta je taky levnejsi nez C-MAX. Sice uz jen o cca 25 tis, ale je.
nez cenik SKODY OCTAVIE!!!
Jako řidič Fordu Mondeo (r.v.: 2004) jsem se bych schválně nedávno podívat na nového Focuse a vzal jsem si (neopatrně !!!) ceník. Po prostudování doma jsem zjistil, jaké ceny zkouší (jinak se to nedá nazvat) na zákazníky Ford. Trochu lepší motor (1.8 TDCi, 115k - známý ze současného Focusu) a kombíku s výbavou Trend - 580.000,-, za skoro ty samý peníze je Mondeo v 2.0 TDCi a s klimatizací (a spoustou věcí navíc, nemluvě o autě). Opravdu nevím, kde Ford na těch cenách byl ..... a fleetoví zákazníci (velké firmy) už mají při těchto cenách jiné možnosti (nebo musí pak dávat tak velké rabaty ???). Na to, že je to nové auto a řidiči budou zadarmo testovat (jako u všech nových aut) nový model je to dost hrdá (nehorázná), cena...... Ale soudruhy z marketingu prodeje opět srovnají.....
Nemuzes porovnavat akcni cenu s normalni. Porovnej si to s normalnim cenikem noveho Golfu a zjistis, ze Focus je levnejsi. Vem si normalni cenik Mondea a zjistis, ze Focus je zase levnejsi. Novej Focus neni ani o moc drazsi v porovnani s predchozi generaci, ale nesmis porovnavat akcni nabidku, kde mas slevu 100 litru.
Hmm, uz aby ta akcni nabidka byla. Verze trend (s 1.6 v kombiku za pul mega) nema ani manualni klimatizaci - dekuji nechci ...
no neni to zas tak hrozne, kdyz se k Trendu prida ve vybave na prani ten balicek "Sada edice 15 resp. 16" tak tam je skoro uplne vsechno, co normalni ridic potrebuje, plus radio sony mp3 a klima uz se nejak ukeca a je to hodne ok.
Btw.:ten balicek sada 15 resp 16 je az podivne vyhodny, dostanete v tom kola a spoustu dalsich kravin za dvacet, pritom normalne jen kla stoji min. 28!?jestli jsem se teda nekde neprehlidl...
To Octávka kombi nemá taky
Octavka je prece stredni trida, jak to muzes porovnavat s focusem
Veveraku nemáš na skladě další fór ? Octavie a střední třída ?
No jisteze ano - minimalne cenove (lepe vybavene verze) a kufrem jo .
Focus Rulez !
A hlavně vypadly všechny dobré motory
za ty prachy - nikdy
Nedelaji to zadarmo. Naopak za to testovani jeste plati nehorazny penize ;)
Uz je k dipozici N1? Zustava cena za prepazku 15k ?
Cena zůstavává stejná a je v 5místném provedení.
.... in progress...
Nezdá se vám ten Focus priveľa drahý?
Teď je u Fordu akce na ne focus,kde s na výbavu Ghia je sleva 70 tisíc,při protiůčtu sleva 100 tisíc výbavu Ghia.
Je drahy - Golf V. 1.4 55 kW bol v akcii na Slovensku od 500 000 Sk (cca 390 000 CZK).5 dverovy, Climatic, 6x AIRBAG, zrkadla + vsetky okna v elektrike, central s dialkovym, radio + 6xrepro...porovnajte s Focusom1.6 75 kW bola o 40 000(31 500 CZK) SK drahsia
Nezda,
je to len nerealne nastavena cena, aby sa za 1-2 roky predavali v ramci "akcie" o sto litrov lacnejsie. Marketing, nic viac, nic menej.
jj. 1. cena je urcena "nedockavcum", kteri jsou ochotni koupit radeji dnes a za vic horsi (zatim nevychytane mouchy) zbozi, nez nejakou dobu pockat. kdo chce kam...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.